Auto: EVO X
Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 232 Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-06-13
I to jest ten moment, kiedy napiszę że jest zajebiście bo gra z gt wingiem i jeszcze bardziej poprawia docisk.
Szanuję, a ocenię kwestie wizualne na żywo już niedługo.
_________________ Grupa na Facebook'u
TimeAttack Project
_________________
JDMbodyshop
MegablastSpeedParts
Dzięki, nie każdemu musi się podobać, chociaż coś się w temacie dzieje, bo ostatnio za słodko było, jak każdemu się wszystko podobało. Dwie lotki to standardowa modyfikacja w US czy Japonii, tylko w Polsce nikt tego nie robił. Wszystkie najlepsze/najszybsze projekty S2k jeżdżą z lotkami K1 Lab, także chciałem być w tym gronie. Opatrzy się Wam, jak tyłeczek FK8...
Dzisiaj ją założę, została przepolerowana i już wygląda o wiele lepiej, mam nadzieję uratować jej honor na tym forum.
a mi sie podoba. to auto i tak w całości wpisuje sie wyglądem i ambicjami w torowy wygląd i skrzydło dopełnia całości funkcjonalnej a nie tylko pełni role wizualną.
Tomac, oryginalna, stronę wcześniej jest karton z napisem "K1 Lab". Zamawiana przez Jarusneta, cztery miesiące na nią czekałem, ale zdecydowanie warto. Spas jest książkowy, nad lampami równe odległości i wszystkie linie i przetłoczenia idealnie zgrane z klapą. Pod względem jakości i wykonania 10/10. Przepolerowałem ją, dorzuciłem ori wlepkę i zrobiłem foty spasów:
Jak kiedyś przestanie padać, wezmę lustro i dorzucę lepsze foty, albo w ogóle zrobię sesję.
Jak dla mnie kocur (ale podoba mi się też w miarę tył FK8, pamiętajcie ), nawet jak jest trochę przeładowana to o to chodzi, wprowadza trochę kolorytu wśród innych aut w stylu oem+
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum