Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5759 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2016-04-22
$$Honda Fan$$ napisał/a:
Bio napisał/a:
ISC, bo w PL jest firma u której możesz kupić każdą część do niego i tym samym łatwo naprawiać/regenerować
To niewątpliwy plus, chociaż przy mojej jeździe nic nie powinno się zepsuć
ludzie kupują komputery za 5-6 cyfrowe kwoty i nie powinny się zepsuć, a awaria się zdarza, więc "przezorny..."
wg. mnie zawsze warto patrzeć w stronę czegoś, co ludzie wiedzą jak i czym serwisować. Bo głupio jeśli jakiś element będzie miał wadę fabryczną i wóz i będzie stał/wydasz kolejną kasę na nowy zestaw czy cuś.
_________________
Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
Ostatnio zmieniony przez TorquedMad_Mind 2016-04-23, w całości zmieniany 1 raz
isc już nie mam i poszukuje czegoś za sensowny piniądz
tutaj jest preload i można dobrać sobie twardość i coś tam jeszcze...
jest jeszcze topowa wersja hilow4 z regulacja twardości ale to już za duże hajsy dla mnie
isc już nie mam i poszukuje czegoś za sensowny piniądz
tutaj jest preload i można dobrać sobie twardość i coś tam jeszcze...
jest jeszcze topowa wersja hilow4 z regulacja twardości ale to już za duże hajsy dla mnie
ktoś coś?
jedynie co słyszałem to opinie polskich stęsowców, że "działa spoko", ale za granicą pojawia się sporo informacji, że z jakością szału nie ma
Nikt tego nie używał na torze, więc może się randomowo zachowywać, tym bardziej, że to twin-tuby, więc amortyzator będzie relatywnie miękki (patrz bardziej w stronę mono-tubów)
Nie wiem, czy nie lepsze będzie dla Ciebie coś, co Ci zmodyfikują w np.: Zerkopolu.
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5759 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2016-10-16
na jakiś amerykańckich forach EVO i STI średnio o nim mówili, głównie z powodu "losowych" spring rateów, a producent nie pisał jakie wsadza + brak info o charakterystyce amortyzatorów + są problemy z rebuildem.
Na forum Driftworks sporo wozów jeździ na tym - poczytaj tam opinie.
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5759 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2016-10-16
Brałem przez słowacki sklep, ale mogłem wybrać sprężyny jakie chcę BR i RM to mono tuby, BR - tradycyjne, RM to upside down.
Zresztą - możesz sobie potem dokupić też potrzebne springi (może jak mi tyłek sttryczeje to z 8kg/mm na 6kg/mm przejdę ):
http://www.bc-racing.co.uk/springs.html
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum