podobają mi się te kołpaki, bardzo dajnie będzie wyglądać. Projekt wygląda na kompletny a takie smaczki robią robotę . Jedyne co się rzuca w oczy to dokładka przednia, wygląda fajnie ale widać że jest za krótka, nie myślałeś jeszcze przed lakierowaniem żeby dorobić te końce?
Auto: FN2 & SB3 Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 7432 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-09-01
Arkadio napisał/a:
Jedyne co się rzuca w oczy to dokładka przednia, wygląda fajnie ale widać że jest za krótka, nie myślałeś jeszcze przed lakierowaniem żeby dorobić te końce?
Jak oddawałem dokładkę do lakiernika to nie wiedziałem, że mam niewłaściwą, czyli przedliftową. Będę to zimą ogarniał bo też mnie to strasznie razi
Hondata napisał/a:
Jestem na tak!
Bardzo dobrze mi się kojarzy...
Mi też Zawsze mi się takie rozwiązanie mega podobało. Pamiętam to rozwiązanie m.in. właśnie z Delty ♥
Karamba_DC2 napisał/a:
Dlaczego to jest tylko na przedniej ośce, chłodzenie hebla czy jak ?
Dokładnie tak. "Skrzydełka" pod deklem są po to aby kierować dodatkowe powietrze na hebel. Coś jak w F1, wloty od tyłu felgi.
Auto: EJ2 K20 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 1671 Skąd: Mielec
Wysłany: 2018-09-01
Trzeba dodać , że to było bardzo skuteczne rozwiązanie... ponieważ zakazano bardzo szybko stosowania tego u Lancii w Rajdach ze względu na dużą przewagę nad innymi...
Zresztą jest jeszcze jeden samochód bardzo dobrze kojarzony z tym patentem...
Bardzo fajnie te kołpaki pasują do civiczka Echh szkoda, że tych samochodów już nie przybywa tylko niestety ubywa, to były samochody, a nie jakieś plastikowe pudła co teraz się spotyka na ulicach ...
Bardzo podobają mi się różnego rodzaju "Turbo fan", od jakiegoś czasu, chodził mi po głoProjektem i wykonaniem zajął się Mateusz (Autos Süchtig) któremu należą się duże podziękowania za cierpliwość oraz profi robotę
Z Gasebem też się dobrze współpracowało i też był cierpliwy.
Fajnie, że się podoba.
Karamba_DC2 napisał/a:
No to grubo, teraz czekać aż będzie na to grupowiec u Mateusza, jak już zdradziłeś kto to wykonywał
a polecam się
gaseb napisał/a:
Gumka23 napisał/a:
Jak to ogarneliście?
Super!
Zacząłem od kontaktu z Mateuszem
Następnie wg. jego wskazówek odwzorowałem kształt felgi
Obrazek
Jeden dysk to 39 elementów połączonych w jedną całość. Jeśli będę chciał to zewnętrzny dysk mogę zdjąć i zamienić na np. dysk z suchego karbonu
jeszcze po drodze VT powstalo
_________________ www.mg-eng.net „Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”
Claude Daugas
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-09-01
ogolnie mam mieszane uczucia, auto petarda, kolpaki petarda, ale jedno z drugim... no nie wiem. troszke sie styl rajdowy zmieszal z klasycznym i nie wiem czy wyszla potrawa smaczna czy przekombinowana. nie myslales wrzucic klasyczna oklejke mugen motul? podejrzewam ze bylby sztos wtedy
Kurcze sam nie wiem... I tak i nie. Wykonanie i pomysł zajebiaszczy, ale jakoś nie do końca zgrywa mi sie z wizja tego auta i reszta detali. Do torowego upierdalacza z tej epoki siadloby by idealnie. Tutaj kiedy auto zrobione jest na klasyka jakoś mi sie gryzie to trochu;/
_________________ "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum