fulek dobre pytanie, na etapie blacharki starałęm się przewidzieć taki scenariusz - na przedniej osi wycięte są elementy blacharskie które moga przeszkadzać .. zwłaszcza przy skręcie, na tyle teoretycznie poszerzenia pozwalają "zmieścić" opone 285 w zależności od ET felgi ale niestety nie było okazji założyć slicka i sprawdzić go w praktyce
btw. znacie kogoś kto wypożyczy wagi na weekend?
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Winszuje taką robote!
Tylko dopełnij obietnicy i wio pojeździć
----------
dzięki pomocy Roberta i Arka udało się popchnąć pare mniej widocznych spraw do przodu, poza tym kilka kwestii odhaczonych z listy:
- pokrywa zaworów przygotowywana pod wspawanie króćów i odpowietrzenie, rozwiercone seryjne nity, nagwintowane otwory.. króće dotarły, przewód gumowy tez jest już na miejscu, czekam na końcówki i nowy zbiornik "combo" czyli zbiorniczek wyrównawczy dla płynu chłodniczego i oil catch tank
- shifter zamontowany i już wyszedł pierwszy problem, najprawdopodobniej sprężyna odpowiadającą za pozycje lewarka i centrująca go do pozycji "domowej na luzie" jest do wymiany, skrzynia w esce jest bardzo precyzyjna i "mechaniczna" a tutaj na ten moment nie jest tak jak być powinno -_-
- bak podpięty pod wlew i całość zmontowana,
- poza tym kolejne pomiary wiązki w kabinie i długości pod PMU i EMU przez Arka, myśle że mamy już ustalonę wszystkie pozycje na klawiaturze, na razie prowizorycznie został wycięty panel z alu pod elektronike żeby złapać pierwsze wrażenie i przymiarke pod pozycje kierowcy, jeszcze będzie tutaj sporo zmian
- aaa i dupka bedzie bez zderzaka
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
AHA!
niedoczyszczony kontektor w alternatorze. WRESZCIE COŚ co nie jest na 110%
...bez kitu, ja bym nie zakładał...Jaca wstydź się!!!
ps. TorquedMad_Mind brawo za czujność
ps. jak patrzę ciągle na co się tu wyrabia, to myślę sobie że moje NC jest garażowym drut projektem, które rodzi się w ciężkich bólach których nie jestem w stanie opisać a tak serio, to dziękuje za motywację do działania
dzięki chłopaki! Bio masz mnie! Adino skłądaj i nie powielaj moich błędów z niepotrzebnym spuszczaniem się nad duperelami
------
AERO UP!
podłoga zwymiarowana, koncepcja na splitter jeszcze się zmienia ale już coraz bliżej, poza tym drobne pierdoły znikają z listy, czekam jeszcze na paczke z częsciami które pozwolą zalać płynami i odpalić silnik
ps. świeży wydruk do przymiarek, trzeba jeszcze nanieść poprawki na model.. ale jaram się!
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
ostatnio był poruszony temat na grupie fb, piszą tam, że pojawiają się spore problemy z temp
tak, będzie cała płąska podłoga - temat analizuje już od dłuższego czasu ale jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach bo np. najniższy obecnie punkt w samochodzie to x-brace który spina przednie sanki i jest o ok. 30-40mm niższy niż reszta podłogi .. co stanowi duże utrudnienie ... z drugiej strony można wykorzystać tą różnice w wysokościach pod chłodzeni oleju w misce i skrzyni (o dyfer sie nie martwie bo tył nie bedzie mocno zabudowany a duży dyfuzor zostawiam na koniec i razie podłoga będzie kończyć się na końcu tylnych sanek). Całą podłogę i spliter udało się w ostatni weekend zwymiarować po raz drugi .. a wczoraj spotkałem się z ludzimi którzy będą przygotowywać całość - prawie 3h rozmowy i dotknięcie wielu rodzajów płyt znacznie pomogły mi rozwiać pewne wątpliwości, część bedzie z wykończeniem aramidowym, część, aramidowo-karbonowa .. a najważniejsze jest wypośrodkowanie kwestii sztywności płyt vs. konstrukcja/ilośc warstw vs.koszty - nie chce wybiegać zbyt daleko bo to troche potrwa
Ma4Ti napisał/a:
To będzie kierownica powietrza do hebli czy jakie to ma zadanie?
hmmmm z jednej strony sam się z siebie śmieje ze niektóre pomysły czerpane z profi projektów mają sie nijak do adoptowania ich w s2k bo w tematyce aero trzeba opierać się na analizie CFD a nie nadzieji że skoro u kogoś gdzieś coś działa to może tutaj też zadziała... a z drugiej strony analizując aero bardzo szybkich samochodów np. startujacych na Tsukubie i widząc jak tam chłopaki experymentują z aero .. chciałbym zaadoptować część rozwiazań do s2k mimo że wiem że sporo czasu upłynie zanim zaczne mieć miarodajne odczucia/wyniki itp
r
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Takie pytanko, dlaczego akurat chłodzenie hebli z podłogi, a nie przez wlot w zderzaku? Cała ta aerodynamika to w ogóle ciekawy temat, jak można sobie fajnie manipulować strugą powietrza dla uzyskania pożądanych efektów.
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5757 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2022-04-05
Pit napisał/a:
Takie pytanko, dlaczego akurat chłodzenie hebli z podłogi, a nie przez wlot w zderzaku? Cała ta aerodynamika to w ogóle ciekawy temat, jak można sobie fajnie manipulować strugą powietrza dla uzyskania pożądanych efektów.
moja teoria - masz więcej frontu na chłodzenie silnika i dolot
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum