Mam sentyment do szarych EG
Mimo że ta felga tutaj świetnie pasuje, tak teraz już każdy je ma, i pokusił bym się o coś ciekawszego i rzadszego
nie mam na razie parcia
Yaca napisał/a:
klasyka
---
Dzień dobry, zaczyna się coś pomału dziać, do przodu.
Z eksploatacji to jeszcze przed 2018 zakończył żywot wąż u-kształtny, zamówiony w haparts, założony, będzie służył..
Na początku stycznia kupiłem przepustnice - pochodzą z cbr 954 rr, bez tps, z wtryskami motocyklowymi, po odpakowaniu przesyłki okazało się, że odłamane są mocowania sprężyny jednej z przepustnic, poszukałem na allegro kolejny zestaw - udało się, były uszkodzone, ale to na czym mi zależało było całe, był też czunik tps.
Rozłożyłem całość, złożyłem 1 sprawne przepustnice z dwóch - jak się okazało nie potrzebnie - inż. Noud i tak do spawania rozkłada całość
pierwsze - uszkodzone-brak trzpieni montujących sprężynę przepustnic, ale wiązka i listwa paliwowa i wtryski
drugie - uszkodzone, ale z tps
złożone, jedne z dwóch
Idąc za 'ciosem' poszukałem w dobrym pieniądzu wtrysków z k24 (moje poprzednie ITB później zostało doposażone w takie wtryski), udało się znaleźć komplet w sensownych pieniądzach, który po małych modyfikacjach (to się okaże) elegancko będzie dystrybuował paliwo, zaletą tych wtrysków jest ich wydajność: 310 cc vs. 240 cc (b16a & cbr 954)
Całe ITB będzie miało kilka ulepszeń względem ostatniego projektu w ek4 ferio, nie będzie złączek silikonowych, zmienią się wspomniane wtryski, będą porządne trąbki.. Gdzieś z tyłu głowy jest jeszcze box z filtrem motocyklowym, zobaczymy..
Ciąg dalszy 'nowości' to naprawa elektryki.
W czerwcu 2017 był sparing z eg8 b18c4 (200KM), 'rolka' (nie felga LEL) z 30 kmh, przepięcie z 1 na 2 i zgasło podświetlenie prędkościomierza ale wygrana moja ;p
W poprzednim tygodniu dopiero znalazłem czas i chęci na rozwikłanie tej zagadki, miałem nawet pomocników! Rozprułem wiązkę - zegary, lusterka, szyberdach, radio, zapalniczka, zegarek, awarie - miernik w dłoń i jedziemy, napięcie raz było, raz nie było, generalnie im bardziej wchodziłem w szczegóły głupiałem; zdjąłem większość oryginalnej izolacji, ale nic nowego nie wymyśliłem. Jako, że kolega z ów eg8 miał drugą wiązkę, wybrałem się na krótką wycieczkę pożyczyć wiązkę. Już gołym okiem zauważyłem różnicę, czegoś u mnie brakuje -_-
Okazało się, że kostkę, którą wytypowałem jako nie hondowską i w ogóle dziwną jest hondowska
a brakowało w mojej układance zaślepki tej kostki która zamykała obwody - 3x uziemienie, 3x prund i 2x sygnał... Co ciekawe, przepinając z 1 na 2 później nie znalazłem zaślepki pod fotelem czy coś.. Wyparowała?!
Najświeższa modyfikacja to zamiana błotników przód na takie z węgla, niektórzy mówią - co to za badziew? tudzież - wszyscy będą myśleć że to folia czy naklejka; są też głosy - stary, ale teraz jest bandzior
Kupiłem i nie żałuję. Załączam zdjęcia, oceńcie sami.
Aha, aby jeszcze poprawić pomysł ITB, kupiłem uszczelkę termiczną, powinno być trochę chłodniej..
Niektórzy może zauważyli, że wystawiłem auto w dziale giełda, podyktowane to było wyłącznie chęcią kupna auta, na które 'choruję', stety, niestety, 'deal' się nie udał - mirki handlarze etc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum