Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
ISC vs Tein Street Advance

Co lepsze ISC czy Tein Street Advance?
ISC
47%
 47%  [ 8 ]
Tein
52%
 52%  [ 9 ]
Głosowań: 17
Wszystkich Głosów: 17

Autor Wiadomość
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2016-10-16   

mniejsza masa resorowana i lepsze rozłożenie sił działających na amor.
Minus? Nieco gorsza regulacja, zależnie od modelu - w E46 przód jest upsidedown, więc muszę "spod zwrotnicy" zajrzeć aby to przestawić (chociaż pewnie się okaże, że po to jest w zestawie ten mały imbus, aby to zrobić spod maski :lol: )
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2016-10-16   

Do civica jest er za 6600 :D

BR za 3500, jutro sprawdza czy może być ze sprezynami 16/10 :)
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2016-10-16   

do lekkiego civica 16kg nie będzie za sztywne?
Masz filmik, gdzie 5gen ma 10 przód i 7 tył. Za nisko, dlatego wali (obecnie poszło w górę ale nie ma filmików jeszcze)
https://www.youtube.com/watch?v=Q3XZFoIjiNA#t=64

ale podejrzewam, że ten projekt znasz ;)
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2016-10-16   

Ja mam 12kg/8kg... i idzie przeżyć na co dzień...
Spoon daje do ek9 k20 ( 17" felga ale i waga 980kg) 20kg/18kg :shock:

_________________
Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2016-10-16   

Z ciekawostek a propos twardości sprężyn
jak 23kg/mm sprężyny Eibacha się uginają od 2300kg docisku aerodynamicznego
https://www.facebook.com/...?type=3&theater
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
Ostatnio zmieniony przez TorquedMad_Mind 2017-02-09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2016-10-16   

W ISC też miałem 12/8 i nie był to jakiś hardcore. Leżą mi jeszcze 14kg na których w sumie nigdy nie jeździłem. Jedyna jazda po publicznych drogach to dojazd na tor także nie ma to dla mnie większego znaczenia ;) Mocy wiele więcej nie będzie więc gdzie indziej muszę szukać czasu :) . Bio znam ten projekt, tam siedzi pod maską lekkie d13.


Robi wrażenie to evo :shock:
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2016-10-16   

ja też polecam bc racinga w fn2 mega to jezdziło w mr też jest spoko
_________________

 
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2016-10-17   

chyba zostane przy tym BC

jeszcze to cenowo fajnie wychodzi, 3000 pod dom
http://www.tegiwaimports....g-eh-92-95.html
 
 
hot_rider 


Auto: #Zeto
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Paź 2007
Posty: 3025
Skąd: kraj kwitnącej lipy
Wysłany: 2016-10-17   

mam również BC i nie ma do czego się przyczepić.
jakość ok a przede wszystkim regulacja wysokości bardzo fajna bo nie zmienia napiecia sprężyn
_________________

 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2016-10-17   

hot_rider napisał/a:
jakość ok a przede wszystkim regulacja wysokości bardzo fajna bo nie zmienia napiecia sprężyn

to jest wg. mnie podstawową cechą, jaki powinien mieć sensowny gwint.

A przy okazji - BC Racing - bez ściskaczy sprężyn można sobie wymieniać sprężyny w kolumnie :) zresztą, jak w każdym gwincie tej konstrukcji ;-)
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
DoSeR 


Auto: Civic EJ2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 477
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2017-02-09   

Szybkie pytanie, jaką dać twardość sprężyn do Civica 5g QP z B serią. Dejli (max 5kkm rocznie) + upalanie. Czyli sumie może być dosyć twardo, ale też nie aż tak żeby mi plecy pękały od przejechania po listku...
10/8 12/8?
 
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2017-02-09   

z tego co kojarzę, to 10-12kg/mm polecali jak wóz odwiedza tory. U mnie przy 8kg/mm w 1400kg wozie jest to takie max do daily.
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2017-02-10   

Ja miałem ISC 12/8 i nie był to dla mnie jakiś hardcore, na rakietowej na oponie r888 jeździłem na 3 kołach więc nie był to beton :p porownalbym to kw v1 gdzie kw opisuje V1 jako gwint tuningowy na ulicę ;)

Używki w jp głównie są do kupienia z springami ok 16-20 i w takie coś będę całował
 
 
Gorlis 


Auto: Civic B18C4
Dołączył: 26 Maj 2008
Posty: 1089
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-02-10   

Jezdziles na 3 kolach bo pewnie miales stab tylny 22m.
_________________
www.facebook.com/CivicGorlis/
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2728
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2017-02-10   

Na pewno w tym pomaga :p

Na tor/ulice 12/8 jak najbardziej ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna