Jakbyś Ty tyle jechał, też by Cię rozmazało..
30 na blacie - nie ma żartów
Najlepsza opcja na zderzak
Nie myślałeś o jakimś quick release clips? Nie wygląda tragicznie jak te gumki a sporo ułatwi skoro zderzak to surowy laminat
Jakbyś Ty tyle jechał, też by Cię rozmazało..
30 na blacie - nie ma żartów
praktycznie w miejscu staliśmy - safety first!
Les napisał/a:
Nie myślałeś o jakimś quick release clips? Nie wygląda tragicznie jak te gumki a sporo ułatwi skoro zderzak to surowy laminat
nie wiem czy znajdę teraz czas ale pewnie zimą coś się wystruga, na razie zderzak trafił na pomiary pod air ducty
memo88 napisał/a:
Czekam jeszcze na canardsy i tylny dyfuzor Całość zrobi tutaj ogromną robotę
---------------------
kilka zmian w spec silnika:
* wał korbowy stroker/K24 plus dodatkowo Fluidampr
* korby K1 Technologies
* tulejki korbowodowe na podkładzie stalowym
* komplet uszczelniaczy zaworowych OEM
* uszczelka głowicy OEM
* panewki korbowodowe Clevite
* komplet uszczelek pokrywy zaworów OEM
* komplet pierścieni tłokowych OEM
* uszczelniacze wału OEM
* uszczelka zaworu vtec OEM
* obróbka bloku, wymiana tulejek korbowodowych 22>23mm, zwężenie główek korbowodowych, mycie, zabielenie i rewizja głowicy
poza tym:
* kontroler sondy szerokopaskowej Innovative LM-2 spięty z AEM,
* wskaźnik Innovative MDX (temp z miski i ciśnienie oleju z czujnikiem na słupku),
* oil catch tank,
* chłodnica wody KOYORAD,
* nowa chłodnica klimatyzacji (tak…nadal jest A/C )
* nowe łożysko rolki,
* usunięcie pompy powietrza,
jeśli chodzi o napęd i pozostałe rzeczy:
* rewizja skrzyni, czyszczenie magnesu, nowy olej,
* na szybko nowe sprzęgło OEM (spiek 4 łapki Extreme wytrzymał może 200km), OEM gumowa osłona wyprzęgnika
* rewizja shiftera, nowe OEM części, koszyczek, sprężyna, końcowy pin i nowy smar OEM
* regeneracja i wzmocnienie półosi przez MotoMax ( po rozebraniu było już widać zużycie na bieżni przegubu i krzyżaku – wykonane zostały 2 nowe, wzmocnione przeguby wewnętrzne)
* rewizja dyferencjału, skasowanie luzów na łożyskach,
* wzmocnienie przednich górnych mocowań wahaczy,
* na tylnej osi wpadł komplet szpilek ARP
* plus nowe łożyska piast OEM/NTN,
* nowe śruby do wału OEM
* klocki Ferrodo DS 2500 na tył
* wszystkie nowe płyny i oleje
zawias dostał już wszystkie części z Hardrace ale chciałbym jeszcze pojechać na ustawienie balansu z użyciem wag
czekają jeszcze wtryski 550 po czyszczeniu sonicznym i sprawdzeniu wydajności no i szukam odpowiedniej przepustnicy
to chyba tyle
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum