Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Black Cartel Honda S2000
Autor Wiadomość
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-02-08   Black Cartel Honda S2000

MODEL: S2000 - 2002rok (czyli mały facelifting)

SILNIK: F20C1/ obecnie F2.4L
- wał korbowy stroker/K24 plus dodatkowo Fluidampr
- korby K1 Technologies
- tulejki korbowodowe na podkładzie stalowym
- komplet uszczelniaczy zaworowych OEM
- uszczelka głowicy OEM
- panewki korbowodowe Clevite
- komplet uszczelek pokrywy zaworów OEM
- komplet pierścieni tłokowych OEM
- uszczelniacze wału OEM
- uszczelka zaworu vtec OEM
- obróbka bloku, wymiana tulejek korbowodowych 22>23mm, zwężenie główek korbowodowych, mycie, zabielenie i rewizja głowicy
- kontroler sondy szerokopaskowej Innovative LM-2 spięty z AEM,
- wskaźnik Innovative MDX (temp z miski i ciśnienie oleju z czujnikiem na słupku),
- oil catch tank,
- chłodnica wody KOYORAD,
- nowa chłodnica klimatyzacji (tak…nadal jest A/C),
- nowe łożysko rolki,
- usunięcie pompy powietrza,
- olej Fuchs 5W40 Titan Race PRO S
- świece NGK Laser Iridium
- OEM miska z przegrodami i dodatkowym krućcem
- oil catch tank
- AEM EMS V2

UKŁAD DOLOTOWY:
- filt powietrza K&N
- seryjny airbox z wyciętą przegrodą, oklejony taśmą odbijającą ciepło DEI
- carbonowy cooling plate z nawiewem do seryjnej puszki

UKŁAD WYDECHOWY:
- kolektor wydechowych seria,
- pozostała część układu z kwasówki 70mm, środkowy tłumnik + na końcu sportowy katalizator, wykonane przez SSG

UKŁAD NAPĘDOWY:
- skrzynia po rewizji, czyszczenie magnesu, sprzęgło OEM, nowa gumowa osłona wyprzęgnika,
- shifter po rewizji, nowe OEM części, koszyczek, sprężyna, końcowy pin i nowy smar OEM
- regeneracja i wzmocnienie półosi przez MotoMax ( po rozebraniu było już widać zużycie na bieżni przegubu i krzyżaku – wykonane zostały 2 nowe, wzmocnione przeguby wewnętrzne)
- wzmocnienie przednich górnych mocowań wahaczy,
- koło zamachowe Fidanza 8lbs
- seryjna skrzynia zalana MTF-em
- custom dystanse półosi
- krótki dyfer 4,62 + AMS Oil Severe Gear 75W-110
- differential collars,
- kewlarowy przewód sprzęgłowy w oplocie Goodrige
- płyn sprzęgłowy Millers Racing Brake Fluid 300 PLUS
- nowe śruby do wału OEM

ZAWIESZENIE:
- zawieszenie gwintowane z regulacją wysokości i twardości BC - wersja BR, twardośc sprężyn 10/10
- całe zawieszenie na poliuretanie Strongflex&Powerflex
- Rear Toe Control Arms
- Rear Roll Center Adjuster
- Front Roll Center Adjuster
- Front Sway Bar + new bushing
- Front Reinforced Stabilizer Link
- Hard Tie Rod
- Rc Tie Rod End
- wszystkie wahacze wypiaskowane i pomalowane,
- Spoon Rigid Collars kit
- UK settings z większymi negatywami,

UKŁAD HAMULCOWY:
- zaciski Stoptech 4-tłoczkowe, tarcze 2-częściowe, pływające 328x28mm, ocynkowane/nacinane
- klocki Stoptech Street Performance oraz Mintex F6R na przodzie, DS 2500 na tyle,
- przewody w stalowym oplocie PizzaBrakes&Stoptech
- płyn hamulcowy Millers Racing Brake Fluid 300 PLUS

KOŁA:
- OZ Alleggerita HLT przód 17"x7,5, tył 17"x8,5
- RAYS Volk CE28n (bronze) 17x7,5", 17x9"
- Yokohama Advan AD08R, Federal 595 RS-R, R888 225/45-17, 255/40-17
- długie szpilki ARPi + nowe OEM łożyska

BODY-KIT:
- hard top
- kopia OEM dokładki przedniego zderzaka
- custom splitter
- side skirtsy
- carbon GT-Wing
- OEM zaślepki mocowań tablicy rej. przedniego zderzaka

ŚRODEK:
- carbonowy kubeł Sparco S-light
- drugi kubeł Recaro SPG
- szyny Buddy Club
- pasy Takata 4pkt.
- kierownica OMP WRC
- naba MOMO
- przedłużka lewarka zmiany biegów + custom gałka
- usunięty miekki dach + plastiki za fotelami


CAR-AUDIO
- Vteccc FM

Inne:
- akumulator żelowy Odyssey PC680 + alu custom mocowanie

PLANY:
ma być czarny time attack-owy bandyta - auto nie jest "idealną perełką z salonu" miała mała przygodę ale nic groźnego - jeździ prościutko i wszystko jak najbardziej ok, silnik, skrzynia działają super, seryjny zawias pracuje baardzo dobrze, wnętrze będzie baaardzo szkoda patroszyć :mrgreen: !

zakup s2k to nie jest łatwa sprawa - każdy kto szukał wie że jest ciężko kupić coś w sensownych pieniądzach - nie wspominając o preferencjach kolorystycznych czy hard topie - tym bardziej jestem szczęśliwy że już mam to za sobą !

od zawsze chciałem mieć to auto - znajomy ma od wielu lat i od pierwszego dnia byłem zakochany - z każdym dniem jaram się jeszcze bardziej !

_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Ostatnio zmieniony przez Yaca 2020-02-02, w całości zmieniany 10 razy  
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2015-02-08   

A więc jednak posłuchałeś z tematem, i dobrze ! 8-)
Film juz widziany na FB , fajnego masz następce civica , czekam co to będzie dalej :mrgreen:
_________________
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2015-02-08   

hard top to jest to 8-)

nie wiem czy temat się przyjmie... got jdm ? :mrgreen:
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-02-08   

Karamba_DC2 napisał/a:
A więc jednak posłuchałeś z tematem


przypomnij mi o co kaman bo nie kumam :mrgreen:

lukas4 napisał/a:
hard top to jest to


hard top obowiązkowo musi być - planuje softa wyciągnąć i pewnie hard top nie będzie nigdy ściągany :-P

lukas4 napisał/a:
nie wiem czy temat się przyjmie... got jdm ?


no tak zapomniałem że to auto powinny być u radosława bo gdzie tu jest jakiś jdm :lol: :lol:
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Hikiel 


Auto: Skyline R33 / Maxima A32 3.0
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 4470
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2015-02-08   

Ehhh mam nadzieję, że uda mi się zastąpić R33 taką eską. Idealna!
_________________

 
 
 
empe 

Auto: escztery
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 325
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-02-08   

Yaca napisał/a:

hard top obowiązkowo musi być - planuje softa wyciągnąć i pewnie hard top nie będzie nigdy ściągany :-P


Czarna s2k z hard topem to idealny zestaw. Też bym tylko tak jeździł. :mrgreen:
_________________

 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-02-08   

Instant boner :super: Cudowne auto.

Jakieś roll bar'y czy podobne konstrukcje planujesz?
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2015-02-08   

zazdraszczam ;-)

zajebiście, że nie będzie tylko podkocem stała :-P po takim civicu ta S nie wątpliwie będzie kotem 8-)
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2015-02-08   

Yaca napisał/a:
przypomnij mi o co kaman bo nie kumam


Sam sobie odpowiedziałeś :mrgreen:

Yaca napisał/a:
no tak zapomniałem że to auto powinny być u radosława bo gdzie tu jest jakiś jdm



Dobrze zrobiłeś opisując go wśród swoich :ok:
_________________
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-02-08   

Hikiel napisał/a:
mam nadzieję, że uda mi się zastąpić R33 taką eską.


polecam każdemu kto lubi za****ć po zakrętach! nie jest to auto do driftów ... ale na zakręty to nawet seria daje mase fanu! ;-)

empe napisał/a:
Czarna s2k z hard topem to idealny zestaw


:ok:

Limon napisał/a:

Jakieś roll bar'y czy podobne konstrukcje planujesz?


waham się nad rollbarem bo chiałbym wypruć auto i wstawić od razu klatke .. ale to następna zima pewnie bo znów porozbieram i zamiast jeżdizć bede siedizał w garazu .. a na razie nie mam na to ochoty :lol: :lol:

były już przymiarki fotela ... ale jednak musi być czarny 8-)

_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Leo 
Krzysiek/ mlody87

Auto: CL7/ EP3 po adminie :D
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 792
Skąd: Pruszcz Gd.
Wysłany: 2015-02-08   

dwa czerwone Bridy zrobiłby robote lepiej IMO.

a tak poza tym zajebisty fur!
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2015-02-08   

Yaca, dawaj wszytko w czerń, klatka fotele pasy itp będzie skoorwiel fest 8-)
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-02-08   

mlody87 napisał/a:
dwa czerwone Bridy zrobiłby robote lepiej IMO.

a tak poza tym zajebisty fur!


thx - czerwony fotel już mi się po prostu znudził - chce coś innego - fotel zarezerwowany, początkiem tygodnia leci do nowego właściciela

lukas4 napisał/a:
Yaca, dawaj wszytko w czerń


pasy mam ori Takaty wiec zostają - jak będe malował środek to zdecydowanie leci w telesto grey ! 8-)

tutaj za jasno..


ooo takie coś ! 8-)







ps fotel już do mnie jedzie - nie jest to docelowy kubeł ale na razie będzie :-P
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Silver.B. 


Auto: Eclipse 4G63-T
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 80
Skąd: Krapkowice
Wysłany: 2015-02-08   

super tylko nie do końca pasuje ten kolor fotela do samochodu :-P za bardzo oczo jeb..
_________________
https://www.facebook.com/.../?ref=bookmarks
 
 
skibi 

Auto: DC2
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 284
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-02-08   

ale to musi się bajecznie prowadzić 8-)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna