Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-06-12
Ładnie p0pierd@la jeżeli nie jechałeś na 100% to nie mam pytań
Graty, wynik mega!!!
dużo na tym sprzęgle przelatałeś? ja też mam CC stg3 i narazie wszystko git, ostatnio przy swapie nie stwierdziłem, żeby coś mu dolegało
na Kielcach rozmawiałem z Michalem od jajka k20 które też jeździ Bednary. Jemu z kolei klękło sprzęgło made in Poland po 80km skrzynia też mu się rozleciała i na dodatek ośki Insane które są pod 500km też grzechoczą
dużo na tym sprzęgle przelatałeś? ja też mam CC stg3 i narazie wszystko git, ostatnio przy swapie nie stwierdziłem, żeby coś mu dolegało
zobacz sobie filmik u mnie na stronie, łożysko szmelc, tarcza sprzęgła dramat spręzynki luźne generalnie maks zrobiłem 1k km a nawet bardziej celowałbym w 500-600km a mówil załóż oem
teraz mam oem tarcze z okładziną kevlarową i docisk z CC działa tak jak nawet na początku cc nie działało...
fulek napisał/a:
na Kielcach rozmawiałem z Michalem od jajka k20 które też jeździ Bednary. Jemu z kolei klękło sprzęgło made in Poland po 80km skrzynia też mu się rozleciała i na dodatek ośki Insane które są pod 500km też grzechoczą
tak Michał ma bliźniacze technicznie auto do mojego - troche mnie nie posłuchał w temacie sprzęgła i półosi. A co do skrzyni to jak rozmawiam to każdy ma jakiś problem, trzeba je serwisować kompleksowo, zobaczymy ile ja teraz polatam i ile pożyje ta skrzynia potem się wypowiem
fulek napisał/a:
Graty, wynik mega!!!
dzięki
xero napisał/a:
zajebiscie szybki sprzet
dzięki, w sumie to ja tam tylko jaki zbędny balast robię
a poważniej to nie ma w nim nic takiego kilka takich samych projektów głównie na 5 genie jeździ wiec są nawet lżejsze ode mnie, z taką małą różnicą że wydaje mi się iż moja furka jest strasznie przyjazna kierowcy tzn. jak wsiąde i przejade się autem konkurencji to sa furki bardziej agresywne nerwowe, surowe... nie wiem czy to kwestia przyzwyczajenia czy sposobu budowy samochodu ale takie mam wrażenie... powodem może też być zestrojenie zawieszenia ja reguluje od miększęgo i utwardzam a znam zawodników którzy ustawiają beton bo tak będzie dobrze... może i jest ja się tam nie znam
xero napisał/a:
Liczyłeś kiedyś koszt zbudowania?
liczyłem bo żona się za to wzięła w sensie za liczenie nie rozwiodła się ze mną uffff
Auto: Różne
Dołączył: 12 Maj 2009 Posty: 441 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-06-12
adanus napisał/a:
z taką małą różnicą że wydaje mi się iż moja furka jest strasznie przyjazna kierowcy tzn. jak wsiąde i przejade się autem konkurencji to sa furki bardziej agresywne nerwowe, surowe
Tak jest gadałem z Remkiem z JHMu apropo Konrada qpe 5 gen - kurła tam można robić sobie kawę w zakręcie chyba kwestia rozstawów i rozłożenia masy na tych rozstawach.
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-06-13
adanus napisał/a:
fulek napisał/a:
dużo na tym sprzęgle przelatałeś? ja też mam CC stg3 i narazie wszystko git, ostatnio przy swapie nie stwierdziłem, żeby coś mu dolegało
zobacz sobie filmik u mnie na stronie, łożysko szmelc, tarcza sprzęgła dramat spręzynki luźne generalnie maks zrobiłem 1k km a nawet bardziej celowałbym w 500-600km a mówil załóż oem
teraz mam oem tarcze z okładziną kevlarową i docisk z CC działa tak jak nawet na początku cc nie działało...
hmm, może ja miałem większe szczęście bo nie ma takich objawów, fakt łożysko nowe koyo dałem. Byle się to nie zmieniło
adanus napisał/a:
tak Michał ma bliźniacze technicznie auto do mojego - troche mnie nie posłuchał w temacie sprzęgła i półosi. A co do skrzyni to jak rozmawiam to każdy ma jakiś problem, trzeba je serwisować kompleksowo, zobaczymy ile ja teraz polatam i ile pożyje ta skrzynia potem się wypowiem
widocznie nie tak cudownie z tą bezawaryjnością k20
adanus napisał/a:
a poważniej to nie ma w nim nic takiego kilka takich samych projektów głównie na 5 genie jeździ wiec są nawet lżejsze ode mnie, z taką małą różnicą że wydaje mi się iż moja furka jest strasznie przyjazna kierowcy tzn. jak wsiąde i przejade się autem konkurencji to sa furki bardziej agresywne nerwowe, surowe... nie wiem czy to kwestia przyzwyczajenia czy sposobu budowy samochodu ale takie mam wrażenie... powodem może też być zestrojenie zawieszenia ja reguluje od miększęgo i utwardzam a znam zawodników którzy ustawiają beton bo tak będzie dobrze... może i jest ja się tam nie znam
no fakt, że jeździ tego sporo już teraz. jak sie fura słucha i pasuje kierownikowi to wynik jest ale to jak taki sprzęt się napędza robi wrażenie na użytkowniku biednej B serii
bonczek napisał/a:
Tak jest gadałem z Remkiem z JHMu apropo Konrada qpe 5 gen - kurła tam można robić sobie kawę w zakręcie chyba kwestia rozstawów i rozłożenia masy na tych rozstawach.
Widziałem Konrada qpe na pixer w akcji, z zewnątrz szału to jakaś nie robiło a czas bomba ostatecznie ale takie coś jak przechylenie nie istnieje w tym aucie, jestem ciekawy jaki tam jest zestaw zawieszeniowy
adanus napisał/a:
a poważniej to nie ma w nim nic takiego kilka takich samych projektów głównie na 5 genie jeździ wiec są nawet lżejsze ode mnie, z taką małą różnicą że wydaje mi się iż moja furka jest strasznie przyjazna kierowcy tzn. jak wsiąde i przejade się autem konkurencji to sa furki bardziej agresywne nerwowe, surowe... nie wiem czy to kwestia przyzwyczajenia czy sposobu budowy samochodu ale takie mam wrażenie... powodem może też być zestrojenie zawieszenia ja reguluje od miększęgo i utwardzam a znam zawodników którzy ustawiają beton bo tak będzie dobrze... może i jest ja się tam nie znam
no fakt, że jeździ tego sporo już teraz. jak sie fura słucha i pasuje kierownikowi to wynik jest ale to jak taki sprzęt się napędza robi wrażenie na użytkowniku biednej B serii
nie tylko B serii
dlatego adanus napisałem, że szybki sprzet, bo widać, że potencjał auto ma zajebisty + do tego odpowiednia osoba w odpowiednim miejscu co widać po wynikach
super wóz, ciężko już konkurować nie mając wora kasy, żeby zbudować coś podobnego (szczególnie w kwestii moc/waga)
ciężko już konkurować nie mając wora kasy, żeby zbudować coś podobnego (szczególnie w kwestii moc/waga)
widzisz i to jest błędne myślenia, nie wiem jaki jest Twój skill, ale auto powinno się budować wraz ze wzrostem umiejętności... Znajomy jest bardzo dobrym driverem przesiadł się do szybkiej fury przejechał już nią 4-5 imprez i dalej uważa że odkrywa i wciąż poznaje co to auto potrafi...
Budowanie mocnej fury i duży przeskok sprzętowy jest pozbawiony sensu i może w perspektywie czasu wyjść na gorsze...
skoro Michał Cie nie posłuchał z półosiami a ma Insane to co innego można tam wsadzić??
półosie zrobione na oemowych częściach sprawdzają się świetnie, dodatkowo można zrobić zapasowe nawet na zamiennikach i zmieścić się cenowo w Insane 500
u mnie nawet oemowe "trupy" sporo zniosły...
ale prawda jest też taka że styl jazdy ma tu sporo do powiedzenia....
Auto: Eg3 Civic Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 1794 Skąd: pe do eń
Wysłany: 2018-06-15
adanus napisał/a:
johnnyg napisał/a:
skoro Michał Cie nie posłuchał z półosiami a ma Insane to co innego można tam wsadzić??
półosie zrobione na oemowych częściach sprawdzają się świetnie, dodatkowo można zrobić zapasowe nawet na zamiennikach i zmieścić się cenowo w Insane 500
u mnie nawet oemowe "trupy" sporo zniosły...
ale prawda jest też taka że styl jazdy ma tu sporo do powiedzenia....
w maju na bednarach miałem przyjemność wspierać serwis warsztatu kolegi , który wystawił 5 projektów na "jajkach" - półoś poszła tylko tam ,gdzie były półosie kombinowane z OEMowych (chociaż na kolejnych w innym projekcie poszła jednak też insane), także chyba faktycznie tu musimy uznać, że to wszystko kwestia stylu jazdy
_________________ Obłędem jest dawać się bezwładnie ponosić słowom nie słysząc ich.
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5757 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2018-06-15
adanus napisał/a:
xero napisał/a:
ciężko już konkurować nie mając wora kasy, żeby zbudować coś podobnego (szczególnie w kwestii moc/waga)
widzisz i to jest błędne myślenia, nie wiem jaki jest Twój skill, ale auto powinno się budować wraz ze wzrostem umiejętności... Znajomy jest bardzo dobrym driverem przesiadł się do szybkiej fury przejechał już nią 4-5 imprez i dalej uważa że odkrywa i wciąż poznaje co to auto potrafi...
Budowanie mocnej fury i duży przeskok sprzętowy jest pozbawiony sensu i może w perspektywie czasu wyjść na gorsze...
otototototo
najlepiej się człowiek uczy na kijowej furze, bo musi kombinować i omijać wady wozu. Dzięki "ciężkiej szkole" kierowca jest w stanie wyrobić sporo lepsze nawyki niż "zawód syn" który zawsze dostaje pucharową furę.
adanus, widze, ze jezdzisz na 13 - jezdziles wczesniej na innych rozmiarach (15/17?)? jaka różnicę między nimi czułeś? z opinii zasłyszanych 13 szybsze, ale precyzja prowadzenia jednak minimalnie gorsza. W swoim aucie nie mam możliwości wstawienia takich rozmiarów, ale 90% Hond śmiga na 13 z tego co widzę
Jaka obecna waga? bo nie wiem czy padło już to pytanie.
jest killer
jeżeli chodzi o Kielce to bardzo sliski tor a opony z formuły są bardzo przyczepne i tam sprawdzają się idealnie a ich cena to miły dodatek ale nie główny powód....
13 jest mniej precyzyjna, ale nic Ci po precyzji 15 lub 17 leśli nie ma przyczepności takiej jak na 13...
trzeba się przyzwyczaić do jazdy na tych balonach ale jak juz złapiesz feeling to wiesz że auto zawsze skręci...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum