nie wiem jak często użytkujesz auto na torze i jakie masz plany na przyszłość .. ale jak sam wiesz w serii to auto na 6-stym biegu przy 3rpm ma niecałe 90km/h ....wiec na 4.77 lecąc na trasie musi być już hardcore - co nie jest zdrowe ani dla kieszeni ani silnika
ps. jak byś szukał kupca to podeślij pw
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
nie wiem jak często użytkujesz auto na torze i jakie masz plany na przyszłość .. ale jak sam wiesz w serii to auto na 6-stym biegu przy 3rpm ma niecałe 90km/h ....wiec na 4.77 lecąc na trasie musi być już hardcore - co nie jest zdrowe ani dla kieszeni ani silnika
ps. jak byś szukał kupca to podeślij pw
Ja będę zakładał na wiosnę krotki dyfer... Będę robił co tydzień trasy Kielce--- Warszawa to zdam relacje
Co do wydechu i dolotu to podstawowe mody, nie wyobrażam sobie suki bez darcia mordy i dolotu... A moc tez idzie w gore około 15 koni z całym zestawem
Ja mam u siebie invidie dual+ dolot i na prawdę jestem zadowolony
nie wiem jak często użytkujesz auto na torze i jakie masz plany na przyszłość .. ale jak sam wiesz w serii to auto na 6-stym biegu przy 3rpm ma niecałe 90km/h ....wiec na 4.77 lecąc na trasie musi być już hardcore - co nie jest zdrowe ani dla kieszeni ani silnika
ps. jak byś szukał kupca to podeślij pw
Wiem wiem, praca ani nic innego nie wymaga ode mnie tras, ale pewnie często bedą grane jakieś wypady za miasto itd.
Szybciej wymienie się na 4.62 niż sprzedam
Piekna S2k. Powiem szczerze że jesli miałbym wracac do Hondy jako projekt to poza NSX, które jest nierealne finansowo poszedłbym własnie w s2k. Silnik po modach o których piszesz powinien byc bardziej żwawy a odelżenie i urwanie kilku KG napewno sporo da. 3mam kciuki i kibicuje mocno. Dla mnie do dziś najładniejsza AP1 jaka ktokolwiek zrobił w pl była S2k Gusbo. Ale wierzę, że z twoim podejściem możesz z czasem zmienić mojego faworyta i tego ci życzę.
_________________ Nayma.pl - Projektowanie stron www, ulotki, wizytówki. Lublin, Zamość, Chełm, Krasnystaw i cała Polska.
bolt-ony + krótki dyfer i lekkie odchudzenie ... i wiecej mi na razie nie trzeba
primox napisał/a:
już się nie mogę doczekać ustawki
z twoim potworem i moim małym doświadczeniem .. pewnie dostane baty
oskarr17 napisał/a:
zdam relacje
oskarr17 napisał/a:
nie wyobrażam sobie suki bez darcia mordy i dolotu
ten silnik na dobrym dolocie gra tak dobrze że trochę szkoda to zagłuszać jakimś "wyjcem"... ale z drugiej strony nie będzie wyjścia
Pilar napisał/a:
Szybciej wymienie się na 4.62 niż sprzedam
kumam, ale w razie czegoś pisz pw
DODi napisał/a:
Dla mnie do dziś najładniejsza AP1 jaka ktokolwiek zrobił w pl była S2k Gusbo
zgadzam sie w 100% !!
DODi napisał/a:
Ale wierzę, że z twoim podejściem możesz z czasem zmienić mojego faworyta i tego ci życzę.
dzięki
mam nadzije że kiedyś zbliżę się do tamtego projektu .. ale nie ukrywam że auto ma być głównie na tor .. i wole pieniądze przeznaczyć na paliwo i opony - jestem mocno "wygłodniały na jazdę" po mojej historii z civic-iem gdzie auto finalnie tak wyglądało że szkoda było polecieć grubo i obedrzeć lakier - na pewno będę dbał o auto jak tylko umiem .. ale ak się obrysuje gdzieś od pachołka to trudno - mam już dośc dmuchania i chuchania
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
ale nie ukrywam że auto ma być głównie na tor .. i wole pieniądze przeznaczyć na paliwo i opony - jestem mocno "wygłodniały na jazdę" po mojej historii z civic-iem gdzie auto finalnie tak wyglądało że szkoda było polecieć grubo i obedrzeć lakier - na pewno będę dbał o auto jak tylko umiem .. ale ak się obrysuje gdzieś od pachołka to trudno - mam już dośc dmuchania i chuchania
Dokładnie to samo miałem po moim EG
Niby szybkie i skręcało , ale kurde ładny lakier wychuchane wygłaskane i jakoś szkoda było
ITR już zaliczył słupki , zderzak wyhaczony na ślizgu , ale co tam upalam dalej
Dbać nadal dbam jak mogę , woski kosmetyki górna półka itd , ale no kurde to ma dawać frajde a nie szybko stać
Tak więc zdrowe podejście
Tutaj S2k ma praktycznie seryjny silnik, jedynie wszystkie standardowe mody + zejście z masy... (+ niezły skill kierowcy )
dokłanie o tym mówie!
Arni_EG6 napisał/a:
Gratuluję i powodzenia przy budowie
dzięki!
Karamba_DC2 napisał/a:
ITR już zaliczył słupki , zderzak wyhaczony na ślizgu , ale co tam upalam dalej
tydzień temu byłem na Kielcach - pierwszy trening i od razu porysowałem zderzak.. niby śmieszna kosmetyka ale pierwsze koty za płoty
BTW. świeżo odebrany od kuriera - carbonowy Sparco S-Light - nigdy nie byłem jakoś fanem tej marki ... ale kuffa jak go teraz oglądam to przyznam szczerze że jest świetnie wykonany !
mocno zakurzony ale jutro zabieram pranie i odświeżanie - stan idealny - gąbki mega grubaśne -
waga - 6,4kg
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Rzecz w tym że jestem na redukcji kilka tyg , ale do tych foteli ni cholery nie mieszcze się.
Byłem w jednym rallyshopie w PO , jak robiłem przymiarki to fotel sciągali ze mnie
Zmieściłem sie w Bimarco Futura jakoś , ale wykonanie pozostawia wiele do życzenia
Auto: CIVIC EJ9 & DC5 Type R
Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 547 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-02-10
Extra stołek ją się u Hondaty wlepilem na JapFescie moim małym 100kg cielskiem i wysiąść nie mogłem... Na moje to oni specjalnie montują takie małe żebyśmy się nie mogli zaznać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum