Co do silnika - tak, dalej F20, tym razem z polifta z ostatniego rocznika z przepustnicą na linkę, czyli 2004 rok.
Nie jest przypadkiem tak, że drive by wire było od 2006 roku? W 2004 był lift i wymieniono silnik ale tylko w USA na F22C1, reszta świata miała F20 który nadal do 2006 był analogowy.
Bajcarek napisał/a:
Chociaż auto jeździ zgodnie z przeznaczeniem, a właściciel nie nakleja kameleonowych folii.
Możesz rozwinąć co rozumiesz pod stwierdzeniem, że "auto jeździ zgodnie z przeznaczeniem"? Nie ma w tym, żadnego cynizmu lub hejtu, na prawdę chciałbym zrozumieć. Jak czytałem w tym temacie to na torze byłeś ostatnio na Japfeście 2018, no chyba, że np. raz w miesiącu jeździsz na treningi, ale się tym nie chwalisz. Czy może właśnie jest tak, że trzy okrążenia raz do roku, sprawiają, że "auto jeździ zgodnie z przeznaczeniem"?
Nie jest przypadkiem tak, że drive by wire było od 2006 roku? W 2004 był lift i wymieniono silnik ale tylko w USA na F22C1, reszta świata miała F20 który nadal do 2006 był analogowy.
Ale co jest niezrozumiałego w tym co napisałem? Od 2005 do końca była przepustnica elektroniczna co w przypadku swapa powoduje konieczność zmiany wiązki.
carl0s napisał/a:
Możesz rozwinąć co rozumiesz pod stwierdzeniem, że "auto jeździ zgodnie z przeznaczeniem"? Nie ma w tym, żadnego cynizmu lub hejtu, na prawdę chciałbym zrozumieć. Jak czytałem w tym temacie to na torze byłeś ostatnio na Japfeście 2018, no chyba, że np. raz w miesiącu jeździsz na treningi, ale się tym nie chwalisz. Czy może właśnie jest tak, że trzy okrążenia raz do roku, sprawiają, że "auto jeździ zgodnie z przeznaczeniem"?
Nawet jakby jeździło raz do roku po torze, to można się pokusić o takie stwierdzenie, co nie? Nie wrzucam wszystkiego, bo też nie do końca mi się chce, nawet z przekładki silnika nie mam żadnej foty, gdyż tak jak nadmieniłem wyżej, nie chcę mi się. Nie wiem czy wiesz, ale pewnie nie, bo jedyne co nas łączy, to to, że też masz S2000, jak dojdziesz do takiego poziomu, jaki możesz oglądać w tym temacie (chvj no, nieskromnie wyszło, trudno) kiedy będzie w opór siana w auto władowane, będzie dobrze wyglądać i cieszyć, chętnie zobaczę jak regularnie jeździsz na tor i bijesz się o czas. To auto, nie służy tylko do upalania na torze (co robi, mogę wysłać Ci na priv puchary i daty), to ma też wyglądać jak najlepiej (tu też mogę podesłać zdjęcie trofeów), a połączenie jednego i drugiego nie jest łatwe.
W sensie, że ten kolor imo zabija wzór tej felgi i mimo, że TE37 to świetna felga to tutaj szału nie robi, a na pewno nie w tym kolorze..
Wydaje mi się, że po prostu poprzednia felga, która poszła do Karamby była takim przekotem, że ciężko teraz o zmianę na coś lepszego. Gdybym nie widział tego auta, na tamtej, to TE37 by się podobało, a tak na moje z felgą krok w tył. Podejrzewam, że Ci się opatrzyła i chciało się zmiany Ważyłeś je?
Za to silnikowo propsuję, że nie jakaś kosmiczna wydumka, która byłaby tykającą bombą. Świeża seria powinna się odwdzięczyć żywotnością.. noo.. zadbaj tylko, żeby olej nie odpłynął
Dla mnie to i tak no. 1 na forum ogólnie za auto, bo no.1 dopieszczenia to Hondata ma i chyba jest nie zagrożony Będę wypatrywał w mieście
Czarny ginie tylko w amerykańskich filmach. Na żywo jest miło, zobaczysz zreszta. Co do wagi, 7kg wazy sztuka TE37 i około 8kg mniej wazy komplet w porównaniu do poprzednich felg, jeszcze przed swapem było odczucie, ze auto lepiej idzie na TE37.
Nie jest przypadkiem tak, że drive by wire było od 2006 roku? W 2004 był lift i wymieniono silnik ale tylko w USA na F22C1, reszta świata miała F20 który nadal do 2006 był analogowy.
Ale co jest niezrozumiałego w tym co napisałem? Od 2005 do końca była przepustnica elektroniczna co w przypadku swapa powoduje konieczność zmiany wiązki.
niestety nie masz racji było tak jak napisał Carlos.Elektroniczna przepustnica została wprowadzona w połowie 2006 roku
Jeśli chodzi o felgi to podzielam zdanie Gumki.... poprzednie bardziej robiły... mówiłem nie malować w czarny połysk.. chociaż nawet sam wzór felgi bardziej mi się podobał niezależnie od koloru.. nie mniej jednak to właścicielowi ma się podobać..
Bajcarek napisał/a:
carl0s napisał/a:
Możesz rozwinąć co rozumiesz pod stwierdzeniem, że "auto jeździ zgodnie z przeznaczeniem"? Nie ma w tym, żadnego cynizmu lub hejtu, na prawdę chciałbym zrozumieć. Jak czytałem w tym temacie to na torze byłeś ostatnio na Japfeście 2018, no chyba, że np. raz w miesiącu jeździsz na treningi, ale się tym nie chwalisz. Czy może właśnie jest tak, że trzy okrążenia raz do roku, sprawiają, że "auto jeździ zgodnie z przeznaczeniem"?
Nie wiem czy wiesz, ale pewnie nie, bo jedyne co nas łączy, to to, że też masz S2000, jak dojdziesz do takiego poziomu, jaki możesz oglądać w tym temacie (chvj no, nieskromnie wyszło, trudno) kiedy będzie w opór siana w auto władowane, będzie dobrze wyglądać i cieszyć, chętnie zobaczę jak regularnie jeździsz na tor i bijesz się o czas. To auto, nie służy tylko do upalania na torze (co robi, mogę wysłać Ci na priv puchary i daty), to ma też wyglądać jak najlepiej (tu też mogę podesłać zdjęcie trofeów)
Nie trzeba codziennie jeżdzić w kółko, mieć tryliona plastikowych pucharków, osiągać tak niesamowicie "wysoki" poziom i ładować "w opór siana" w samochód żeby mieć wiedzę...
Co do przeznaczenia auta to każdy sam sobie je wyznacza.. producent nikomu z góry nic nie narzuca i nigdzie nie jest napisane do czego samochód ma służyć
PS: zawsze śmieszyły mnie wypowiedzi z gatunku: "używam auta zgodnie z przeznaczeniem"..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum