zinger, sorry że nie odpisałem ale jakoś przegapiłem twój post, przy okazji kolejnego wyjazdu wyśle pw
-------------------
wracając do tematu eski, to trochę części wpada do zawiasu, zdecydowałem się na Hardrace i jestem bardzo zadowolony z wyboru bo części wyglądają na konkretnie wykonane, miałem już w swoich rękach części różnych marek i tutaj hardrace jak na razie w czołówce, zobaczymy jak się będzie sprawował bo to najważniejsze. Czytałem sporo opinii że wydłużone sworznie zwłaszcza na tyle to praktycznie mus jeżeli serio chcemy ustawić dobrze zawias w obniżonej s2k, zresztą chce posprawdzać troche teorii:
.."Rear toe end links need to be bump steer adjustable... when you go into a heavy braking zone in a stock S2000, what happens is, as the back end comes up the tires toe out and it becomes unstable during heavy braking. On corner exit when you accelerate and the rear end squats down it causes the tires to toe in which causes understeer. I adjust bump steer using washers so it does the opposite. You want toe in under braking to make the car more stable. As the car squats corner off the car starts to toe out..."
.. sporo osób twierdzi też ze przedni stab musi być grubaśny ... a tył najlepiej najcieńszy możliwy lub w ogóle można wywalić.. a kupno grubego na tył to wywalona kasa w błoto.. no nic każdy kierowca ma swoje wizje jak sie ma samochód zachowywać i też trzeba na to brać korektę, pojeździmy zobaczymy
Rear Toe Control Arms
Rear Roll Center Adjuster
Front Roll Center Adjuster
Front Sway Bar + new bushing
Front Reinforced Stabilizer Link
Hard Tie Rod
Rc Tie Rod End
Rear Camber kit (to akurat do CL9)
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Piękny zestaw, nie ma co
CO do stabów jest jak piszesz, każdy ma inne odczucia, jezdzi gdzie indziej i ma różne oczekiwania. Ale ja potwierdzę tezę że przód zdecydowanie grubszy jak tył, byle nie takie same
chciałbym bardzo ale nie wiem i wole nie planować bo wtedy zawsze plan mi się sypie chce sprawdzić i wystroić jeszcze raz motor+ dyno.... a potem można rozpocząć testy!
ps. a dyfuzor taki (chciałem custom + gęste żebrowania ale ale wiecznie nie ma czasu wiec musi być gotowiec )
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum