Honda Civic EG5 B18
Autor
Wiadomość
pawelcvc
Auto: EG5 jeden.osiem
Dołączył: 26 Cze 2008 Posty: 19 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-10 Honda Civic EG5 B18
MODEL: Grudzień 1994r. HB EG5, 3D
SILNIK:
- B18C4
- Tłoki YCP B16B 81.5
- Śruby głowicy ARP
- Panewki główne + korbowodowe KingRacing
- Pierścienie Heastings
- Nowe kasowniki VTEC
- OEM uszczelka VTEC
- OEM uszczelka głowicy
- OEM uszczelka miski
- OEM uszczelka termostatu oraz termostat
- OEM uszczelniacze zaworów
- OEM uszczelki wałków
- OEM palec + obudowa aparatu zapł. + nowa cewka
- OEM uszczelki wału
- OEM filtr oleju
- Chiński adapter pod filtr oleju
- Świece NGK
- Olej Valvoline VR1 Racing
- Magnetyczna zakrętka spustu oleju.
- Light wire tuck
- Pasek Gates
- Rolka Koyo
- Pompa wody Aisin
- Nowa chłodnica wody
UKLAD DOLOTOWY:
- Air Duct
- Kompletny dolot ITR
- Stożek BLITZ LM
- Kolektor ssący Skunk2 Pro.
- Teflonowa uszczelka pod kolektorem ssącym
UKLAD WYDECHOWY:
- Kolektor wydechowy DC Sports 4-2-1
- Przelot 2,25 (tłumiki MTECH)
- Brak katalizatora
ELEKTRONIKA:
- OBD1 P28
- Wystrojony u Maćka, strojenia.pl
UKLAD NAPĘDOWY:
- Short shifter BuddyClub
- 16" Rota Track R
- Nakrętki D1Spec
- Skrzynia Y80 LSD ITR 96 Spec.
- Docisk Exedy Stg.1
- Tarcza Exedy Stg.1 okładziny LUK
- Opony Federal SS-595 195.45.16
ZAWIESZENIE:
- Przednia rozpórka OEM EG6
- Gwint BuddyClub N+ R-Spec + mocowania BuddyClub
- Rozpórka słupków C
- Stabilizator przód EG5/6
- Stabilizator tył 22mm ITR
- Tylne wzmocnienie ori ASR
- LCA ori Skunk2
Sierpień 2013 - Nowe :
- Kompletne wahacze przednie górne 555
- Końcówki drążków 555
- Sworznie dół 555
- Łączniki stab. Yamato
- Tuleje przód/tył RBI,NOK
UKLAD HAMULCOWY:
- ABS
- Serwo Prelude Vti
- Pompa 1" Prelude Vti
- Castrol Response DOT 4
Przód:
- Zaciski Prelude Vti
- Tarcze 282mm QH
- Klocki ATE
Tył:
- Tarcze EBC
- Klocki OEM
BODY-KIT:
- Lakier Nighthawk Black Pearl Clearcoat
- OEM Dokładka VTi
- OEM chlapacze
- Owiewki JDM
- Lusterka JDM składane elektrycznie
- Szyberdach JDM
- płaskie kierunkowskazy boczne Stanley
- Tylne światła Stanley USDM
- Tylna klapa laminat USDM
- Sticker-y VTEC DOHC SiR-S
- Sticker Civic SIR na burcie
- Lotka EG6
- Lampy przednie clear black
- Pomarańczowe przednie kierunkowskazy
- Usunięte listwy boczne
ŚRODEK:
- Wnętrze z EG6
- Czerwone kubełki ZS Motorsport
- Zegary z JDM EG4 VTi
- Naba Momo
- Rozpinka NRG quick release KIT 2.5
- Kierownica Momo Tuner 35 cm
- Długi podłokietnik JDM z SiR-S
- Długa środkowa konsola
- Gałka Skunk2
- Skórzany mieszek
- OEM dywaniki
- Obszyta na nowo podsufitka
- Zegary ciśnienia oleju + temp.oleju AG VDO Style
- Cup Holder
AUDIO
- OEM Radio
- Tylne panele głośnikowe Gathers
ZDJECIA:
_________________
Ostatnio zmieniony przez pawelcvc 2017-06-07, w całości zmieniany 9 razy
The Player
Got boost?
Auto: Coupe B16 Turbo
Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 432 Skąd: Choszczno/Czysta
Wysłany: 2011-01-10
Auto znam z ck.pl. Bardzo fajny HB, jeden z moich ulubionych. Wszystko zrobione ze smakiem, w dobrym guście, sam bym przytulił z tego projektu trochę gratów .
aro
d(-_-)b
Auto: Black usdm Ej1/Black Ej6 B16
Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 203 Skąd: WRA....
Wysłany: 2011-01-10
robi wrazenie
jedno z ładniejszych i zrobionych ze smakiem jajek w pl....
_________________
Ernest
JDM as FUCK
Auto: 540iA Touring
Dołączył: 09 Gru 2009 Posty: 716 Skąd: Radom
Wysłany: 2011-01-10
Na pierwszy rzut oka, auto bardzo podobne do auta Darka. Bardzo podobne. I bardzo ładne. Fajnie zmodzone.
_________________
sekur**poszukaj.pl
sadam
Auto: T jet
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 722 Skąd: Wola Rtype
Wysłany: 2011-01-10
pamietam auto ze zlotu ckpl, od razu wpadlo w oko.jest mega!
_________________www.detailerworkshop.pl
Pytela
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Gru 2008 Posty: 327 Skąd: Swiętokrzyskie
Wysłany: 2011-01-10
Piękny projekcik.styl znany na wielu autach,ale nie brakuje mu oryginalności.Gratulacje
_________________
Mazek
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 326 Skąd: ja się wziąłem :D
Wysłany: 2011-01-10
Kolejne oklepane jajko, ale jakoś to się trzyma ;]
gaseb
Auto: FN2 & SB3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 7432 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-10
mam dokladnie to samo radio w cr-v szkoda ze to rota bo auto wyglada ciekawie
_________________
PaBBlos
Auto: s14a
Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 462 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-01-10
Bardzo ładne i zrobione z gustem jajko, zdecydowanie daje rade
_________________
Dareko
Auto: FN2 Type R / AUDI A4 B8 / BMW 4 F32
Dołączył: 05 Lis 2007 Posty: 3634 Skąd: Tokyo
pawelcvc
Auto: EG5 jeden.osiem
Dołączył: 26 Cze 2008 Posty: 19 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-10
gaseb napisał/a: szkoda ze to rota bo auto wyglada ciekawie
Oczywiście wolałbym CP-R , przez dłuższą chwilę zastanawiałem się nad ich kupnem ,ale cena skutecznie mnie odstraszyła
_________________
Dareko
Auto: FN2 Type R / AUDI A4 B8 / BMW 4 F32
Dołączył: 05 Lis 2007 Posty: 3634 Skąd: Tokyo
pawelcvc
Auto: EG5 jeden.osiem
Dołączył: 26 Cze 2008 Posty: 19 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-10
Cytat:
są jescze jakies plany zwiazane z eg?
Intensywnie myślałem nad turbo ,ale na chwile obecną pojawiły się inne priorytety
Z bardziej realnych planów chce utrzymać auto w jak najlepszej kondycji i w końcu w pełni cieszyć się z tego co udało się zrobić, a w miedzy czasie jak wystarczy zapału chciałbym dokończyć wnętrze oraz zmienić skrzynie.
_________________
wopo
Auto: EJ9 -> EP3, FK2
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 81 Skąd: Sz-n
Wysłany: 2011-01-10
Piękne eg
_________________"...nie boi się mocnego traktowania. Jest jak dokładne, wyregulowane narzędzie, skonstruowane do szosowej chłosty."
podlez
Auto: EG9, CN2+, GK3
Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 393 Skąd: wrocław
Wysłany: 2011-01-10
bardzo fajne EG. Gratulacje! Stylisrycznie i mechanicznie dobrze dobracowane.