felgi same w sobie mega ciekawe aczkolwiek ranty w ciemny kolorze sprawiają, że koło wygląda na 2 rozmiary mniejsze (co najmniej) i - choć potrafię sobie je wyobrazić na samochodzie - jakoś mi do eSki nie pasują... ale... zobaczy się i oceni finalnie na samochodzie partsy jak zwykle z najwyższej półki
_________________ Było: Accord CH6 H22A7/A8 - R.I.P
Było: Accord CM2 TypeS K24A3 - SOLD
Jest: Octavia 3FL Business 1.5TSI
Klatka od Mike'a. Auto też na 99%. Co do felg to wiem, że to nie dla każdego, ale chcę żeby wyglądało to olschoolowo. Taka kyusha w nowszym wydaniu. Coś jak Work CR 01 na Datsunach :
No więc felgi... Po pierwsze mają idealne rozmiary do S2000. Po drugie zawsze mi się podobały, ale nie znoszę polerowanych felg. Po zakupie były w stanie niezłym, ale wymagały nieco pracy.
Po zakupie:
Każda z felg została najpierw wyprostowana, miały lekkie bicie. Do tego jedna miała podbity troszkę rant - też naprawione.
Kolejny etap to rozebranie (160 śrubek do odkręcenia...), później szkiełkowanie:
Po dodatkowym ręcznym szlifowaniu, zacząłem malować. Najpierw podkład na wszystkie elementy. Podkład proszkowy, efekt chromu:
Przed wygrzaniem:
Po wygrzaniu:
Później ranty pomalowane zostały na metalizowany grafit o wysokim połysku a rotory w grafit jaśniejszy, matowy z lekką strukturą:
Bębny zrobiłem cieniowane od gafitu do chromu - tak dla sportu i zeby bez sensu nie walić zbyt dożo farby:
Po malowaniu, przed skręcaniem:
Kołpaczki zostały rozebrane i najpierw wyczyszczone (po prawej widać jak wyglądały) a później pomalowane w kolor rotorów. Następnie napisy zostały wypełnione czarną błyszczącą farbą (też proszkowo). Sporo zabawy ale wygląda OK. Na zdjęciu przed malowaniem:
Na żywo rotor i rant mają dużo mniejszy kontrast niż na fotkach. Rotor jest w rzeczywistości ciemniejszy. Na słońcu to lepiej będzie widać.
Najgorsza część to skręcanie tych 160 śrubek do kupy. Nie polecam
Masakryczna robota...tzn jej ilość, bo same efekty mega dobre! A wiem coś o skręcaniu śrubek, bo miałem skręcane WORKi, które również prostowałem i odnawiałem... zabawy przy skręcaniu jest strasznie dużo...ale efekt miód. Śrubki nowe, czy odnawiałeś?
_________________ Było: Accord CH6 H22A7/A8 - R.I.P
Było: Accord CM2 TypeS K24A3 - SOLD
Jest: Octavia 3FL Business 1.5TSI
To fakt, jest to kupa roboty. Już kilka kompletów odnowiłem i za każdym razem klnę na siebie - po ch... ty to robisz!? Ale i tak robię
Przy okazji gdyby ktoś chciał to mam te felgi i nie są mi potrzebne do niczego:
Mogę je odsprzedać (Work VS-MX, 3 częściowe, 8x17, ET26, 4x100) za dobre pieniądze. Jedna była naprawiana i powinno się poprawić/wymienić rant bo jest ciulowo zrobiony. Proste są. Jak ktoś chce to PW.
super że wracasz z nowym projektem i to jeszcze s2k ! jaka jest waga tego koła ? szkoda że side skirts już zamówione bo chętnie bym się dopiął do zamówienia, gdzie kupowałeś ? mam dystanse półosi home made jak coś
gusbo napisał/a:
Klatka od Mike'a
to raczej roll bar a nie klatka
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Oczywiście powierzchnie styku nie były malowane - widać to na jednym ze zdjęć w piecu. Części zamawiałem w USA, przez znajomego pośrednika, który mi w tym pomaga (a ja nieco nadużywam jego cierpliwości). Właśnie dotarł spoilerek Tamon . Później wkleję fotkę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum