Ej, szkoda Tomac, że jak zawsze edytowałeś post, bo już kończyłem rzeźbić odpowiedź, ale teraz to bez sensu.
Odpowiem więc na to co zostało: Wiedzę jak najbardziej mam, raz się pomyliłem, wybacz. Nawet Ty się czasem chyba pomylisz, co nie? Pucharki, jak najbardziej, jarają mnie, a jeszcze bardziej ich zdobywanie i objeżdżanie na torze mocniejszych aut, ale to kilkanaście stron wcześniej można pooglądać. ( tak, teraz nie zapomnij dodać, że jak jestem taki cwaniak, to ich objedź na Poznaniu!!1!111). Co do wysokiego poziomu, jak najbardziej się z Tobą zgodzę, ostatnio odwiedziłem zlot JDM DAY w Płaczewie i wygrałem wszystko co się dało i generalnie tak jest na każdym zlocie na jakim jestem, więc miło mi, że też to doceniasz.
ostatnio odwiedziłem zlot JDM DAY w Płaczewie i wygrałem wszystko co się dało i generalnie tak jest na każdym zlocie na jakim jestem
Wspaniale Kamil.. szczere gratulacje.. jednak zgarnąć "co się dało" na wydarzeniu gdzie w koło same Civiki EG i Colty to naprawdę powód do dumy czy raczej takie trochę faux pas? Ja bym oddał ten pucharek jakiemuś młodemu użytkownikowi Jajka albo Colta.. niech się chłopak cieszy i ma motywację na rozwój motoryzacyjnej kariery..
Nie wiem jak Ty pojmujesz świat, ale dosyć specyficznie jak widzę, ale w moim mniemaniu udanie się na taki zlot ma na celu spotkać się i pogadać ze znajomymi (takimi prawdziwymi, nie maskotkami czy innymi kukłami z którymi się brędzlujesz:D), choćby jeździli Maluchem czy GT-R'em. No i z bonów wjedzie chłodnica oleju od FMIC
W kwestii elektronicznej przepustnicy mamy chyba jasność.
Jeśli chodzi o drugą cześć wypowiedzi to zapytałem bo mam podobne przemyślenia jak Tomac
Tomac napisał/a:
zawsze śmieszyły mnie wypowiedzi z gatunku: "używam auta zgodnie z przeznaczeniem"..
Praktycznie co parę stron tego tematu używasz tego stwierdzenia i po prostu chciałem zrozumieć co masz na myśli (tak przeczytałem cały temat od pierwszej do ostatniej strony).
Bajcarek Twoją odpowiedzią pokazałeś też jak masz rozdmuchane ego - gratuluje.
Jeśli chodzi o rywalizację w nagrodach za wygląd auta to nie musisz się obawiać, nie interesuje mnie to wcale i nie mam parcia na pucharki typu Car Of the Event lub zdjęcia na Speedhunters - tu gratuluje po raz kolejny
Jeśli chodzi o rywalizację sportową a gównie po to kupiłem S2000, aby móc się rozwijać jako kierowca, a nie tylko statysta co stoi obok ładnego samochodu, mam już jakieś doświadczenie z amatorskiego ścigania się poprzednim autem, więc nie uważam, że w tym aspekcie osiągnąłeś dużo więcej niż ja (no chyba, że wygrałeś jakiś cykl amatorski typu Race Day, lub TAP w swojej kasie lub w generalce, ewentualnie na PSB lub SuperOesie na Torze Kielce objechałeś wszystkich itp - a wiem, że nie) - objechanie słabiaków na lokalnych zawodach nie nazwiesz chyba wielkim osiągnięciem, spróbuj się z kimś kto ma odpowiedni sprzęt i umie jeździć np Fulek, Krzyh00, Tommi01 lub Exiu
Cały czas też piszesz o tym ile pieniędzy wpakowałeś w auto i jak kiedyś ja tyle wpakuje, to też będę miał takie podejście.
Otóż nie kolego. Odpowiedz sobie na pytanie: założyłeś spliter ARP, canards-y J'S Racing i lotkę Voltex-a aby być szybszy na torze (bo po to są) czy bo są tak drogie i możesz się nimi chwalić na forum i aby mieć ładniejsze zdjęcia do sesji na Japfest?
Jak dla mnie wygląda, że do tego drugiego, więc nie musisz robić tu otoczki takiego super niezwyciężonego kierowcy racecara. Po prostu chcesz mieć ładny samochód, tyle i aż tyle.
W kwestii elektronicznej przepustnicy mamy chyba jasność.
Jeśli chodzi o drugą cześć wypowiedzi to zapytałem bo mam podobne przemyślenia jak Tomac
Tomac napisał/a:
zawsze śmieszyły mnie wypowiedzi z gatunku: "używam auta zgodnie z przeznaczeniem"..
Praktycznie co parę stron tego tematu używasz tego stwierdzenia i po prostu chciałem zrozumieć co masz na myśli (tak przeczytałem cały temat od pierwszej do ostatniej strony).
Bajcarek Twoją odpowiedzią pokazałeś też jak masz rozdmuchane ego - gratuluje.
Jeśli chodzi o rywalizację w nagrodach za wygląd auta to nie musisz się obawiać, nie interesuje mnie to wcale i nie mam parcia na pucharki typu Car Of the Event lub zdjęcia na Speedhunters - tu gratuluje po raz kolejny
Jeśli chodzi o rywalizację sportową a gównie po to kupiłem S2000, aby móc się rozwijać jako kierowca, a nie tylko statysta co stoi obok ładnego samochodu, mam już jakieś doświadczenie z amatorskiego ścigania się poprzednim autem, więc nie uważam, że w tym aspekcie osiągnąłeś dużo więcej niż ja (no chyba, że wygrałeś jakiś cykl amatorski typu Race Day, lub TAP w swojej kasie lub w generalce, ewentualnie na PSB lub SuperOesie na Torze Kielce objechałeś wszystkich itp - a wiem, że nie) - objechanie słabiaków na lokalnych zawodach nie nazwiesz chyba wielkim osiągnięciem, spróbuj się z kimś kto ma odpowiedni sprzęt i umie jeździć np Fulek, Krzyh00, Tommi01 lub Exiu
Cały czas też piszesz o tym ile pieniędzy wpakowałeś w auto i jak kiedyś ja tyle wpakuje, to też będę miał takie podejście.
Otóż nie kolego. Odpowiedz sobie na pytanie: założyłeś spliter ARP, canards-y J'S Racing i lotkę Voltex-a aby być szybszy na torze (bo po to są) czy bo są tak drogie i możesz się nimi chwalić na forum i aby mieć ładniejsze zdjęcia do sesji na Japfest?
Jak dla mnie wygląda, że do tego drugiego, więc nie musisz robić tu otoczki takiego super niezwyciężonego kierowcy racecara. Po prostu chcesz mieć ładny samochód, tyle i aż tyle.
Chciałem odpowiedzieć na post Bajcarka ale mnie uprzedziłeś Carlos... zdecydowanie zgadzam się w stu procentach z tym co napisałeś..
No w końcu, już myślałem, że nie odpiszesz. Tomac, kończę, muszę teraz tu odpisać! (zresztą i tak słaba zaczepka z Twojej strony )
Na SuperOesach czy innych torach Kielce raczej nikogo nie objechałem i tego nie zrobię, bo mam całą Polskę do przejechania. Kilka razy wygrałem klasę na zawodach RCP na Pszczółkach, raz drugie miejsce w generalce i za każdym razem coś było nie tak z autem, nie te opony, raz silnik się przytarł itp itd. Jeśli tak dokładnie śledzisz moje dokonania, to spróbowałem się z jednym z wymienionych przez Ciebie guru i udało się nawet być szybszym. Liga RCP jest bardzo obstawiona i lokaty bliżej podium są od dawna zarezerwowane, a to że użytkownicy nie siedzą na tym forum, nie oznacza, że nie są tak szybcy jak tutejsi mistrzowie. Tutaj masz film, jest na nim Evo X 500 konne i gość który jeździ po Poznaniu i jest wyjadaczem, a z tyłu jadę ja, pozer z moim aero do podnoszenia fejmu fotek.
Jeśli chodzi o rywalizację sportową a gównie po to kupiłem S2000, aby móc się rozwijać jako kierowca
I tego się trzymaj, tylko mocniej niż do tej pory, bo póki co zamiast filmów i wyników z toru, widzę w temacie gdybanie nad tym jakiej firmy są jakieś zużyte nakrętki do kół.
Auto wygląda naprawdę dobrze, zrobione kompleksowo, kierownik zadowolony, jeździ po ulicy i po torze, to teraz jakieś wyciąganie brudów, że w sumie o kant dupy rozbić całość
Serio już nie ma o czym pisać Jak tylko stoi to źle, bo czemu nie upalana skoro tak budowana, to znowu jak upalana to panie szkoda, pod kocem trzymaj
Kamil, rób dalej swoje, auto daje fun jak stoi i jak jeździ, więc
A co do felgi, no kurde mimo że to dobry pomysł był, to jednak ja też bym wybrał coś jaśniejszego
proponował bym trochę dać sobie na wstrzymanie z tym prześciganiem się kto jakie sukcesy odnosił .... serio trochę to się śmieszne wydaje bo wszyscy tutaj (na tyle na ile mi wiadomo) jesteśmy amatorami i kilka/kilkanaście wypadów na tor nie robią z nikogo jakiegoś hiper drivera
czytam to i widzę że jakoś mało pokorni jesteście a przyznam szczerze że z moich skromnych obserwacji wynika że najszybsi najczęściej stronią od takich głupich dyskusji i zamykają gęby wynikami... zresztą uważam że eska jest tak dobrym wozem że nie trzeba mieć dużego skilla żeby ogarniać w amatorce bo ten samochód mega dobrze sie słucha
Shingo napisał/a:
Druga najładniejsza S po S2000 Jacy
Shingo, widzisz że jest napinka wiec lepeij nie wqurwiaj Kamila bo się na mnie obrazi,
_________________ "if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
Ja bym już proponował zejść z tego off topa, szczególnie, że jakoś dużo go w całym temacie nie ma. Będę teraz asertywnie olewał zaczepki.
Jeśli już mogę przejść do normalnego trybu wątku, ilu rzędową chłodnicę oliwy wziąć? Widziałem, że w Hondach ludzie nie pakują jakichś szczególnie dużych, a to nie działa tak że im większa tym chłodniej? No i druga rzecz, chciałem owinąć kolektor wydechowy bandażem, ale jest tak mało miejsca między rurkami, że to prawie niewykonalne. Jakiś tip?
Kamil.. bycie asertywnym to nie to samo co bycie olewczym.. wg mnie asertywni są wszyscy ci co piszą tutaj posty niewygodne dla Ciebie.. na początek zalecałbym zaakceptować siebie, troszeczkę z dystansem podejść do pewnych rzeczy.. wtedy zobaczysz jak bardzo będzie Ci łatwiej.. no i nie będziesz asertywnych postów traktował jako zaczepek.. bo w zamyśle na pewno nie miały być zaczepkami....
Jakby ktoś nie wiedział:
Asertywność – w psychologii termin oznaczający posiadanie i wyrażanie własnego zdania oraz bezpośrednie wyrażanie emocji i postaw w granicach nienaruszających praw i psychicznego terytorium innych osób oraz własnych, bez zachowań agresywnych, a także obrona własnych praw w sytuacjach społecznych.
No i jeszcze jeden temat... mam podstawkę z termostatem Mocala do chłodnicy oraz adapter pod filtr do wskaźników... Trzeba wiercić Mocala, żeby zaaplikować czujniki? No bo dwóch adapterów się chyba nie wkłada?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum