Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
TimeAttack EJ9 - Reaktywacja
Autor Wiadomość
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2020-08-19   TimeAttack EJ9 - Reaktywacja

Doberek :mrgreen: Wracamy do gry :mrgreen:

MODEL: 1997 EJ9 HB

NH583M -> Y56

Opis pozwole sobie podpiehdolić od poprzedniego właściciela:

- silnik K20A2 - 242KM i 232Nm
- stożek AEM + dolot by EMG www.dohcvtec.pl
- kolektor wydechowy 421 by EMG www.dohcvtec.pl
- wydech na jednym tłumiku by EMG www.dohcvtec.pl
- łapy silnika innovative na czerwonych poduszkach
- półosie Insane Shafts
- oem Honda shifter box
- pompa paliwa walbro
- EMU
- wiązka i strojenie by EMG www.dohcvtec.pl

KOŁA:
- OZ superleggera 15x7 ET 37 TOYO R1R 195/50/15

ZAWIESZENIE:
- zawieszenie gwintowane AP
- stabilizator przód 26 mm
- stabilizator tył 17 mm
- rozpórka przód VTi
- tylne górne wahacze Hardrace

UKŁAD HAMULCOWY:
- przód 262 mm
- tył 240 mm
- pompa 1"
- przewody w oplocie

BODY-KIT:
- gładkie zderzaki
- grill z jednym żeberkiem
- lampy tył lift
- białe kierunkowskazy boczne

ŚRODEK:
- gałka EK4
- podstopnica EK4
- kierownica EK4
- tweetery z EK4
- zegary EK4 przedlift
- fotele + kanapa EK4 przedlift
- dywan bagażnika EK4
- OEM podłokietnik EJ9


Auto na tyle zdrowe i zadbane że żal je pruć na konserwe, rajdy raczej odpuszczam, jakies tajm-ataki będę chciał pozwiedzać w 2021 a co z tego wyjdzie zobaczymy :)


_________________
 
 
WojtekMR

Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 375
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2020-08-20   

gdzie hamowane?
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2020-08-20   

Nareszcie coś dla siebie znalazłeś hehe, gratki :)
W pierwszej chwili myślałem ze to moje byłe, jak zobaczyłem ze robione u EMG :lol:
_________________
 
 
Kuniu4 

Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 259
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2020-08-20   

I jak odczucia po przesiadce z B ? 8-)
 
 
eithray 


Auto: CRX EE8 1.8i-VT
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 762
Skąd: PL
Wysłany: 2020-08-20   

Jestem bardzo ciekaw co tu powstanie w Twoich rękach 8-) Setup już jest kozak :!:


Karamba_DC2 napisał/a:
W pierwszej chwili myślałem ze to moje byłe, jak zobaczyłem ze robione u EMG :lol:

Miałem to samo :mrgreen:
_________________
CRX CybeR EE8 1.8i-VT
 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2020-08-20   

fajna furka k series zawsze spoko :D

WojtekMR napisał/a:
gdzie hamowane?

ciekawe w sumie bo sporo jak na taki setup :P
_________________

 
 
ZdanoG6


Auto: EJK20 + Impreza WRX 01'
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lip 2019
Posty: 144
Skąd: W-wa Wesoła
Wysłany: 2020-08-20   

Też jestem ciekaw hamowni, bo u mnie jest jeszcze RBC, 74mm przepustnica, przekładki, bla bla bla, wtryski S2000, wałki ostre K20A, a tylko 8KM więcej
_________________

 
 
Shingo 

Auto: B16A
Dołączył: 15 Lut 2018
Posty: 143
Skąd: JDM
Wysłany: 2020-08-21   

Przedlifty z zderzakiem od coupe wygladają najlepiej, no szkoda by bylo rozbić :mrgreen:
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2020-08-21   

gratuluje zakupu! 10hp w jedna albo w drugą strone nie ma znaczenia, driver ma skilla wiec będzie ogień 8-)
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2020-08-21   

WojtekMR napisał/a:
gdzie hamowane?


U Mirka z EMG, mam gdzieś wykres w papierach ale nie przywiązuję większej wagi do cyferek. Nysy do dziś nie hamowałem na filnalnym specu heh

Karamba_DC2 napisał/a:
Nareszcie coś dla siebie znalazłeś hehe, gratki


Dzięki 8-)

Kuniu4 napisał/a:
I jak odczucia po przesiadce z B ?


Ameryki tu nie odkryje, K jest silne, szczególnie zaskoczyły mnie wyższe biegi, gdzie B puchło od jakiś 160, a tu jest ciąg cały czas. Zaskoczyła mnie tez elastyczność, większe ronda czy skrzyżowania na mieście jeździmy tu na trójce.

W warunkach bojowych nie sprawdzałem, bo nie ma ani szpery, ani wspomagania i szczególnie to drugie jest katastrofą. Przy okazji szukam informacji jaki najlepiej zastosowac magiel (obecnie mam magiel EG z wersji ze wspomaganiem ale odcięty...) jaka pompa i ogólnie jakiś DIY by sie przydał bo nie znam tematu :roll: To samo ze szperą, szukać seryjnego torsena czy jakieś aftermarkety? Płytkę raczej odpuszczę.

eithray napisał/a:
Jestem bardzo ciekaw co tu powstanie w Twoich rękach 8-) Setup już jest kozak


Auto jest na tyle smacznie ogarnięte przez poprzedniego właściciela, ze poza jakimiś detalami pewnie nic wielkiego kombinować nie będę :-)

Yaca napisał/a:
gratuluje zakupu! 10hp w jedna albo w drugą stronę nie ma znaczenia


Dziękówa :mrgreen: Tak jak mówisz, koni myślę że tutaj nie brakuje, pozostało dopracować resztę żeby je skutecznie przenosić na drogę :-)
_________________
 
 
nikesonmyfeet


Auto: Civic EG
Dołączył: 27 Lis 2014
Posty: 508
Skąd: Waw
Wysłany: 2020-08-22   

To ten z CKPL, zgadza się? Fajnie, że do Ciebie trafił i zobaczy trochę akcji (a nie ciąganie przyczepy... :D )

Co do wspomagania, to gdybyś był gotowy na "troche" wiekszą inwestycje, to magiel z S2K robi mega robote. U Kunia w temacie był filmik z Modlina gdzie Kuniu jedzie z seryjnym maglem DC2, a kolega z maglem S2K i nawet na filmie widać sporą różnice. Z tego co wiem większość, albo wszystkie, auta z JHM też na nim jeżdżą.

Ale koszty srogie. Niech się Carl0s wypowie ile zapłacił za używany magiel do S2K, a potrzebne jeszcze adaptery do sanek i pompa... :roll:
_________________
https://nksnmft.tumblr.com
 
 
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2020-08-22   

Graty auta.

Krzyh00 napisał/a:
ani wspomagania i szczególnie to drugie jest katastrofą.



Potwierdzam. Mnie to też "już" po ponad 7 latach z K mega męczy :/

Rozwiązań jest wiele.
Ale względnie najprostszym to montaż elektrycznej pompy z jakiegoś innego auta...MR2 , Opel itd.

nikesonmyfeet napisał/a:
i pompa...

pompa do magla od s2k? Ciekawe...
_________________
Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
 
 
eithray 


Auto: CRX EE8 1.8i-VT
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 762
Skąd: PL
Wysłany: 2020-08-22   

Swoją drogą, dlaczego tylko jedno zdjęcie? Poprosimy o coś więcej :mrgreen:
_________________
CRX CybeR EE8 1.8i-VT
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2020-08-23   

nikesonmyfeet napisał/a:
Co do wspomagania, to gdybyś był gotowy na "troche" wiekszą inwestycje, to magiel z S2K robi mega robote. U Kunia w temacie był filmik z Modlina gdzie Kuniu jedzie z seryjnym maglem DC2, a kolega z maglem S2K i nawet na filmie widać sporą różnice. Z tego co wiem większość, albo wszystkie, auta z JHM też na nim jeżdżą.


a na czym polega fenomen tego magla? bo szczerze mowiac w poprzedniku seryjny magiel ej9 mi jakos specjalnie nie przeszkadzal, jestem przyzwyczajony do machania galeziami :mrgreen: myslalem o maglu z ITR zeby bylo ciut krocej i ponoc MB6 ma to samo przelozenie?

Hondata napisał/a:
Potwierdzam. Mnie to też "już" po ponad 7 latach z K mega męczy


w crx kiedys nie mialem wspomy i dalo sie tym jezdzic, tutaj jest magiel z EG ktory fabrycznie byl wspomagany i to w ogole inna bajka :-/

eithray napisał/a:
Swoją drogą, dlaczego tylko jedno zdjęcie? Poprosimy o coś więcej


nadrabiam 8-)















_________________
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2020-08-23   

Fajne auto ze słusznym motorem, ale brakuje mu IMO trochę charakteru w wyglądzie, ale to akurat można nadrobić. Ten kolor jest fajną bazą.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna