Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
EVORA K20
Autor Wiadomość
adanus 


Auto: EVORA B18C4
Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 231
Skąd: SWD
Wysłany: 2019-04-05   

Tommi ja też się ciesze :-)


kilka nowości.... i męskie koła :mrgreen:






i nowe stery ze sterowaniem podtlenku ;)

_________________
https://www.facebook.com/EVORART
mini plus - ET-12,2
 
 
qureku 

Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 150
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-07   

Jakie wrażanie z jazdy na Ułężu na 17 vs 13 ?
_________________

 
 
krukowskid 

Auto: ED9 ED6 FK8
Dołączył: 09 Sty 2019
Posty: 132
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-04-08   

17 chyba się nie sprawdziły :-/
 
 
adanus 


Auto: EVORA B18C4
Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 231
Skąd: SWD
Wysłany: 2019-04-11   

Wrażenia hmmmm totalnie inna jazda...

trochę mało pojezdziłem na niej by się tych opona nauczyć,
mieszanki miałem twardą i średnia na tyle, pierwsza sesja spartolona bo myslałem że na luzie na okrążeniu wyjazdowym dogrzeje te opony tak się nie stało, wiec musiałem poświęcić kolejne dwa kółka by je dogrzać kiedy zaczęły pracować już był koniec sesji,
w drugim wyjeździe dogrzałem je wczesńiej i mogłem cokolwiek uczyć się tej opony, ale też z duszą na ramieniu bo chwile przed wyjazdem z silnika wydobywały się dziwne dzwięki jakby panewka, ale bardziej z okolic głowice/rozrządu... w sumie do teraz nie wiem co to było...
trzecia sesja to już problem z hamulcami ale wytestowałem szybkie łuki...

co moge powiedzieć 13 vs.17
na 13 auto wydaje się dużo lepiej przyśpieszać, poziom przyczepności jest od razu dużo większy i na początek można na tej oponie dużo szybciej pojechać... wydaje sie pewna i bezpieczna... ale nie po to tam jechałem, tylko po to by uczyć się 17 ;-)

17 dramat jesli bez dogrzania,reakcja na kierownice natychmiastowa, precyzja w zakrętach rewelacja, szybkie łuki można jechac duzo szybciej niż na 13 w zasadzie to jest wiecej przyczepności w szybkich partiach, potrzebowałem jeszcze tych dwóch sesji by przybliżać się do granicy tych opon ale nie było mi dane... są też dziwne rzeczy których nie rozumię i nie wiem jeszcze z czego wynikają ale w 3 miejscach regularnie na dohamowaniu blokowałem koła i albo to wina innej nawierzchni lub nierówności w tym miejscu albo wina padających hebli a druga sprawa to odjeżdzanie tyłu w niezbyt szybkich łukach i to bez ostrzeżenia, w zasadzie tylko szybkie kontry uratowały mnie przed obrotem...
trzeba się o nich jeszcze trochę dowiedzieć, ale taka wiedza już wystarczy by zacząć szybciej jechać kolejne zawody, szkoda że nie można kupic w uzywce miekkiej mieszanki bo chyba dobrze by działała na tylnej osi...

_________________
https://www.facebook.com/EVORART
mini plus - ET-12,2
 
 
xero 


Auto: GTI / ST150 race car / Vespa 125 :)
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 357
Skąd: Wwa
Wysłany: 2019-04-12   

na tyle miękka byłaby idealna , jakiś michał S5B by się przydał, ale trafić to w używce tak jak mówisz mega ciężko...można spróbować z miekkim rajdowym z tyłu, ale to tez chyba nie do końca o to chodzi.
 
 
xero 


Auto: GTI / ST150 race car / Vespa 125 :)
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 357
Skąd: Wwa
Wysłany: 2019-05-06   

jak się spisuje BC? masz tą wersję RM?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna