Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
EVORA K20
Autor Wiadomość
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-06-12   

Ładnie p0pierd@la :mrgreen: jeżeli nie jechałeś na 100% to nie mam pytań :mrgreen:

Graty, wynik mega!!!

dużo na tym sprzęgle przelatałeś? ja też mam CC stg3 i narazie wszystko git, ostatnio przy swapie nie stwierdziłem, żeby coś mu dolegało

na Kielcach rozmawiałem z Michalem od jajka k20 które też jeździ Bednary. Jemu z kolei klękło sprzęgło made in Poland po 80km :/ skrzynia też mu się rozleciała i na dodatek ośki Insane które są pod 500km też grzechoczą :/
 
 
xero 


Auto: GTI / ST150 race car / Vespa 125 :)
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 357
Skąd: Wwa
Wysłany: 2018-06-12   

zajebiscie szybki sprzet. Liczyłeś kiedyś koszt zbudowania?
 
 
adanus 


Auto: EVORA B18C4
Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 231
Skąd: SWD
Wysłany: 2018-06-12   

fulek napisał/a:
dużo na tym sprzęgle przelatałeś? ja też mam CC stg3 i narazie wszystko git, ostatnio przy swapie nie stwierdziłem, żeby coś mu dolegało


zobacz sobie filmik u mnie na stronie, łożysko szmelc, tarcza sprzęgła dramat spręzynki luźne generalnie maks zrobiłem 1k km a nawet bardziej celowałbym w 500-600km a mówil załóż oem

teraz mam oem tarcze z okładziną kevlarową i docisk z CC działa tak jak nawet na początku cc nie działało...

fulek napisał/a:
na Kielcach rozmawiałem z Michalem od jajka k20 które też jeździ Bednary. Jemu z kolei klękło sprzęgło made in Poland po 80km skrzynia też mu się rozleciała i na dodatek ośki Insane które są pod 500km też grzechoczą


tak Michał ma bliźniacze technicznie auto do mojego - troche mnie nie posłuchał w temacie sprzęgła i półosi. A co do skrzyni to jak rozmawiam to każdy ma jakiś problem, trzeba je serwisować kompleksowo, zobaczymy ile ja teraz polatam i ile pożyje ta skrzynia potem się wypowiem

fulek napisał/a:
Graty, wynik mega!!!


dzięki


xero napisał/a:
zajebiscie szybki sprzet


dzięki, w sumie to ja tam tylko jaki zbędny balast robię ;-)
a poważniej to nie ma w nim nic takiego kilka takich samych projektów głównie na 5 genie jeździ wiec są nawet lżejsze ode mnie, z taką małą różnicą że wydaje mi się iż moja furka jest strasznie przyjazna kierowcy tzn. jak wsiąde i przejade się autem konkurencji to sa furki bardziej agresywne nerwowe, surowe... nie wiem czy to kwestia przyzwyczajenia czy sposobu budowy samochodu ale takie mam wrażenie... powodem może też być zestrojenie zawieszenia ja reguluje od miększęgo i utwardzam a znam zawodników którzy ustawiają beton bo tak będzie dobrze... może i jest ja się tam nie znam ;-)

xero napisał/a:
Liczyłeś kiedyś koszt zbudowania?

liczyłem bo żona się za to wzięła :lol: w sensie za liczenie :lol: :lol: nie rozwiodła się ze mną uffff :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
_________________
https://www.facebook.com/EVORART
mini plus - ET-12,2
 
 
bonczek 


Auto: Różne
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 441
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-06-12   

adanus napisał/a:
z taką małą różnicą że wydaje mi się iż moja furka jest strasznie przyjazna kierowcy tzn. jak wsiąde i przejade się autem konkurencji to sa furki bardziej agresywne nerwowe, surowe


Tak jest :) gadałem z Remkiem z JHMu apropo Konrada qpe 5 gen - kurła tam można robić sobie kawę w zakręcie :mrgreen: chyba kwestia rozstawów i rozłożenia masy na tych rozstawach.
_________________
ED9 K20A2 NA 249HP/246Nm @ 863kg
JDM:O -> Klik!
FB -> Honda CR-X Race Car

 
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-06-13   

adanus napisał/a:
fulek napisał/a:
dużo na tym sprzęgle przelatałeś? ja też mam CC stg3 i narazie wszystko git, ostatnio przy swapie nie stwierdziłem, żeby coś mu dolegało


zobacz sobie filmik u mnie na stronie, łożysko szmelc, tarcza sprzęgła dramat spręzynki luźne generalnie maks zrobiłem 1k km a nawet bardziej celowałbym w 500-600km a mówil załóż oem

teraz mam oem tarcze z okładziną kevlarową i docisk z CC działa tak jak nawet na początku cc nie działało...


hmm, może ja miałem większe szczęście bo nie ma takich objawów, fakt łożysko nowe koyo dałem. Byle się to nie zmieniło :P

adanus napisał/a:
tak Michał ma bliźniacze technicznie auto do mojego - troche mnie nie posłuchał w temacie sprzęgła i półosi. A co do skrzyni to jak rozmawiam to każdy ma jakiś problem, trzeba je serwisować kompleksowo, zobaczymy ile ja teraz polatam i ile pożyje ta skrzynia potem się wypowiem


widocznie nie tak cudownie z tą bezawaryjnością k20 :/


adanus napisał/a:
a poważniej to nie ma w nim nic takiego kilka takich samych projektów głównie na 5 genie jeździ wiec są nawet lżejsze ode mnie, z taką małą różnicą że wydaje mi się iż moja furka jest strasznie przyjazna kierowcy tzn. jak wsiąde i przejade się autem konkurencji to sa furki bardziej agresywne nerwowe, surowe... nie wiem czy to kwestia przyzwyczajenia czy sposobu budowy samochodu ale takie mam wrażenie... powodem może też być zestrojenie zawieszenia ja reguluje od miększęgo i utwardzam a znam zawodników którzy ustawiają beton bo tak będzie dobrze... może i jest ja się tam nie znam


no fakt, że jeździ tego sporo już teraz. jak sie fura słucha i pasuje kierownikowi to wynik jest ;) ale to jak taki sprzęt się napędza robi wrażenie na użytkowniku biednej B serii :lol:


bonczek napisał/a:


Tak jest gadałem z Remkiem z JHMu apropo Konrada qpe 5 gen - kurła tam można robić sobie kawę w zakręcie chyba kwestia rozstawów i rozłożenia masy na tych rozstawach.


Widziałem Konrada qpe na pixer w akcji, z zewnątrz szału to jakaś nie robiło a czas bomba ostatecznie ;-) ale takie coś jak przechylenie nie istnieje w tym aucie, jestem ciekawy jaki tam jest zestaw zawieszeniowy ;-)
 
 
xero 


Auto: GTI / ST150 race car / Vespa 125 :)
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 357
Skąd: Wwa
Wysłany: 2018-06-13   

fulek napisał/a:

adanus napisał/a:
a poważniej to nie ma w nim nic takiego kilka takich samych projektów głównie na 5 genie jeździ wiec są nawet lżejsze ode mnie, z taką małą różnicą że wydaje mi się iż moja furka jest strasznie przyjazna kierowcy tzn. jak wsiąde i przejade się autem konkurencji to sa furki bardziej agresywne nerwowe, surowe... nie wiem czy to kwestia przyzwyczajenia czy sposobu budowy samochodu ale takie mam wrażenie... powodem może też być zestrojenie zawieszenia ja reguluje od miększęgo i utwardzam a znam zawodników którzy ustawiają beton bo tak będzie dobrze... może i jest ja się tam nie znam


no fakt, że jeździ tego sporo już teraz. jak sie fura słucha i pasuje kierownikowi to wynik jest ale to jak taki sprzęt się napędza robi wrażenie na użytkowniku biednej B serii



nie tylko B serii :lol:
dlatego adanus napisałem, że szybki sprzet, bo widać, że potencjał auto ma zajebisty + do tego odpowiednia osoba w odpowiednim miejscu co widać po wynikach 8-)
super wóz, ciężko już konkurować nie mając wora kasy, żeby zbudować coś podobnego (szczególnie w kwestii moc/waga)
 
 
adanus 


Auto: EVORA B18C4
Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 231
Skąd: SWD
Wysłany: 2018-06-15   

xero napisał/a:
ciężko już konkurować nie mając wora kasy, żeby zbudować coś podobnego (szczególnie w kwestii moc/waga)


widzisz i to jest błędne myślenia, nie wiem jaki jest Twój skill, ale auto powinno się budować wraz ze wzrostem umiejętności... Znajomy jest bardzo dobrym driverem przesiadł się do szybkiej fury przejechał już nią 4-5 imprez i dalej uważa że odkrywa i wciąż poznaje co to auto potrafi...
Budowanie mocnej fury i duży przeskok sprzętowy jest pozbawiony sensu i może w perspektywie czasu wyjść na gorsze...
_________________
https://www.facebook.com/EVORART
mini plus - ET-12,2
 
 
johnnyg 


Auto: Eg3 Civic
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1794
Skąd: pe do eń
Wysłany: 2018-06-15   

skoro Michał Cie nie posłuchał z półosiami a ma Insane to co innego można tam wsadzić??
_________________
Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
 
 
adanus 


Auto: EVORA B18C4
Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 231
Skąd: SWD
Wysłany: 2018-06-15   

johnnyg napisał/a:
skoro Michał Cie nie posłuchał z półosiami a ma Insane to co innego można tam wsadzić??


półosie zrobione na oemowych częściach sprawdzają się świetnie, dodatkowo można zrobić zapasowe nawet na zamiennikach i zmieścić się cenowo w Insane 500

u mnie nawet oemowe "trupy" sporo zniosły...

ale prawda jest też taka że styl jazdy ma tu sporo do powiedzenia....
_________________
https://www.facebook.com/EVORART
mini plus - ET-12,2
 
 
johnnyg 


Auto: Eg3 Civic
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 1794
Skąd: pe do eń
Wysłany: 2018-06-15   

adanus napisał/a:
johnnyg napisał/a:
skoro Michał Cie nie posłuchał z półosiami a ma Insane to co innego można tam wsadzić??


półosie zrobione na oemowych częściach sprawdzają się świetnie, dodatkowo można zrobić zapasowe nawet na zamiennikach i zmieścić się cenowo w Insane 500

u mnie nawet oemowe "trupy" sporo zniosły...

ale prawda jest też taka że styl jazdy ma tu sporo do powiedzenia....

w maju na bednarach miałem przyjemność wspierać serwis warsztatu kolegi , który wystawił 5 projektów na "jajkach" - półoś poszła tylko tam ,gdzie były półosie kombinowane z OEMowych (chociaż na kolejnych w innym projekcie poszła jednak też insane), także chyba faktycznie tu musimy uznać, że to wszystko kwestia stylu jazdy
_________________
Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
 
 
adanus 


Auto: EVORA B18C4
Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 231
Skąd: SWD
Wysłany: 2018-06-15   

johnnyg napisał/a:
półoś poszła tylko tam ,gdzie były półosie kombinowane z OEMowych


chętnie poznam to miejsce dokładnie a dlaczego to napisze jak mi odpowiesz....

johnnyg napisał/a:
w maju na bednarach miałem przyjemność wspierać serwis warsztatu kolegi


mam rozumieć że mówisz o TTG jeśli tak to musieliśmy się widzieć ;-)
_________________
https://www.facebook.com/EVORART
mini plus - ET-12,2
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2018-06-15   

adanus napisał/a:
xero napisał/a:
ciężko już konkurować nie mając wora kasy, żeby zbudować coś podobnego (szczególnie w kwestii moc/waga)


widzisz i to jest błędne myślenia, nie wiem jaki jest Twój skill, ale auto powinno się budować wraz ze wzrostem umiejętności... Znajomy jest bardzo dobrym driverem przesiadł się do szybkiej fury przejechał już nią 4-5 imprez i dalej uważa że odkrywa i wciąż poznaje co to auto potrafi...
Budowanie mocnej fury i duży przeskok sprzętowy jest pozbawiony sensu i może w perspektywie czasu wyjść na gorsze...

otototototo
najlepiej się człowiek uczy na kijowej furze, bo musi kombinować i omijać wady wozu. Dzięki "ciężkiej szkole" kierowca jest w stanie wyrobić sporo lepsze nawyki niż "zawód syn" który zawsze dostaje pucharową furę.
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
xero 


Auto: GTI / ST150 race car / Vespa 125 :)
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 357
Skąd: Wwa
Wysłany: 2018-06-29   

adanus, widze, ze jezdzisz na 13 - jezdziles wczesniej na innych rozmiarach (15/17?)? jaka różnicę między nimi czułeś? z opinii zasłyszanych 13 szybsze, ale precyzja prowadzenia jednak minimalnie gorsza. W swoim aucie nie mam możliwości wstawienia takich rozmiarów, ale 90% Hond śmiga na 13 z tego co widzę
Jaka obecna waga? bo nie wiem czy padło już to pytanie.
jest killer 8-)
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-06-29   

15 byłaby napewno bardziej precyzyjna, ale dostępność i cena słabo wygląda . Przy tej mocy/wadze/skrzyni to rzeczywiście w 17 można by iść 8-)

13 to głównie cena, ja np od początku sezonu latam na jednym kpl za około 5stowek i jeszcze z jeden TD by pociągnęły :mrgreen:
 
 
adanus 


Auto: EVORA B18C4
Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 231
Skąd: SWD
Wysłany: 2018-07-09   

tak jeździłem na 15... i

jeżeli chodzi o Kielce to bardzo sliski tor a opony z formuły są bardzo przyczepne i tam sprawdzają się idealnie a ich cena to miły dodatek ale nie główny powód....

13 jest mniej precyzyjna, ale nic Ci po precyzji 15 lub 17 leśli nie ma przyczepności takiej jak na 13...

trzeba się przyzwyczaić do jazdy na tych balonach ale jak juz złapiesz feeling to wiesz że auto zawsze skręci...


nie ważyłem jeszcze ale zrobie to
_________________
https://www.facebook.com/EVORART
mini plus - ET-12,2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna