Pilar, x2, wróciłbym na Twoim miejscu do tego koła.
spodziewałem się takich komentarzy, szanuję Wasze zdanie, ale aktualne koło bardziej mi się podoba, jest podobne jeśli chodzi o parametry, ats dtc uszkodziłem, ale tak czy inaczej poszły by świat..
Ten enkei nie dość, że rzadki model to ma również swoich zwolenników
kreative234 napisał/a:
Wygląda kolorystycznie jak starsza siostra Twojej ex ED7 Prezentuje się naprawdę godnie
myślisz o ed6?
czy ed7?
---
dogaduję się z Maćkiem w sprawie kolektora i itb, także po mału coś się zaczyna dziać.
dzięki za opinie, to auto cierpi na sporo drobnych pierdółek, które mam nadzieję usunę, ale na razie skupiam się na rzeczach ważnych i ważniejszych w tym przyjemność jazdy
Maciek posmarkał lutownicą trochę..
bezpieczny pasażer!
'luty'
z przodu się trochę zmieniło
miska najniższym punktem auta, chyba ?!
i na koniec zdjęcie jak lewituje ^^
---
co następne? myślałem na itb, ale sam jeszcze nie wiem, chce podnieść tył, żeby wyrównać auto.. W między czasie zamontowałem stoper pompy golden eagle, hebel zdecydowanie bardziej wyczuwalny.
Udalo sie dobrac material czy wybrales coś podobnego ?
Minimalnie się różni, ale to też alkantara, którą tapicer przeklina i mówi, że to dziadostwo i materiał tzw. lichy Na żywo wygląda to naprawdę ok; bardzo dobrze wydane pieniądze
Oprócz obszycia, zregenerowane gąbki - nie klejone, zregenerowane w jakiś inny sposób + podłożenie polaru pod alkantarę i poprawienie stelaża; drugi też oddam, bo był kiedyś niefachowo naprawiony, później szyny i pyk do auta.
_________________ www.mg-eng.net „Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”
Claude Daugas
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum