Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pilar
2017-06-07
evo x
Autor Wiadomość
Ktulu 
A-Grupa


Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 563
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-08-12   

Chyba 2,32 albo 2,42 ale nie jestem w stanie sobie sprawdzić bo wykasowało mi wszystko z racechrono.

teraz mam dołożone staby, szersze opony, będzie chłodzenie hamulców oraz mocniejszą mapę i chce zbić ten czas :)

poza tym trzeba pracować nad sobą a autu w zasadzie brakuje slicków i kubła
_________________
było gmsp egk20 :(
evo x 630+
 
 
Ktulu 
A-Grupa


Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 563
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-10-15   

Jak ktoś w ogóle śledzi ten topic to ogłaszam co się ciekawego ostatnio podziało

Lancer miał być dziś upalany na track day w Brnie razem z kilkoma osobami, które też przesiadują na tym forum.

przeszło ponad tydzień temu samochód wylądował w TTC na wymianę wszystkich płynów, zrobienia chłodzenia hamulców przednich, wymianę śrub w korbach na arp. Wymiana śrub była trochę przerostem, ale ten przerost właśnie uratował sprawę. Po zdjęciu miski okazało się że jedna korba jest krzywa. Zonk polega na tym, że nie wiemy ile jeździłem z taką korbą i czy przy ostatnim strojeniu coś jej pomogło się skrzywić. Samochód został złożony i jeździ normalnie. Ale żeby nie kusić losu stoi nieruszany w garażu.
Co zrobić? Decyzja była szybka. Rozbiłem świnkę i kujemy motor. A, że nie lubię się pier****ć to lecę w temacie po bandzie. Trwają negocjacje cenowe z dostawcą gratów z usa.
Czyli od góry:
Wałki Kelford 270/260, talerzyki, sprężynki Kelford, zawory Ferrea Competition, prowadnice zaworowe Ferrea, tłoki Wiseco, korby Manley I-beam Turbo Tuff, tuleje cylindów Darton, panewki ACL Race, wszystkie możliwe śruby ARP.

Dół będzie miał potencjał na 800 KM w zależności od przyszłego turbo.
Natomiast nie będzie miał tyle bo wałki nie puszczą więcej jak 670 KM 8-) .

Plan działania jest taki. Na luty chce silnik już docierać na seryjnym osprzęcie. Zostanie wyciśnięte z tego ile puści turbo czyli ok 430-440 KM. Tak pozostanie do przyszłej zimy gdzie zostanie zamontowane, większe turbo, wtryski, IC chłodnica wody, chłodnica oleju.
Moce w jakie będę wtedy celował to mapa daily i torowa ok 530 KM i mapa wpierdolka jak mnie ktoś wkurzy 650 KM

Pochwalę się jak paczka z usa dojdzie 8-)
_________________
było gmsp egk20 :(
evo x 630+
 
 
Arkadio

Dołączył: 08 Wrz 2013
Posty: 437
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-10-15   

Musiała to być nie przyjemna wiadomość, ale jak to mówią: nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Powodzenia w składaniu ;-)
 
 
Ktulu 
A-Grupa


Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 563
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-10-15   

Niee... byłem przygotowany na to. Pytanie było kiedy to nastąpi.
_________________
było gmsp egk20 :(
evo x 630+
 
 
Neill007


Auto: EVO6TME
Dołączył: 03 Mar 2016
Posty: 25
Skąd: Stockholm
Wysłany: 2017-10-16   

Z jednej strony lipa, a z drugiej to nawet spoko, bo coś można pójść do przodu. Czyli 2 litry zostaje?
 
 
Ktulu 
A-Grupa


Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 563
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-10-16   

tak zostają 2 litry bo chcę wyżej kręcić :mrgreen:
_________________
było gmsp egk20 :(
evo x 630+
 
 
YacaJackowski 


Auto: Passeratti
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 3029
Skąd: Chełmża
Wysłany: 2017-10-16   

No z taką mocą to chyba będzie już jakoś jechać...
_________________

 
 
Leo 
Krzysiek/ mlody87

Auto: CL7/ EP3 po adminie :D
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 792
Skąd: Pruszcz Gd.
Wysłany: 2017-10-16   

Ktulu napisał/a:
Rozbiłem świnkę


strasznie tłusta miałeś świnkę :mrgreen:
 
 
Ktulu 
A-Grupa


Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 563
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-10-16   

YacaJackowski, W miarę się będzie odpychać :)

mlody87, Jak by była strasznie tłusta nie rozkładałbym tego na dwa etapy :P
_________________
było gmsp egk20 :(
evo x 630+
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2017-10-16   

Sensowne podejście ! 8-)
Plany rozsądne, więc bedzie dobrze :ok:
_________________
 
 
raceboarder 
A-Grupa

Auto: CBR1000RR trackbike
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 240
Skąd: KrK
Wysłany: 2017-10-16   

w kwietniu cza jechać na Brno w nowym setupie 8-)
_________________
EG4-> DA9 -> ITR -> CB600 PC41 -> CBR600RR Track Bike-> CBR1000RR Track Bike
 
 
 
Ktulu 
A-Grupa


Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 563
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-10-16   

raceboarder napisał/a:
w kwietniu cza jechać na Brno w nowym setupie 8-)



Bezapelacyjnie
_________________
było gmsp egk20 :(
evo x 630+
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2017-10-16   

Może w końcu z wami się zabiorę na to Brno, o ile nie ma limitów głośności. :lol:
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Ktulu 
A-Grupa


Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 563
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-10-16   

to jest normalny tor.....
_________________
było gmsp egk20 :(
evo x 630+
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2017-10-16   

Kamil-R, tam nie był byś głośny :mrgreen: :mrgreen:
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna