Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Honda S2000 | Bajcarek
Autor Wiadomość
michal olej 


Auto: DC2 JDM
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 66
Skąd: Poznań
Wysłany: 2021-05-09   

A jak chcesz uzyskać 280hp z silnika K24 który ma 190hp, serio? Nie interesowała mnie specyfikacja która mi wysłałeś opisałeś w niej wnętrze :shock: co ni jak ma się do swapu, rozumiem że ceny Cię mogą szokować ale ja już to zrobiłem w swojej i wiem ile kosztuje to pracy, ile godzin.
Kolektor ssący tyle kosztuje dedykowany a nie przerabiany proszę czytamy ze zrozumieniem.
Nie często zabieram głos ale w tym przypadku gdzie mylisz osoby i piszesz głupoty to tak chyba trochę nie fair z twojej strony.
_________________

 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2021-05-09   

Chciałem uzyskać 280hp w taki sposób, w jaki napisałem w poprzednim poście, więc nie wiem kto ma tu problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Jedyna osobą, która pisze głupoty jesteś ty, dostałeś specyfikacje pełna wozu, taka jaka jest tutaj na pierwszej stronie i dokładnie wiedziałeś czego oczekuje, ale myśle, że dalsza dyskusja z Tobą nie ma tutaj żadnego sensu, cieszę się tylko, że wóz do Ciebie nie trafił, pewnie zaoszczędziłem tym sobie dużo nerwów. Pozdrawiam!
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2021-05-23   

konkret up! ale tego sprzęgła to ci nie polecam ;-)
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2021-06-17   

W końcu przyszły wszystkie części do mojego ulubionego wozu. :oops: W przyszłym tygodniu ponoć ma jeździć, przebieram już nogami!







Nowe OEM pierścienie na OEM tłoki 87MM:




Nowe OEM szpilki głowicy:




Nowe OEM śruby do korbowodów:




Nowe OEM panewki oporowe:




Nowe OEM panewki główne (brown) i korbowe (green + brown)




Po wielkich bólach w urzędzie celnym, po miesiącu przyszły prowadnice Supertech z Anglii...


_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
carl0s 


Auto: AF01 & AP1, JCE10
Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 199
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-06-27   

Parę porad / obserwacji od konkurenta w podobnym bolidzie :)

Bajcarek napisał/a:
Z tych wszystkich kozackich tunerów w Polsce, zdecydowałem się na ... siebie. :lol: Postanowiłem zamówić samemu, wszystko co należy, nowe OEM. Poskłada to wyborny mechanik ode mnie z miasta, który również pracuje od X lat w ASO Hondy w Słupsku. Diagnozy mogły być trzy - lekka, średnia i droga. :lol: Padło na średnią - panewki główne do wymiany, ale niestety zebrały ze sobą żniwo w postaci porysowanego wału korbowego. Na szczęście, tłoki oraz tuleje były nienaruszone i nadawały się do ponownego użycia.


Sprawdzałeś co tak na prawdę się stało z poprzednim silnikiem - czy to było spowodowane przez zmianę sprzęgła i jego nie dokręcenie?
Jak kojarzę z tego tematu to już chyba 4 silnik który będzie w tej budzie - to dość dużo problemów.
Czy sprawdzałeś tą przegrodę w misce olejową od Ballade którą masz zamontowaną czy nic tam nie popękało i nie poluzowało się?
Do sterowania zostaje oem komputer?

Bajcarek napisał/a:
Poduszki silnika OEM:



Ja jestem przyzwyczajony do sportowych poduszek bo do samego początku mam je w aucie. Porównanie z oem mam niezbyt duże bo tylko tyle ile się przejechałem żółtym S2000 Kuba. Ja generalnie lubię (przyzwyczaiłem się) to że one wymuszają bardzo dużą precyzję operowania gazem. Przy ogólnym bardziej torowym setupie auta nie uważasz, że będzie potrzebne coś twardszego?

Bajcarek napisał/a:
Valvoline 5w40 na docieranie, docelowy będzie Millers 5w40 CFS NT+


Ja od samego początku jeżdżę na tym Millersie + oem filtr. Wymiania co około 5 wyjazdów na tor. Z moich doświadczeń mogę go jak najbardziej polecić.


Bajcarek napisał/a:
Tuleje przednich górnych wahaczy do zmiany offset'u ORIGIN FABRICATION DELRIN (nie mogłem ustawić więcej niż 1 st" pochylenia przednich kół...)



To jest moim zdaniem najlepszy zestaw pod względem cena/efekt jeśli chodzi o modyfikowanie zawieszenie z przodu. Sam rozważam jego kupno. Fajnie tu jest wszystko wyjaśnione:



Jeśli chodzi o przyszłe modyfikajce to zwracam uwagę na jedną informację:"Careful having both the hardrace offset lower ball joint and these bushings. Your minimum camber might be over -3 depending on ride height."

I jeszcze jedna obserwacja. Ktoś chyba oszukiwał jak ustawiał zawieszenie bo spokojnie da się ustawić ponad -1 z przodu, tak jest np u mnie a zawieszenie poza gwintem mam seryjne:



Analizując na "chłopsku rozum" to UK spec mówi, że max to -1, ale przy seryjnej wysokości samochodu. Na pewno masz auto niżej więc musi być więcej vide np -1,5 u mnie.

Bajcarek napisał/a:
Jako wisienkę na torcie położyłem na nich nowe Toyo R888R 255/40 R17 dot 0820. W efekcie tego wszystkiego, jak wóz wyjedzie i obniżę z 1cm tył, będzie w końcu fiment jaki mi się marzył, a zarazem dalej będzie to wóz gotowy do jazdy na torze z lepszym performancem, no bo teraz wszystkie opony mają szerokość 255. :-) Efekty:



Jestem bardzo ciekawy jakie będziesz miał odczucia po przejściu na "kwadratowy" zestaw. To już będzie trzecia s2000 (z tych które ja znam) która będzie na takim jeździć. Ponownie to napisze, ale mam tylko porównanie z S2000 Kuba, przy czym to była tylko jazda po ulicy. 225 z przodu o wiele chętniej skręca - takie daje odczucie na kierownicy, a na prawdę może być tak samo jak na 255. To była jedyna cecha na + jaką zauważyłem. Rożnica powinna być w możliwej sile hamowania i ogólnej przyczepności całego samochodu. Jak wyjedziesz na tor to podziel się swoimi odczuciami.
_________________

 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2021-06-27   

carl0s napisał/a:
Sprawdzałeś co tak na prawdę się stało z poprzednim silnikiem - czy to było spowodowane przez zmianę sprzęgła i jego nie dokręcenie?
Jak kojarzę z tego tematu to już chyba 4 silnik który będzie w tej budzie - to dość dużo problemów.
Czy sprawdzałeś tą przegrodę w misce olejową od Ballade którą masz zamontowaną czy nic tam nie popękało i nie poluzowało się?
Do sterowania zostaje oem komputer?

Silniki w aucie były 3 i na tym raczej zostanie - 1 silnik z którym kupiłem wóz, zabiłem ze swojej głupoty, upalając na nowych R888 bez przegrody w misce, przepadł w wyniku różnych historii, ale generalnie był już trochę zmęczony i wóz wybitnie słabo jechał. W sumie żałuję, że od razu nie zrobiłem jego remontu, tak jak zrobiłem to teraz, bo najzwyczajniej w świecie kupiłem drugi silnik, z którym od samego początku były problemy bo walił bąki i palił olej, w efekcie czego, zanim go zarżnąłem :lol: to za powiedzmy działający silnik + moją dopłatę, zamieniłem na ten silnik, który mam teraz, czyli nr. 3, z 2004 roku. Nie wiadomo, ile miał przebiegu, bo przestałem ludziom wierzyć w cokolwiek dawno temu, ale poziom oleju/ przegroda/ temperatura wszystko było ok, felernego dnia, kiedy zapukała panewka. Po zdjęciu michy, panewka spoczywała na przegrodzie. Z przegrodą Ballade nigdy nie było problemu, nawet jak spadła na nią panewka była w nienaruszonym stanie. Do sterowania na ten sezon koniecznie wpadnie EMU, póki co był OEM komp.

carl0s napisał/a:
Ja jestem przyzwyczajony do sportowych poduszek bo do samego początku mam je w aucie. Porównanie z oem mam niezbyt duże bo tylko tyle ile się przejechałem żółtym S2000 Kuba. Ja generalnie lubię (przyzwyczaiłem się) to że one wymuszają bardzo dużą precyzję operowania gazem. Przy ogólnym bardziej torowym setupie auta nie uważasz, że będzie potrzebne coś twardszego?

Poduszki, które miałem i wywaliłem - Vibra Tech, były fantastyczne, zmiany biegów i reakcja na gaz kosmos, naprawdę do jazdy torowej były genialne, ALE... po dojeździe na tor i generalnie po prostu, odpaleniu wozu żeby się nagrzał olej na sesję, wóz tak wibrował, że rozkręcało się wszystko, od śrub dachu/zawieszenia i co gorsza, raz się poluźniła podstawka Mocala pod filtr oleju i tego dnia, pomimo, że naprawdę mi pasowały do jazdy, wywaliłem je, na koszt OEM poduszek. Performance zdecydowanie gorszy, ale z kolei wrócił spokój ducha i brak efektu wozu drabiniastego.

carl0s napisał/a:

I jeszcze jedna obserwacja. Ktoś chyba oszukiwał jak ustawiał zawieszenie bo spokojnie da się ustawić ponad -1 z przodu, tak jest np u mnie a zawieszenie poza gwintem mam seryjne:

No tak, ogólnie może i się da, Gusbo też na seryjnym specu ma 2st pochylenia koła z przodu i 3st z tyłu, ale u mnie się nie da... nie mam pojęcia dla czego, przy tak niskim wozie, na końcu regulacji mam 1.20", które mnie zupełnie nie urządza, stąd decyzja o tych tulejkach. Ponoć dają radę, jako wisienkę na torcie będę chciał dać przedłużane sworznie, bo tylko tego będzie brakowało, a podnosić wozu nie zamierzam. :mrgreen:

carl0s napisał/a:
Jestem bardzo ciekawy jakie będziesz miał odczucia po przejściu na "kwadratowy" zestaw. To już będzie trzecia s2000 (z tych które ja znam) która będzie na takim jeździć. Ponownie to napisze, ale mam tylko porównanie z S2000 Kuba, przy czym to była tylko jazda po ulicy. 225 z przodu o wiele chętniej skręca - takie daje odczucie na kierownicy, a na prawdę może być tak samo jak na 255. To była jedyna cecha na + jaką zauważyłem. Rożnica powinna być w możliwej sile hamowania i ogólnej przyczepności całego samochodu. Jak wyjedziesz na tor to podziel się swoimi odczuciami.


Też jestem ciekaw, nigdy RWD z takim setupem nie jeździłem, generalnie chcę trochę potestować różne warianty i ustawić "ultimate" ustawienie torowe - zanim założę tulejki na przód, zobaczyć jaka będzie różnica w jeździe na 1 st pochylenia przód i okolicach 2.5 po tulejkach, pobawić się w różne stabilizatory, bo mam też seryjne, mam komplet nowych sprężyn 12 kg i się zastanawiam czy też na testy nie załozyć ich na tył, bo ponoć czasami zdarzało mi się podnosić tylną łapę na zakręcie, co nie jest zbyt dobre. Generalnie co do 4x 255, spodziewam się, że ruch kierownicy i chęć do skręcania, może być trochę gorsza, no ale właśnie na chłopski rozum, jak powierzchnia tarcia o asfalt z przodu będzie większa, no to i trakcji powinno być więcej. :-) Zobaczymy, w tym tygodniu ma jeździć, nie mogę się doczekać.
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
carl0s 


Auto: AF01 & AP1, JCE10
Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 199
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-07-04   

Bajcarek napisał/a:

Z przegrodą Ballade nigdy nie było problemu, nawet jak spadła na nią panewka była w nienaruszonym stanie. Do sterowania na ten sezon koniecznie wpadnie EMU, póki co był OEM komp.


Dobrze wiedzieć, że ta przegroda od Ballade daje radę, ale osobiście bardziej mnie przekonuje ta którą ja mam na pokładzie (Moroso). EMU będzie składać człowiek o którym pisaliśmy na PW, czy masz kogoś innego?


Bajcarek napisał/a:
Też jestem ciekaw, nigdy RWD z takim setupem nie jeździłem, generalnie chcę trochę potestować różne warianty i ustawić "ultimate" ustawienie torowe - zanim założę tulejki na przód, zobaczyć jaka będzie różnica w jeździe na 1 st pochylenia przód i okolicach 2.5 po tulejkach, pobawić się w różne stabilizatory, bo mam też seryjne, mam komplet nowych sprężyn 12 kg i się zastanawiam czy też na testy nie załozyć ich na tył, bo ponoć czasami zdarzało mi się podnosić tylną łapę na zakręcie, co nie jest zbyt dobre. Generalnie co do 4x 255, spodziewam się, że ruch kierownicy i chęć do skręcania, może być trochę gorsza, no ale właśnie na chłopski rozum, jak powierzchnia tarcia o asfalt z przodu będzie większa, no to i trakcji powinno być więcej. :-) Zobaczymy, w tym tygodniu ma jeździć, nie mogę się doczekać.


Jeśli chodzi o stabilizatory to z tego co ja wyczytałem i tak też mam u siebie zrobione, najlepszy efekt daje najgrubszy możliwy z przodu i najcieńszy z tyłu (ja mam poskładane na OEM - najgrubszy przedni: 28,2mm i najcieńszy tylni 25,4mm).
O sprężynach mogę napisać że ja mam 4 x 9kg (+ staby jak wyżej) - piszę o tym bo wspominasz, że chcesz zastosować 12 kg z tyłu (nie wiem ile masz z przodu). Wydaje mi się, że jeśli podnosi tylne koło to może waśnie przez zbyt grubego staba, a nie za miękką sprężynę. Tym bardziej nie powinno być takiego efektu bo masz duże skrzydło z tyłu.

Możesz porównać jeśli masz zdjęcia z JF TA na Krzywej jak się ugina moje S2000 na setupie tym co wyżej opisałem - (zdjęcia z rundy majowej VCP w tym roku, PB 1:01,948).
Zakręt omijający górkę:



Pierwszy lewy za zawrotką na końcu:



Moje wnioski są takie, że zawieszenie pracuje dobrze (jak na moje amatorskie doświadczenie), ale widać, że brakuje kątów przód/tył aby można było jechać jeszcze szybciej.

Czekam co napiszesz po testach 4x255.
_________________

 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2021-09-01   

up-date pamiętniczka. :lol: Wóz działa, w końcu porusza się, ale jeszcze trochę roboty mnie czeka, żeby można było tym jeździć tak szybko, jak kiedyś... Od tak długiego stania, posypało mi się miliard drobnych rzeczy, które na bieżąco naprawiam i generalnie, jeżdżę i obserwuję. :lol: Motor dotarty i po raz pierwszy, sumiennie przestrzegałem zasad docierania, bez pałowania, ale też nie do końca jeżdżenia jak senior. W efekcie, po raz pierwszy motor nie pali nic oleju, a już przejechał 2000 km, nie wali bąka, ciśnienie oleju książkowe. Fotografii brak, bo to nic ciekawego. Zmienione wszystkie łożyska kół, wszystkie szpilki kół, nowa chłodnica oleju, nowe węże do chłodnicy oleju (stare się pozaginały i odkształciły), 4 wymiany oleju, nowe klocki z tyłu pogięły tarcze :lol: , więc jeszcze czeka mnie teraz ogarnięcie tarcz, za jednym zamachem też zrobię przód, żeby był spokój, no i planuję w końcu postawić wóz na EMU i go wystroić, bo po przyzwyczajeniu się do GT-R'a, wydaje mi się, że esa stoi w miejscu. :lol: Kilka fotek:






No i dodatkowo, z racji, że na tor wóz nie jest gotowy, a portfel zassany na drugą stronę, żeby doprowadzić wóz do tego stanu, w którym jest teraz, no to jedyne na co mogłem sobie pozwolić, to pojechać na jakiś event i nacieszyć oczy fajnymi autami. Zgłoszenie na ULTRACE poszło, przyjęte, jedziemy. Coś mnie tknęło i żeby nie odstawać od towarzystwa, postanowiłem trochę pokręcić gwintem w dół... Jeszcze przed wyjazdem chciałem to odkręcić, bo nie da się tym autem jeździć i jest totalną kaleką i trą tylne koła na potęgę, no ale jeden weekend... można się pomęczyć. :lol: Ku ogromnemu zaskoczeniu, eska dostała wyróżnienie do ULTRACE TOP16. :shock: No mnie zamurowało, tym bardziej patrząc jak chore projekty tam przyjechały i co roku przyjeżdżają, zdawało mi się, że jestem tam małym Kazimierzem ze wsi. :oops:










_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2021-09-01   

ale zajebisty wazon 8-)
_________________
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2021-09-05   

fajnie że motor poskłądany i wszystko działa!

Bajcarek napisał/a:
Fotografii brak, bo to nic ciekawego.


eeeeeee... jak to nic ciekawego?! imo jest dokładnie odwrotnie :mrgreen:
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Piotrek(T) 


Auto: Golf III, Passat B4
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 1113
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2021-09-05   

SpeedHunters

_________________

 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5757
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2021-09-06   

Bajcarek napisał/a:
No mnie zamurowało, tym bardziej patrząc jak chore projekty tam przyjechały i co roku przyjeżdżają, zdawało mi się, że jestem tam małym Kazimierzem ze wsi. :oops:

Chłop z jedną z bardziej dokokszonych S2K w PL, jak nie w europie pisze to... jesteśmy zgubieni :lol:
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2021-09-09   

TorquedMad_Mind napisał/a:
Bajcarek napisał/a:
No mnie zamurowało, tym bardziej patrząc jak chore projekty tam przyjechały i co roku przyjeżdżają, zdawało mi się, że jestem tam małym Kazimierzem ze wsi. :oops:

Chłop z jedną z bardziej dokokszonych S2K w PL, jak nie w europie pisze to... jesteśmy zgubieni :lol:

Może tak, nie wiem, tyle lat ją oglądam, że rzadko zauważam plusy, tylko skupiam się na minusach i próbuję je poprawić i doprowadzić do ideału i zawsze jak już jest blisko, zabieram ją na tor i zaczynam od początku. :lol: Nie zmienia się jedno, niezależnie jak wiele nerwów, krwi i pieniędzy zabierze mi ten wóz w przygotowaniu na dany sezon, jazda nią, jak i każdą S2000, to czysta przyjemność. :oops: Przechodząc do podsumowania tegoż posta, póki wóz jest ładny i chwilowo nieskatowany, ma zrobiony detaling i nałożoną ceramikę, kolega fotograf postanowił uwiecznić to aparatem. :mrgreen:


_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Kuniu4 

Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 259
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2021-09-11   

Piękna jest! :bear3:
 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2636
Skąd: Mielec
Wysłany: 2021-09-11   

...kozackie foty!!!! :bear2:
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna