Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 326 Skąd: ja się wziąłem :D
Wysłany: 2015-08-28
W końcu twoje auto po tylu latach.
Dobrze,że dużo jest ogarnięte bo robienie auto od serii jest przejebane tym bardziej, że ma wszyskie badyle razem z XBarem i coś w planach bo te auta się ładnie rozciągaja na zakretach
Skrzynia powinna wleciec z ITR
Felg do 6g jest w ciul bo 16" to bardzo popularny "JDMowy rozmiar. Nic tylko przebierać
Mi podchodzą do tego bardzo ENKEI RPF1
Daj do CMQ twojego Czerwonego i bedzie blaskiem zabijał
Grill w kolorze wpadł kilka dni temu, muszę jeszcze powalczyć z zaczepami żeby był idealnie wpasowany. Chlapacze raczej też wpadną.
Co do progów i dokładki, na fotkach bardziej podobają mi się w czerni, ale na żywo czerwone progi są super i w sumie jeszcze nie wiem jak ostatecznie zdecyduję. Zrobiłem sobie nawet małą symulację, ogólnie to auto jest dla mnie wzorem pod wieloma względami:
Mazek napisał/a:
Daj do CMQ twojego Czerwonego i bedzie blaskiem zabijał
póki co jest i tak nieźle, muszę się skupić na rzeczach które trzeba ogarnąć, potem przyjemności
Chyba nie ma sensu lakierowac oem dokladki sir, a czarna linia musi być zachowana więc 2gie foto. Jak progi w kolor, to wtedy dokładki z ek9- pod zegary i pasują wtedy bezlistwowe zderzaki
lakierowanie dokladki sira to zbrodnia
a nie myslales o pójściu w strone kanjo style zamiast sira?
Fawor napisał/a:
Po prostu nie trafia do mnie robienie czegoś na pałe "bo ktoś mówi" w porównaniu do rozwiązań, które są sprawdzone.
Co do twin loopow to sa twin loopy i twin loopy.
ale ja tak czy siak bym olał twin loopa.
Przelotowe tłumiki niepowinny zabrac ci dużo mocy, a obnizą natężenie zwłaszcza wysokich częstotliwości
_________________ www.mg-eng.net „Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”
Claude Daugas
Kolorem progu. Ciekawe jest to, że każdy mówi to samo- zdecydowanie na czarno. A jak zobaczą auto na żywo, to zmieniają zdanie, że nie warto psuć czarnymi elementami tego civa, coś w tym jest bo strasznie mi się podoba taki cały w czerwieni. Zależy mi, żeby spróbować jakiejś czerwonej dokładki na przód i zobaczyć jak to wyjdzie na żywo, zamiast powtarzać utarty schemat.
Autos Süchtig napisał/a:
a nie myslales o pójściu w strone kanjo style zamiast sira?
Jakoś nie widzę kanjo-daily szczerze mówiąc, chociaż bardzo lubię ten styl.
Autos Süchtig napisał/a:
ale ja tak czy siak bym olał twin loopa.
Raczej oleję temat twin loopa. Już bardziej mnie zastanawia komorówka.
Twinloopy są relatywnie głośne - dużo ich słyszałem (OBX) i sam miałem na pocxzątku (Mtech) i po zmianie na zwykły przelot odczułem różnicę wręcz na plus w aspekcie głośności...
A z kolorami detali - odwieczny dylemat Ogólna 'prawda' jest taka, że przedlift lepiej wygląda w opcji 'sir-style' z czarnymi dołami, a polift cały w czerwieni. Powyższe auto z toru wyglada kozacko - jak moja Bo jest poliftem. Aczkolwiek ja jednak nie zdecydowałem się na pomalowanie listew w kolor.
Całosć w kolorze odmładza auto i jest to niezaprzeczalny argument. Trzeba to tylko zrobić ze smakiem , bo "zepsute" detale typu wlasnie pomalowany sir, pomalowane listwy na zderzakach itp WG MNIE nie przystoją. Jednak niektórzy tak mają i patrząc się na to na żywo, praktycznie nie robi to różnicy..widać ją dopiero na fotach
Ja widze przedlifta w dwóch opcjach:
1) czarny sir, czarne progi, czarna listwa, klamka w kolor
2) czerwone dokladki real ek9 (przedliftowe!), klamka w kolor, zderzaki bez listew i na koniec do wyboru już tylko kolor listew bocznych.
a opcję łączone tez są kozackie, po prostu trzeba to zrobić ze smakiem..kto by pomyslał, żeby do SiRa z przodu zalożyć lotkę z EK9 A wygląda równie fajnie. Ja osobiście wolę w przedliftach bezlistwowe zderzaki z coupe.
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
Dzięki za linka, mody mechaniczne mam w większości od dawna przemyślane, a nad kolorami zastanawiam się chyba dłużej jak baba. Oryginalnej dokładki z SiRa bym raczej nie lakierował, jeżeli przód by miał polecieć w kolor to liczę na jakąś fajną dokładkę aftermarketową, albo może faktycznie EK9... nie wiem...
Fawor napisał/a:
Ja osobiście wolę w przedliftach bezlistwowe zderzaki z coupe.
I u mnie tak jest, tylko problemem jest brak kratki w zderzaku, zderzak i tak trzeba będzie kiedyś pomalować, bo auto było malowane na Mugenach i odcień zderzaków jest minimalnie inny. Pytanie czy dospawać kratkę z innego zderzaka, czy może szukać drugiego zderzaka z coupe.
Na ten moment wpadł grill 96' (trzeba go lepiej dopasować, bo teraz szczeliny są spore, mam jeszcze dwa inne grille, wymyślę jakąs fajną hybrydę ), lusterka OEM, no i wywaliłem naklejkę Speedhunters, podobała mi się, ale za bardzo zwracała uwagę niebieskich, stwierdziłem że gra nie warta świeczki.
nad kolorami zastanawiam się chyba dłużej jak baba
też tak miałem zanim zdecydowałem o swoich.
W sumie szkoda, że nie masz już w tym silniku ożenionych jakiś mocniejszych spręzynek, bo potencjał na 3xKM więcej byłby ograniczony do wałków i strojenia...
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
Auto: Ferio Access Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 2003 Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2015-08-29
Gratulacje zakupu! Co do kolorystki to popieram zdanie Fawora. OEM dokładkę ciężko wyrwać używaną a z nowych to jeszcze parę sztuk mają w ICB Motosport
Fawor, jeżeli będzie kasa i ochota to kupię te sprężynki i talerzyki, wałki stage 2 i zobaczymy na co stać ten silnik. Szkoda mi że tak się "marnują" te PCTXy. Boję się jedynie trochę, bo jest zrobiony drugi nadwymiar, 81,50mm...oby nic nie jebło po modach.
$$Honda Fan$$, dzięki. Kilka dni temu gdzieś mi się przewinęła na sprzedaż dokładka z SiRa, chyba na ckpl.
Pora przejść do mniej przyjemnych rzeczy.
Auto przy swapie na obecny silnik trafiło do mechaników, którzy nie mieli chyba zbyt dużego pojęcia o elektryce, silnik wcześniej siedział w 5g więc stwierdzili że wrzucą część wiązki z 5g... no i powstała taka dziwna hybryda elektryki 5g i 6g zrobiona niechlujnie, do tego nie działa kilka drobiazgów z elektryki.
Ja druciarstwa nie toleruję więc kupiłem całą elektrykę z ej9, tj wiązka kabinowa i silnikowa. W zimę sprawa będzie ogarniana żeby wszystko było ładnie i porządnie zrobione, przy okazji wrzucę sobie chyba do auta klimatyzację razem z panelem climatronica z SiR. Do tego kupiłem kilka plastików do wnętrza których brakowało, albo były bardziej podniszczone. Powoli do przodu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum