Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007 Posty: 563 Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-01-28
no sam się dziwię ile na to idzie ..
bo te graty na zdjęciach + jeszcze kartonik z nowym rozrządem z kołami i pompą oleju uszczelkami i innymi pierdami + nowe sprzęgło wychodzą tyle co poskładanie niezłego EGK20...
bo te graty na zdjęciach + jeszcze kartonik z nowym rozrządem z kołami i pompą oleju uszczelkami i innymi pierdami + nowe sprzęgło wychodzą tyle co poskładanie niezłego EGK20...
taka jest prawada nie ma nic tańszego do modzenia od hondy hehe
Co Wy dzisiaj zwariowaliście z tymi Up-ami Sam kiedyś bardzo mocno myślałem nad Evo ale jednak te koszty modzenia tak jak się należy trochę odstraszają... ale czasem trzeba zaszaleć Gratki!!!
Auto: leon FR 5F/ Ducati Hypermotard
Dołączył: 19 Sie 2007 Posty: 935 Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-01-29
Przypomniałem sobie hasło do forum!
potwierdzam, auto chwilowo stoi
_________________ żona, cechy charakterystyczne: częste działania chaotyczno-histeryczne; łzawe reakcje mające charakter obronny bądź napastliwy; niemoc seksualna na widok męża (a z kochankiem to umie); nieprzydatny dodatek do posagu (często koszty utrzymania żony przewyższają stokrotnie wartość posagu)
qczarq
Auto: Mitsubishi Lancer EVO X Final Edition
Dołączył: 02 Mar 2018 Posty: 1 Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-03-02
Wreszcie historia tego druta
_________________ 2011-2017 Seat Leon 1P Cupra 450HP/560NM
2017- Mitsubishi Lancer Evolution X Final Edition
Auto: evo x 630+
Dołączył: 04 Sty 2007 Posty: 563 Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-03-02
przyganiał kocioł garnkowi
_________________ było gmsp egk20
evo x 630+
Dawido
Auto: EVO VI TME JDM / BMW M2 F87
Dołączył: 04 Wrz 2011 Posty: 84 Skąd: Opolskie
Wysłany: 2018-07-05
Ktulu napisał/a:
Jak ktoś w ogóle śledzi ten topic to ogłaszam co się ciekawego ostatnio podziało
Lancer miał być dziś upalany na track day w Brnie razem z kilkoma osobami, które też przesiadują na tym forum.
przeszło ponad tydzień temu samochód wylądował w TTC na wymianę wszystkich płynów, zrobienia chłodzenia hamulców przednich, wymianę śrub w korbach na arp. Wymiana śrub była trochę przerostem, ale ten przerost właśnie uratował sprawę. Po zdjęciu miski okazało się że jedna korba jest krzywa. Zonk polega na tym, że nie wiemy ile jeździłem z taką korbą i czy przy ostatnim strojeniu coś jej pomogło się skrzywić. Samochód został złożony i jeździ normalnie. Ale żeby nie kusić losu stoi nieruszany w garażu.
Co zrobić? Decyzja była szybka. Rozbiłem świnkę i kujemy motor. A, że nie lubię się pier****ć to lecę w temacie po bandzie. Trwają negocjacje cenowe z dostawcą gratów z usa.
Czyli od góry:
Wałki Kelford 270/260, talerzyki, sprężynki Kelford, zawory Ferrea Competition, prowadnice zaworowe Ferrea, tłoki Wiseco, korby Manley I-beam Turbo Tuff, tuleje cylindów Darton, panewki ACL Race, wszystkie możliwe śruby ARP.
Dół będzie miał potencjał na 800 KM w zależności od przyszłego turbo.
Natomiast nie będzie miał tyle bo wałki nie puszczą więcej jak 670 KM .
Plan działania jest taki. Na luty chce silnik już docierać na seryjnym osprzęcie. Zostanie wyciśnięte z tego ile puści turbo czyli ok 430-440 KM. Tak pozostanie do przyszłej zimy gdzie zostanie zamontowane, większe turbo, wtryski, IC chłodnica wody, chłodnica oleju.
Moce w jakie będę wtedy celował to mapa daily i torowa ok 530 KM i mapa wpierdolka jak mnie ktoś wkurzy 650 KM
Pochwalę się jak paczka z usa dojdzie
Brzmi fajnie tylko co do tej mocy to bym się zastanowił, bo zależy w jakich warunkach ten samochód ma być kompetytywny. Na 1/4 na pewno będzie fajnie, ale z jazdą na torze typu Kielce czy innych pojeżdżawkach może być lipa imho.
_________________ Pomogę w zamówieniu gratów z USA.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum