MODEL: CRX EE8 Po Kompletnej Renowacji, buda rozebrana do ostatniej śrubki, zrobiona została blacharka + całe auto zostało pomalowane w oryginalny kolor NH-526M
ROK PRODUKCJI: 1990r
SILNIK:
Blok B20B3 po remoncie z Głowicą B18C4 też po remoncie
-panewki ACL RACE
-tłoki seria
-korby seria
-śruby i szpilki ARP
-seryjna głowica B18C4 po całkowitym remoncie
-Wałki b18C6 + regulowane kółka AEM
-koło zamachowe odelżone u Otoczaka
UKŁAD DOLOTOWY:
-Kolektor dolotowy Edelbrock Performer X (rozwiercony pod przepustnice)
-Przepustnica BDL 70mm
-Dolot Obliczany i Wykonany by FAWOR
-Stożek AEM 3'
-Wtryski H22 280tki Bodajże
UKŁAD WYDECHOWY:
Kolektor ala Toda od Nouda z wyjściem na 2,5cala
środkowy przelotowy Mtech
końcowy przelotowy oem look Mtech
rury 2,5cala
ELEKTRONIKA:
przejście na obd1
komp p28 od Fulka
Strojenie by Niuton
Odcinka 8,1krpm
UKŁAD NAPĘDOWY:
Skrzynia Seria Y2 na linke
Nowe Sprzegło Exedy stg1
ZAWIESZENIE:
Gwint KW kupiony w marcu 2013 jako nowy
Wszystkie Gumki w Zawieszeniu Czerwony Poliuretan
Praktycznie całe nowe zawieszenie
UKŁAD HAMULCOWY:
Nowe Miedziane Przewody w całym aucie
Końcowe w stalowym oplocie HEL PERFORMANCE
Pompa 1calowa z ATR'a po kompletnej regeneracji
Zaciski Przód Honda Legend (dwutłoczkowe) po regeneracji (nowe tłoczki i gumki) pomalowane na Srebrno
Zaciski Tył CTR VIIgen po regeneracji pomalowane na Srebrno
Tarcza +Klocki Przod ATE 282
Tarcza +Klocki Tył ATE 260
ŚRODEK:
Narazie Brak Środka prócz tego co niezbędne do poruszania się :diabelek:
KOŁA:
1st ROTA Slipstream kolor czarny + 2x nowe Toyo r888 (przód) 2x nowe Toyo R1R (tył)
2nd OZ RACING SUPERLEGGERA kolor czarny (waga 4,8kg) opony bd.
MOC:
224km
220nm
Wiec po 150latach oglądania forum z boku postanowiłem wrzucić swój projekt który od pewnego wydarzenia aż po finalne strojenie zajął 4lata.
Historia z EE8 zaczełą się w styczniu 2011 kiedy to kupiłem swoją wymarzoną EE8'kę (wcześniej jeżdżąc ED9tką) od znajomego który zgarnął niezłą kasę za jak to się potem okazało (auto z ukrytymi wadami)
Prezentowało się tak:
potem miałęm stłuczkę i buda wyglądała tak
Postanowiłem ratować gnoja i kupiłem wszystkie niezbędne graty do ratowania i pojechałem z nim do blacharza-lakiernika który miał to wszystko ogarnąć
No Ale na miejscu okazało się że...
Podsumowując, aby ratować tą budę musiałbym wstawiać
-Pas przedni
-pas tylny
-Progi z fragmentami podłogi
było to zrobienia aczkolwiek zacząłem szukać gołej skorupy w jakimś sensowniejszym stanie
tak wiec znalazłem dawcę z którego wcześniej kupiłem cały front, buda poszła do następnego właściciela i od następnego właściciela odkupiłem budę z zawieszeniem, dzięki temu wpadł cały zawias z nowym czerwonym poliuretanem
no i zaczeły się prace
na tym zdjęciu widać łatkę która wcześniej była wstawiana, poprzednicy też się starali
jak widać progi też nie były w najgorszym stanie
oraz jeszcze taki bąbel był jeden
Jakiś czas później wszystkie babole blacharskie zostały ogarnięte
Następnie wyglądało to tak
w między czasie 1lipca w związku z euro 2012 zakupiłem po rozmowach z Faworem przy Melisie
słupek b20vtec po remoncie składany w WWA lecz był całkowicie seryjny więc dokupiłem troche gratów żeby zwiększyć nieco moc a w sumie to chciałęm wycisnąć wszystko co się da z tego słupka w sensownych pieniądzach, wszystko opisane powyżej. Wpadł prawie nowy Gwint KW i hamulce zostały zrobione od A do Z z których jestem bardzo zadowolony.
Kilka fotek jak auto prezentuje się obecnie
Auto jeszcze czeka korekta lakieru, oraz dopieszczenie paru detali
Kreski po strojeniu na hamowni i coobcia
Enjoy!
Ostatnio zmieniony przez Miniol 2017-12-08, w całości zmieniany 2 razy
Piękny EF king, Wasz magik od spraw blacharsko-lakierniczych naprawdę daje radę, ED Zieliny82 robi również piorunujące wrażenie. Bardzo dobry wynik z hamowni biorąc pod uwagę temperaturę!
Co bym zmienił to: aku do bagażnika, odgrodzenie stożka i nawiew zimnego powietrza ze zderzaka.
Plan był na OEM look pod maską jako stage1, niewykluczone że się to zmieni na przyszły sezon. Akumulator lepiej odgradza ciepłe powietrze niż nie jedno home made tudzież kupne odgrodzenie
Doprowadzenie ze zderzaka jest, tyle że nie widoczne
W tym sezonie bardzo mało miałem czasu na grzebanie przy aucie dlatego wiele dynksów można przyuważyć. aczkolwiek bedzie wszystko dopieszczane systematycznie
Tutaj filmik jak gada auto na przestawionym rozrządzie i przelanej mapie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum