zacząłbym od termostatu może powiesił się na jakimś paprochu i nie całkiem się otwiera lub zakamienionego układu. może sam zegar w sobie jest walnięty ?
jak masz wziąć od kogo termostat i zegary to od tego bym zaczął bo najmniej roboty.
_________________ "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."
lukas4, dzięki za sugestię, ale termostat odpada - sprawdzony.
ewidentnie problem z elektryką tylko nie chciałbym wymieniać na "pałę" - nie ma możliwości aby temperatura z 3/4 skali tak szybko spadła na 1/2 gdyby problem był z chłodzeniem - poza tym dzieje się tak tylko podczas stałej szybszej jazdy - w mieście nie ma takiej opcji, poza tym zastanawiająca jest reakcja wskaźnika przy lampach on/off
zegary mogę jedynie podmienić z ej9 polifta, ale nie chciałbym aby okazało, że czymś się róznią i coś szlag trafi.
Auto: DC2R
Dołączył: 03 Kwi 2007 Posty: 365 Skąd: Tokyo
Wysłany: 2015-11-07
U mnie też tak się dzieje, już wszystko chyba sprawdzałem/wymieniałem. Nowa chłodnica, 2 termostaty, wentylatory podmieniałem, czujniki temperatury, płukałem cały układ i zostaje chyba tylko elektryka. Na dniach montuje wskaźnik dodatkowy i zobaczymy co on mądrego powie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum