Nie dziwi mnie, że komuś może się nie podobać bo faktycznie połączenie clean youngtimer + wyścigowe dekle jest nietypowe.
Nie zgadzam się. Od zeszłego sezonu jest to bardzo modne. Po prostu Wam się jeszcze te turbofansy nie opatrzyły.
Z podejściem, że gadżety wyścigowe tylko do kompleksowo zrobionych samochodów styl JDM i to forum nigdy by nie powstały:D
_________________ www.mg-eng.net „Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”
Claude Daugas
Kołpak mega sprawa, sam pomysł, projekt, wykonanie to jak dla mnie kosmos... ale fajnie, że są ludzie, którzy potrafią ogarnąć takie rzeczy. A co do auta to nic odkrywczego nie dodam, klasa sama w sobie, piękna sprawa posiadać takiego klasyka w garażu i jeszcze utrzymywać go na wysokim poziomie!
Kołpak mega sprawa, sam pomysł, projekt, wykonanie to jak dla mnie kosmos... ale fajnie, że są ludzie, którzy potrafią ogarnąć takie rzeczy. A co do auta to nic odkrywczego nie dodam, klasa sama w sobie, piękna sprawa posiadać takiego klasyka w garażu i jeszcze utrzymywać go na wysokim poziomie!
Dzięki.
lukas4 napisał/a:
gaseb, elementy kolpaków poza połączeniem mechanicznym sa czymś klejone?
CH*UJA (!!) widać na tym zasranym fejsie.. Nie można na YT wysłać? Nie mogę się doczekać kiedy ten portal odejdzie w zapomnienie. To tak dodatkiem...
Co do dekli.. felga jest oldschoolowa dlatego taki oldschoolowy dekielek do niej dobrze pasuje! Zresztą Mugen CF48 ma też tego typu dekle, a był one w katalogu Mugena do CRXa...
Gaseb, napisy to już chyba za pstrokato do tak czystego nadwozia, co?
Miałem okazję zobaczyć na żywo wczoraj - dla mnie bomba
Jedna rzecz, o której bym pomyślał w przypadku zmiany frontów - mat lub półmat
W sumie nie pamiętam czy to pytanie kiedyś padło - myślałeś o jakiś modach związanych z silnikiem w tym aucie? Nie mówię oczywiście o czymś szalonym jak K-Seria, ale historia modyfikacji ZC jest dość bogata i o taki tuning z epoki pewnie można się pokusić
Auto: FN2 & SB3 Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 7432 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-09-03
nikesonmyfeet napisał/a:
Jedna rzecz, o której bym pomyślał w przypadku zmiany frontów - mat lub półmat
W sumie nie pamiętam czy to pytanie kiedyś padło - myślałeś o jakiś modach związanych z silnikiem w tym aucie? Nie mówię oczywiście o czymś szalonym jak K-Seria, ale historia modyfikacji ZC jest dość bogata i o taki tuning z epoki pewnie można się pokusić
Jeśli będzie zmiana frontów w deklach to tylko na suchy karbon
Z jednej strony chciałbym browntop pod maską, z drugiej na samym początku powiedziałem sobie, że zostawiam jak najwięcej w oryginale i tego chce się trzymać. Więcej mocy = szybsza jazda = buda będzie dostawała wpi3rdol na wybojach przy takim obniżeniu = szkoda auta. Teraz jest mało mocy a więc idealnie do lajtowych weekendowych przejazdów po mieście.
Z jednej strony chciałbym browntop pod maską, z drugiej na samym początku powiedziałem sobie, że zostawiam jak najwięcej w oryginale i tego chce się trzymać. Więcej mocy = szybsza jazda = buda będzie dostawała wpi3rdol na wybojach przy takim obniżeniu = szkoda auta. Teraz jest mało mocy a więc idealnie do lajtowych weekendowych przejazdów po mieście.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum