Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007 Posty: 563 Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-03-23 evo x
Auto kupiłem w styczniu 2014 roku z przebiegiem 39 tys km (teraz ma 70 tys). Mimo, że to USDM to jest bezwypadkowy, nielakierowany i wszystko miał dziewicze... w TTC się wkurzali, że żadna śruba się nie odkręca.
Czyli:
Mitsubishi Lancer Evolution X GSR USDM 2008
Silnik: Seria 4B11T, Tuleje darton, kute tłoki Wiseco, kute korby Manley Turbo Tuff 100, wszystkie szpilki ARP, panewki ACL Race, zawory Ferrea Competition, sprężynki i talerzyki zaworowe Brain Crower, wałki Kelford 270/260.
Dolot: seria + wkładka K&N + customowe orurowanie dolotu
Plany: Mishimoto Intercooler, Turbosamrt DV
Trubina: Garrett GTX3071R Gen 2
Wydech: seryjny kolektor wydechowy i turbo + customowy downpipe 3" z nierdzewki + 3" przelot na 3 tłumikach z nierdzewki wykonany w całości w TTC
Skrzynia: seria po remoncie + sworznie mechanizmu różnicowego mojej konstrukcji (seryjne mają wadę) + tulejki aluminiowe linek zmiany biegów mojej konstrukcji
Sprzęgło AP Racing
Zawieszenie: Ohlins Road&Track + wszystkie możliwe gumy w zawieszeniu z katalogu Ralliart + mocowań dyfra Ralliart + tulejki aluminiowe do mocowań wału mojej konstrukcji, Rozpórki przód i tył Summit, stabilizatory Whiteline
Koła: Rays Gram Lights 57G 18x9,5 ET22 z oponami Federal 595 RS-RR 265/30/18
Hamulce: Przewody w stalowym oplocie Goodrich, tarcze z przodu Brambo ORO + klocki Carbone Lorraine RC6 przód i z tyłu RC5+
Plany: BBK AP Racing Przód + tył
Wnętrze: Seria + obszyta kiera nową skórą, seryjne fotele Recaro obniżone o 7cm
Elektronika: Zestaw Defi Advanced ZD + zegar Boost
Lampy tylne zmienione na polifta ale nie zrobiłem fotki
Moc: po mapie 486 KM / 450 Nm Redline 8300
_________________ było gmsp egk20
evo x 630+
Ostatnio zmieniony przez Ktulu 2019-06-13, w całości zmieniany 10 razy
Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007 Posty: 563 Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-03-23
tak szczerze to tutaj się nie będzie wiele zmieniać w tym roku planuje wsadzić ohlinsa lub kolejny komplet felg .. i w zasadzie tyle .. chyba że jeszcze obszyję podsufitkę i słupki na czarno ..
auto ma być szybkie, bezawaryjne i ma sprawiać frajdę na mieście i na większym torze. nie jest to moje daily ale jak jadę w trasę to nim .. bo moim mieszczuchem w trasie jest podobne spalanie
tego samochodu nie sprzedaję i nie mam zamiaru chyba że znajdzie się ktoś kto zapłaci tyle ile będę chciał.
Postanowiłem raczej kolekcjonować różne samochody
kiedyś nie za bardzo mi się X podobały, teraz jakoś mi się odmieniło, szczególnie po obczajeniu i jeździe evo Kamila, lepiej zawsze kupix X niż jakieś dobite IX, które wcale wiele tańsze nie są...
Mnie tylko zastanawia kwestia żywotności tego samochodu. Rozumiem, że Evo i w ogóle, ale... Auto ma przelatane 70k, jest po remoncie skrzyni, a przy 100k remont silnika. Nie znam się na serwisowaniu Evo, ale to bardziej kaprys czy konieczność?
Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007 Posty: 563 Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-03-24
remont skrzyni polegał na wymianie dwóch synchronizatorów i sworzni mechanizmu różnicowego .. ot cały remont
remont silnika jest kaprysem przy takim przebiegu jeśli nic nie padnie wcześniej. bo będę chciał go zakuć na moce pod 600 KM
te samochody seryjne robią takie same przebiegi bezawaryjnie jak każde inne auto.. ale te samochody nie są używane jak każde inne i zazwyczaj nie są seryjne ..
seria ma 295 KM i 430 Nm .. mój ma po 100 więcej z obu wiec z automatu wszystko musi się szybciej zużywać
znajomy ma 120 tys przebiegu w swoim aucie przy takich samych modach i mocy...
każda osoba pisząca o zużywalności evo patrzy przez pryzmat starej hondy/toyoty/nissana, którym to samochodom w sumie tylko rdza przeszkadzała ale jak się zacznie modzić mocniej to tez się zużywają szybciej. Co nie zmienia faktu, że wtedy bezapelacyjnie lepiej samochody robili..
a patrząc na auta z lat evo x i to wszystkie mają jakieś wady coś się sypie etc.
poza tym evo i sti są najtańszymi autami tego typu w utrzymaniu
Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007 Posty: 563 Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-05-27
mnie też czarny się podoba najbardziej ale mam gdzieniegdzie wgnioty i głębsze rysy . i by pod folią wyszły .. a poprawiać tego nie mam zamiaru bo auto ma fabryczny lakier i jak mi wpadnie do głowy pomysł sprzedaży to nie chce żeby mi jakiś kretyn jojcał że tu i tam malowane to było walone
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum