Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Black Cartel Honda S2000
Autor Wiadomość
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2022-02-16   

fulek dobre pytanie, na etapie blacharki starałęm się przewidzieć taki scenariusz - na przedniej osi wycięte są elementy blacharskie które moga przeszkadzać .. zwłaszcza przy skręcie, na tyle teoretycznie poszerzenia pozwalają "zmieścić" opone 285 w zależności od ET felgi ale niestety nie było okazji założyć slicka i sprawdzić go w praktyce ;-)

btw. znacie kogoś kto wypożyczy wagi na weekend? :-P
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
przeziom


Auto: Civic b18c6
Dołączył: 07 Paź 2019
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2022-02-17   

Winszuje taką robote!
Tylko dopełnij obietnicy i wio pojeździć :D
_________________

 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2022-02-20   

przeziom napisał/a:
Winszuje taką robote!
Tylko dopełnij obietnicy i wio pojeździć

:ok:

----------

dzięki pomocy Roberta i Arka udało się popchnąć pare mniej widocznych spraw do przodu, poza tym kilka kwestii odhaczonych z listy:

- pokrywa zaworów przygotowywana pod wspawanie króćów i odpowietrzenie, rozwiercone seryjne nity, nagwintowane otwory.. króće dotarły, przewód gumowy tez jest już na miejscu, czekam na końcówki i nowy zbiornik "combo" czyli zbiorniczek wyrównawczy dla płynu chłodniczego i oil catch tank
- shifter zamontowany i już wyszedł pierwszy problem, najprawdopodobniej sprężyna odpowiadającą za pozycje lewarka i centrująca go do pozycji "domowej na luzie" jest do wymiany, skrzynia w esce jest bardzo precyzyjna i "mechaniczna" a tutaj na ten moment nie jest tak jak być powinno -_-
- bak podpięty pod wlew i całość zmontowana,
- poza tym kolejne pomiary wiązki w kabinie i długości pod PMU i EMU przez Arka, myśle że mamy już ustalonę wszystkie pozycje na klawiaturze, na razie prowizorycznie został wycięty panel z alu pod elektronike żeby złapać pierwsze wrażenie i przymiarke pod pozycje kierowcy, jeszcze będzie tutaj sporo zmian
- aaa i dupka bedzie bez zderzaka :D

















_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2022-03-23   

po wielu tygodniach paczka od Origin w końcu dotarła, nie zawiodłem się jakością wykonania.... :serce:

- Origin Oil Catch and Coolant Combo Tank,
- Origin Titanium Mugen Intake Arm,
- HEL Oil Filter Sandwich Plate With Thermostat,
- poza tym alternator przeszedł kompletny przegląd,


.....poza tym wiązka gotowa w 99% :bear3:























_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Ma4Ti
Sej maj nejm Bicz!


Auto: EJ2/CN2/R21/330d
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 858
Skąd: Toruń
Wysłany: 2022-03-24   

Matko jedyna, weld porn. Pięknie to wszystko wygląda, na taką robotę można patrzeć godzinami.
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2022-03-26   

AHA!
niedoczyszczony kontektor w alternatorze. WRESZCIE COŚ co nie jest na 110% :mrgreen:
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2022-03-27   

powoli do celu . nie dużo zostało i jazda ! :mrgreen:
_________________

 
 
 
adino1 


Auto: 987S , NC+, XC60 T6, V50
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 2341
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2022-03-27   

TorquedMad_Mind napisał/a:
AHA!
niedoczyszczony kontektor w alternatorze. WRESZCIE COŚ co nie jest na 110% :mrgreen:


...bez kitu, ja bym nie zakładał...Jaca wstydź się!!! :roll: :roll: :roll:

ps. TorquedMad_Mind brawo za czujność :mrgreen: ;)

ps. jak patrzę ciągle na co się tu wyrabia, to myślę sobie że moje NC jest garażowym drut projektem, które rodzi się w ciężkich bólach których nie jestem w stanie opisać :lol: :lol: :lol: a tak serio, to dziękuje za motywację do działania 8-)
_________________

 
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2022-04-03   

dzięki chłopaki! :zdrowko: Bio masz mnie! :zawstydzony: Adino skłądaj i nie powielaj moich błędów z niepotrzebnym spuszczaniem się nad duperelami :wstyd:

------
AERO UP!

podłoga zwymiarowana, koncepcja na splitter jeszcze się zmienia ale już coraz bliżej, poza tym drobne pierdoły znikają z listy, czekam jeszcze na paczke z częsciami które pozwolą zalać płynami i odpalić silnik :)

ps. świeży wydruk do przymiarek, trzeba jeszcze nanieść poprawki na model.. ale jaram się! :)











_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Ma4Ti
Sej maj nejm Bicz!


Auto: EJ2/CN2/R21/330d
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 858
Skąd: Toruń
Wysłany: 2022-04-03   

To będzie kierownica powietrza do hebli czy jakie to ma zadanie?
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2022-04-04   

Czyli bedzie cała płaska podłoga? :shock:

ostatnio był poruszony temat na grupie fb, piszą tam, że pojawiają się spore problemy z temp
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2022-04-04   

fulek napisał/a:
Czyli bedzie cała płaska podłoga? :shock:

ostatnio był poruszony temat na grupie fb, piszą tam, że pojawiają się spore problemy z temp


pod wydech niech nie idzie ABS, bo wydech zagrzeje tak, że będzie się wyginać.

tam najlepiej Alu + zrobić wloty do chłodzenia skrzynii tunelu z wylotem nad tylnim dyfuzorem, aby powietrze dociskało go od góry
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2022-04-04   

Cytat:
Czyli bedzie cała płaska podłoga?

ostatnio był poruszony temat na grupie fb, piszą tam, że pojawiają się spore problemy z temp


tak, będzie cała płąska podłoga - temat analizuje już od dłuższego czasu ale jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach bo np. najniższy obecnie punkt w samochodzie to x-brace który spina przednie sanki i jest o ok. 30-40mm niższy niż reszta podłogi .. co stanowi duże utrudnienie ... z drugiej strony można wykorzystać tą różnice w wysokościach pod chłodzeni oleju w misce i skrzyni (o dyfer sie nie martwie bo tył nie bedzie mocno zabudowany a duży dyfuzor zostawiam na koniec i razie podłoga będzie kończyć się na końcu tylnych sanek). Całą podłogę i spliter udało się w ostatni weekend zwymiarować po raz drugi .. a wczoraj spotkałem się z ludzimi którzy będą przygotowywać całość - prawie 3h rozmowy i dotknięcie wielu rodzajów płyt znacznie pomogły mi rozwiać pewne wątpliwości, część bedzie z wykończeniem aramidowym, część, aramidowo-karbonowa .. a najważniejsze jest wypośrodkowanie kwestii sztywności płyt vs. konstrukcja/ilośc warstw vs.koszty - nie chce wybiegać zbyt daleko bo to troche potrwa :-P

Ma4Ti napisał/a:
To będzie kierownica powietrza do hebli czy jakie to ma zadanie?


hmmmm z jednej strony sam się z siebie śmieje :wstyd: ze niektóre pomysły czerpane z profi projektów mają sie nijak do adoptowania ich w s2k bo w tematyce aero trzeba opierać się na analizie CFD a nie nadzieji że skoro u kogoś gdzieś coś działa to może tutaj też zadziała... a z drugiej strony analizując aero bardzo szybkich samochodów np. startujacych na Tsukubie i widząc jak tam chłopaki experymentują z aero .. chciałbym zaadoptować część rozwiazań do s2k mimo że wiem że sporo czasu upłynie zanim zaczne mieć miarodajne odczucia/wyniki itp :-P

r



_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2022-04-04   

Takie pytanko, dlaczego akurat chłodzenie hebli z podłogi, a nie przez wlot w zderzaku? Cała ta aerodynamika to w ogóle ciekawy temat, jak można sobie fajnie manipulować strugą powietrza dla uzyskania pożądanych efektów.
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2022-04-05   

Pit napisał/a:
Takie pytanko, dlaczego akurat chłodzenie hebli z podłogi, a nie przez wlot w zderzaku? Cała ta aerodynamika to w ogóle ciekawy temat, jak można sobie fajnie manipulować strugą powietrza dla uzyskania pożądanych efektów.

moja teoria - masz więcej frontu na chłodzenie silnika i dolot
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna