Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5759 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2016-10-16
mniejsza masa resorowana i lepsze rozłożenie sił działających na amor.
Minus? Nieco gorsza regulacja, zależnie od modelu - w E46 przód jest upsidedown, więc muszę "spod zwrotnicy" zajrzeć aby to przestawić (chociaż pewnie się okaże, że po to jest w zestawie ten mały imbus, aby to zrobić spod maski )
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5759 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2016-10-16
do lekkiego civica 16kg nie będzie za sztywne?
Masz filmik, gdzie 5gen ma 10 przód i 7 tył. Za nisko, dlatego wali (obecnie poszło w górę ale nie ma filmików jeszcze)
https://www.youtube.com/watch?v=Q3XZFoIjiNA#t=64
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2730 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2016-10-16
W ISC też miałem 12/8 i nie był to jakiś hardcore. Leżą mi jeszcze 14kg na których w sumie nigdy nie jeździłem. Jedyna jazda po publicznych drogach to dojazd na tor także nie ma to dla mnie większego znaczenia Mocy wiele więcej nie będzie więc gdzie indziej muszę szukać czasu . Bio znam ten projekt, tam siedzi pod maską lekkie d13.
Szybkie pytanie, jaką dać twardość sprężyn do Civica 5g QP z B serią. Dejli (max 5kkm rocznie) + upalanie. Czyli sumie może być dosyć twardo, ale też nie aż tak żeby mi plecy pękały od przejechania po listku...
10/8 12/8?
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2730 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2017-02-10
Ja miałem ISC 12/8 i nie był to dla mnie jakiś hardcore, na rakietowej na oponie r888 jeździłem na 3 kołach więc nie był to beton :p porownalbym to kw v1 gdzie kw opisuje V1 jako gwint tuningowy na ulicę
Używki w jp głównie są do kupienia z springami ok 16-20 i w takie coś będę całował
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum