Auto: dCi
Dołączył: 28 Mar 2008 Posty: 636 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-11-14
Fawor napisał/a:
miałem dwie ED7 i sentyment został, aczkolwiek po posiadaniu przez chwilę EE8 musze stwierdzić, że jest to zupełnie inna bajka...przejedź sie kiedyś Rexem Na ED7 nie stracisz przy ew sprzedazy
Znalezienie EE8 lub EE9 w takim stanie w jakim jest moje ED7 byłoby bardzo trudne i wiązałoby się z wydaniem kwoty co najmniej 3 razy wyższej.... a wiadomo, że w każdym przypadku kupno samochodu to dopiero początek wydatków
Swoją drogą jeździłem lub byłem wożony różnymi Hondami (EG6, EK4, EP3, DC2, AP1), a moje ED7 to pierwszy IV gen jakim jechałem... Rexem również nie miałem okazji nigdy jechać.
Ten IIgen z Arabii Saudyjskiej na pewno unikat w PL i drugiego takiego ze świecą szukać ale z drugiej strony CRX z d15 za 16k...no nie wiem czy to dobra lokata kapitału
Auto: dCi
Dołączył: 28 Mar 2008 Posty: 636 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-07-06
Mareczuczek napisał/a:
Ten IIgen z Arabii Saudyjskiej na pewno unikat w PL i drugiego takiego ze świecą szukać ale z drugiej strony CRX z d15 za 16k...no nie wiem czy to dobra lokata kapitału
To nie jest auto, na którym zarobisz krocie, ale zdrowy seryjny egzemplarz należy już do rzadkości. Na 100% jednak nie stracisz na takim CRX'ie. Żeby auto stanowiło lokatę kapitału należałoby wydać na nie wielokrotność ceny za jaką wystawiony jest ten konkretny egzemplarz.
tak jak pisze seremaq, raczej się na tym nie straci, może za 5-10 lat będzie więcej wart ale pamiętać należy że nawet jeśli rzadko będzie się jeździć, to i tak co jakiś czas będzie coś do roboty ze względu na wiek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum