track only - decyzja dot. klatki wymusiła rezygnacje z jazdy po publicznych drogach, pomijam już czy znajdzie się diagnosta który przymnie oko ale przy klatce pasuje jeździć w kasku bo inaczej w przypadku jakiegoś zdarzenia może być nie fajnie, na kołach nigdzie nie pojadę bo każdy duży obiekt to min. 300km, na jakieś nocne kile jestem już za stary zresztą to nie jest szybki wóź i byle diesel po programie zjada taką eske, jedyne czego mi brakuje to fakt że każdy wyjazd na zmianę geometrii wymusza załadunek na lawetę .. ale już się z tym pogodziłem
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5759 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2024-01-01
Yaca napisał/a:
track only - decyzja dot. klatki wymusiła rezygnacje z jazdy po publicznych drogach, pomijam już czy znajdzie się diagnosta który przymnie oko ale przy klatce pasuje jeździć w kasku bo inaczej w przypadku jakiegoś zdarzenia może być nie fajnie, na kołach nigdzie nie pojadę bo każdy duży obiekt to min. 300km, na jakieś nocne kile jestem już za stary zresztą to nie jest szybki wóź i byle diesel po programie zjada taką eske, jedyne czego mi brakuje to fakt że każdy wyjazd na zmianę geometrii wymusza załadunek na lawetę .. ale już się z tym pogodziłem
czemu podejrzewam, że następny zakup to set do ustawiania geometrii?
Co to za przełożenie dyferka przyszło? zmiana na dłuższe ze względu na doładowanie?
cel to testować różne opcje, poza OEM 4,1 i 4,62 chce sprawdzić 4,77 ale to już zależy od obiektu i reszty setupu
Pilar napisał/a:
Rozglądam się za 4.62 więc jakbyś coś miał do "oddania" to daj znaka
z tego co widze to Kiju ma coś na sprzedaż
fulek napisał/a:
o co chodzi z tym dyfrem? to jest miska olejowa dyfra?
tak, dodatkowe zwiększenie pojemności oleju w dyferencjale pozwoli zweryfikować a docelowo zmniejszyć temperaturę po całkowitym zamknięciu podłogi, nie wiem, zobaczymy
w zeszłym sezonie starałem się weryfikować realne temperatury przy obciążeniu w gorące dni, jest opomiarowany silnik w misce i na magistrali pod filtrem, logi z poszczególnych wyjazdów i przy róznych opcjach zamknięcia podłogi dały mi sporo odpowiedzi i a ten moment silnik mam odchaczony, chciałbym dodać czujnik w skrzyni i w dyfrze,
nie wiem czy już tuaj o tym wspominałem - wyjazd na BRNO, 20 sierpnia, żąr z nieba, serio najgorętszy wypad na jakim byłem, pomiar kamerą termowizyjną o godz. 14-15:00 temp w cieniu 35'C, temp asfaltu 58'C po sesji 25min, okrążeniu studzącym i po postoju 10min w stosunkowo chłodnym betonowym garażu obudowa dyferencjału miała ponad 103'C przy otwartej podłodze w miejscu gdzie jest dyfer, odizolowany cały układ wydechowy, ciekawe jak będa wyglądac temperatury po logach i z kamery przy zastosowaniu powiększonej x2 objetości miski dyfra ...
zobaczymy.. wązne żeby mieć dane, logi, pomiary itd.
ps. moja fanaberia dot. tej miski nie wynika ż tego że coś złego działo się z dyferencjałem, możliwe że to przesada ale warto sprawdzić
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum