Po wybuchu B18 nastąpiła szybka decyzja o zbudowaniu B20VTEC
tutaj dzięki za kilka podpowiedzi Faworowi i Mirkowi vel EMG
- nowa pompa paliwa DeatschWerks 200
- nowe wtryski DENSO 350cc
- przegroda do miski olejowej by Modified
- spinka wału B18
- podpory wału B18
- pompa oleju B18
- kolektor dolotowy Edelbrock Performer X + mod by ERT
- przepustnica Skunk2 Alpha 70mm
- koło zamachowe odelżone i wyważone -5,5kg
- Vtec Conversion Kit by ERT
- podstawka pod filtr oleju D1Spec
- kilka przewodów sylikonowych
- nowe filtry, oleje, uszczelki
- nowe kable masowe
- wkłady poliuretanowe poduszek silnika by ERT
- blok B20 - jak wskazuje oznaczenie jest pełne 2 litry pojemności :twisted:
ponieważ zastosowaliśmy w tym bloku podpory wału i spinkę z silnika b18 blok został na nowy wyosiowany bo tego wymaga technologia, tuleje były honowane, blok został również splanowany
- głowica z c6 najlepsza głowica z B-serii - fabrycznie większe kanały, planowanie głowicy 0,5mm by zwiększyć kompresje, zaślepienie jednego kanału olejowego, doprowadzenie oleju z podstawki pod filtr oleju, mocniejsze sprężynki, lżejsze zawory, relokacja tulejek ustalających
Już myslałęm po pierwszym poście, że mój wkład w prodżekta został pominięty... :p Masz zamiar ją hamować? Przydałaby sie ta wiedza to porównania podstaw B20B vs B20Z - za chwilę bedą wyniki z praktycznie bliźniaczego projektu (walki C6, dolotowy Perf, wydech też 2,5), ale na CR z B20B. Jestem ciekaw jak duży wpływ ma ta 1ka CRu.
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
hamownia "raczej" bardzo realna, widziałem kilkanaście projektów i kilka totalnie nowych seryjnych aut i co do wyników nie można się przyczepić
mój wynik jest jaki jest bez fajerwerków
ale był na seryjnym kolektorze wydechowym (przerobiony końcowy odcinek)
i w zasadzie nie skończonym strojeniu
run1 jest z dbkillerem (silencerem) chciałem wiedzieć ile zabiera
w zasadzie niewiele ale to może tylko świadczyć o tym że kolektor wydechowy faktycznie zamulał to auto...
w aucie już siedzi równoodległościowy kolektor custom 4-1
i na dniach będzie strojone więc zobaczymy co z tego wyjdzie
dobra wiadomość jest taka że jednak troszke nadrabiam w tym aucie umiejętnościami bo mocy jak na lekarstwo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum