Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Pilar
2017-09-29
EJ9 B18+
Autor Wiadomość
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2015-08-28   

nareszcie poczujesz ten tuningowy miód :) graty auta ziomek niech się kręci i sluży jak najlepiej, masz się odmeldować na następnym japfescie :mrgreen:
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-08-28   

gratuluje zakupu! zmieniaj skrzynkę na S80 i ciesz się jazdą! 8-)
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
antek 


Auto: Motonóg & TSI & TDI
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 3009
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2015-08-28   

Limon gratki zakupu, nareszcie przestaniesz gadać o tym co tylko przeczytałeś w internecie, teraz będziesz znał z autopsji :lol:


Karamba_DC2 napisał/a:

Gdzie masz zamiar upalać ? Pszczółkę już kończą ? :mrgreen:


tor w Pszczółkach skończony, wczoraj cały dzień szlifowałem tam skilla na moto razem z chłopakami z 3MM racing :rower:
 
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2015-08-28   

Przeczytałem plany - niech Ci tylko ręka Bozi tuningowej broni przed robieniem tam wydechu z zejściem na 2,25! To jest dopręzone 1.8...ja u siebie w B16tce mam 2,5", które już kiedyś pokazało, ze spisuje się genialnie, a co dopiero przy +200ccm i +2 CR..

Moim zdaniem do setupu potrzebujesz tylko kilku rzeczy:
- porządnego wydechu
- zmiany ssącego
- ponownego strojenia
- S80tki
- jeśli ma jeździć faktycznie po zakrętach - twardszego zawiasu.

Nothing more. Jeśli engine jeździ bezawaryjnie to nie dotykaj :) Do porządniejszych wałkow powyżej ITR musiałbyś mieć zmienione springi i talerzyki.

P.S Nie, nie chce rozpoczynać kolejne wojny tuningowej na średnice wydechu - w dupie mam co kto sądzi i przetestował, bo taki jeden udowadniacz kiedyś się znalazł i nie dało się z nim dyskutować :) Po prostu mam nadzieję, że Limon posłucha ;)
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
Ostatnio zmieniony przez Fawor 2015-08-28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2015-08-28   

pewnie jest za głośny i szuka opcji aby wyciszyć - trzeba pokombinować z tlumikami i będzie ok
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-08-28   

Dzięki bardzo za opinie, auto ma jeszcze kilka innych rzeczy do ogarnięcia poza modami, ale to niedługo opiszę co jeszcze będę robił. :)

Kamil-R napisał/a:
BTW. Zmieniać legit Nardi kierę na EK9.... Świat się kończy... :mrgreen:

Z tą kierą to taki luźny pomysl, Nardi jest kozakiem, do tego bardzo wygodna.

wierzba napisał/a:
pewnie jest za głośny i szuka opcji aby wyciszyć - trzeba pokombinować z tlumikami i będzie ok

soldi po obejrzeniu i usłyszeniu auta stwierdził, że to jedna z głośniejszych Hond jakie słyszał... to już dużo mówi... :mrgreen: buddy club ryje banię :)

Fawor napisał/a:
Przeczytałem plany - niech Ci tylko ręka Bozi tuningowej broni przed robieniem tam wydechu z zejściem na 2,25! To jest dopręzone 1.8...ja u siebie w B16tce mam 2,5", które już kiedyś pokazało, ze spisuje się genialnie, a co dopiero przy +200ccm i +2 CR..

Wstępny plan zakładał zejście za środkowym na 2,25"...w motorsporcie z tego co czytałem i się dowiadywałem to wydechy robi się na zasadzie lejka, żeby utrzymać stałą prędkość przepływu spalin, które zwalniają wraz z odległością. Jeżeli piszę głupoty to poprawiaj, bo póki co to jest wszystko w fazie przemyśleń. Trochę się sugerowałem tym modem:
http://www.typerclub.pl/v...r=asc&start=540

Nie ukrywam, że zależy mi na względnej ciszy, na tyle na ile da się uzyskać z doprężonego B18, Hummerowe tłumiki mi się podobają, Mtechy też. Środkowy tłumik musi być powiększonym przelotem, a co do końcowego to mam cały czas rozkminę na ten temat i sporo szukam po necie... albo komorowy albo jakiś możliwie cichy przelot oem look.

Fawor napisał/a:
Moim zdaniem do setupu potrzebujesz tylko kilku rzeczy:
- porządnego wydechu
- zmiany ssącego
- ponownego strojenia
- S80tki
- jeśli ma jeździć faktycznie po zakrętach - twardszego zawiasu.

Zgadzam się, taki jest plan. Wydech jest bardzo porządny (nie licząć kolektora który wszystko dławi) ale za głośny. Dorzuciłbym jeszcze do tego przepustnicę, a co do otwierania silnika i wrzucania wałków, to jest już najgrubszy plan jaki mam na to auto, ale póki co są inne rzeczy do ogarnięcia więc wiadomo, to zostawię ewentualnie na koniec. Nie chcę zapeszać, ale póki co silnik działa super, VTEC straszy ludzi, jest dobrze.

Co do zakrętów, zawias musi mieć jakieś regulacje bo to jest moje daily i powiedziałbym że odnośnie priorytetów co do dalszych modyfikacji to 60% daily, 40% zakręty, ale może się to z czasem zmienić w jedną lub drugą stronę. Kiedyś zrobię auto w 100% na tor, ale muszę mieć dwa auta w tym celu. Póki co to ma byc szybkie daily w stałej gotowości do jazdy po torze.
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2015-08-28   

a może twin loop jest rozwiązaniem ??
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
Game 


Auto: sr20det
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 1592
Skąd: Sarbinowo
Wysłany: 2015-08-28   

Gratulacje! W końcu się doczekałeś auta :mrgreen: Nie chcesz sprzedać Nardi? 8-)
_________________

 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-08-28   

lukas4 napisał/a:
a może twin loop jest rozwiązaniem ??

Myślę też o tym, ale raczej zdecyduję się na dobry, cichy przelot albo komorówkę... twin loop z tego co czytałem wcale tak super nie wycisza.

Game napisał/a:
Nie chcesz sprzedać Nardi?

Gdybym sprzedawał (ale nie wiem czy w ogóle będę) to były właściciel auta jest pierwszy w kolejce :mrgreen: Kozacka kiera. :)
 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2015-08-28   

Limon napisał/a:
cichy przelot

tylko w erze

komorówka zabierze trochę mocy w peak'u, ale będzie bardziej komfortowo na codzień.

w liście planów uwzględniłbym przynajmniej 282mm z przodu i stabilizator z tyłu

edit widzę, że plan na stab tył jest więc gra.

Limon napisał/a:

UKŁAD WYDECHOWY:
-JASMA kolektor wydechowy 4-2-1

Plan:
-kolektor custom TODA style v2, byle nie chinol


co w obecnym 4-2-1 jest nie tak ?
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-08-28   

Dla mnie wygląda ten kolektor jak OEM, albo prawie jak OEM, do wymiany w pierwszej kolejności.

A te przeloty od DJHammera z tego co się orientowałem są całkiem ciche. Nie liczę na serię przy 2,5" no ale buddy club to jest już przesada... :mrgreen:

Skrzynia S80 to faktycznie jest taki must have? Tanio nie jest, ale mam nadzieję że faktycznie jest spora różnica.
 
 
Fawor 


Auto: 'almost EK9'
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 3420
Skąd: Tuchola/Poznań
Wysłany: 2015-08-28   

Limon napisał/a:
Wstępny plan zakładał zejście za środkowym na 2,25"...

Limon napisał/a:
Trochę się sugerowałem tym modem:
http://www.typerclub.pl/v...r=asc&start=540

ale masz gdzieś tam potwierdzone, że bez zwężenia byłoby gorzej? Znam tą teorię zachowania stałej prędkości przepływu, ale nigdy nie widziałem żadnego testu stawiającego obok siebie w jednym aucie oba rozwiązania. Moje B16 miało/ma wydech 2,5" od początku do końca i na bardzo rygorystycznej (wtedy) hamowni Wojtka w Poznaniu pokazało jako jedno z nielicznych B16 na seryjnym wydechowym 180KM (z jedną z wersji dolotów było nawet 182 kosztem kawałka dołu) i jechało jak złe. Teraz jest znowu to samo, ale nie chce mi się już jechać na hamownie :p
Fakt faktem pomimo mojego kwestionowania, zrobiłem u siebie taki wydech w ECO :lol: :D ale nie chce mi się tego testować na hamowni, bo reszta nie biega jak powinna. Po prostu do wahacza jest po zewnątrz 2,16", od wahacza 2". Ale czy to coś dało...nie wydaje mi się :)

Po prostu nie trafia do mnie robienie czegoś na pałe "bo ktoś mówi" w porównaniu do rozwiązań, które są sprawdzone.
_________________
doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
 
 
 
wierzba 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2007
Posty: 3637
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 2015-08-28   

to najpierw sprawdź co to jest za kolektor http://www.ek9.org/index....fication.32882/ bo może się okazać, że wcale nie jest zły - ile ma na wyjściu?
masz wykres jak wygląda przebieg Nm?
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2015-08-28   

spoko 6g :-)

s80 jak dla mnie to pierwsza rzecz do zrobienia :-P
 
 
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2015-08-28   

Skrzynia to jest najlepszy mod...
_________________
Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna