Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Datsun 240Z 5.7 V8
Autor Wiadomość
HołekTH 


Auto: EVO
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 426
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2016-07-23   

Bio, w tym nie bylo zadnej zaczepki. Czysta ciekawosc :)

Jak wiadomo nie wszystko kazdemu sie musi podobac i nikogo nie mam zamiaru przekonywac zeby zmienil swoje zdanie na jakis temat. Jednej osobie nie podoba sie felga, drugiej silbik jeszcze innej fotele. Nie da sie uszczesliwic wszystkich. Auto ma sie podobac wlascicielowi i to najwazniejsze. Tak ze spomojnie bo nie szukam zadnych zaczepek pytajac czym ktos jezdzi :)

Jesli to auto to legenda to moze tym bardziej cos o niej powiesz? Nie sledze forum na bierzaco wiec moglo mi umknac.
_________________
Było:
- Mitsubishi Eclipse GS
- Eagle Talon TSi AWD 2g ~350ps
- Mitsubishi Lancer Evolution 4 GSR - 362HP 572Nm
- Mitsubishi Lancer Evolution 5 GSR
- Mitsubishi Lancer Evolution 5 GSR
- Mitsubishi Lancer Evolution 9 GSR
- Mitsubishi Lancer Evolution X GSR
- Mitsubishi Lancer Evolution 6.5 TME
- Mitsubishi Lancer Evolution 6 RS
- Mitsubishi Lancer Evolutio 7 GSR
- Mitsubishi Lancer Evolution 9 Wagon GT
Jest:
- Mitsubishi Lancer Evolution 8 MR
- Subaru Forester STi SG9
- Subaru Impreza STi Hawk JDM spec
 
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2016-07-23   

To jest ten ognisty rydwan 8-)

_________________
 
 
rastle 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 1645
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2016-07-23   

Nie no, źle, to:
http://www.jdm-option.pl/...t=13799&start=0
 
 
Wiseguy 
www.S2000.pl


Auto: S2000 & Accord & Legend
Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1755
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-07-24   

Nie widzę sensu robienia z Nissana musle car-a :roll:
_________________
Honda S2000
Honda Accord
Acura Legend GS
 
 
HołekTH 


Auto: EVO
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 426
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2016-07-25   

V8 to moc na dole i fajny dzwiek. Roznica w wadze miedzy v8 ze skrzynia a seryjnym silnikiem ze skrzynia to 14kg. Z tym ze v8 jest krotsze i nizsze. A przy wadze 1084kg moc 300+ i moment duzy moment przy wolbych obrotach robie mega robote :D
_________________
Było:
- Mitsubishi Eclipse GS
- Eagle Talon TSi AWD 2g ~350ps
- Mitsubishi Lancer Evolution 4 GSR - 362HP 572Nm
- Mitsubishi Lancer Evolution 5 GSR
- Mitsubishi Lancer Evolution 5 GSR
- Mitsubishi Lancer Evolution 9 GSR
- Mitsubishi Lancer Evolution X GSR
- Mitsubishi Lancer Evolution 6.5 TME
- Mitsubishi Lancer Evolution 6 RS
- Mitsubishi Lancer Evolutio 7 GSR
- Mitsubishi Lancer Evolution 9 Wagon GT
Jest:
- Mitsubishi Lancer Evolution 8 MR
- Subaru Forester STi SG9
- Subaru Impreza STi Hawk JDM spec
 
 
 
Wladca_Eldomu 

Auto: s2k ap1
Dołączył: 19 Cze 2012
Posty: 90
Skąd: Krosno
Wysłany: 2016-07-25   

bardziej bym tu widział RB26/25 albo nawet SR20 noi koniecznie poszerzane nadkola
 
 
Arni_EG6 


Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 490
Skąd: Rzeszów/Krosno
Wysłany: 2016-07-25   

Faktycznie z jednej strony jakiś japoński silnik( a jest z czego wybierać) bardziej by pasował do takiego projektu, pomimo to jest bardzo fajnie- kolor świetny, nawet te koła ok - ale fotele i kierownica są totalnie nie do przyjęcia, wręcz jest kiepsko.

Szacun Hołek za kawał dobrej roboty!
_________________

 
 
 
Piotrek(T) 


Auto: Golf III, Passat B4
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 1113
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-07-25   

Jak jest już V8 to po co sobie komplikować życie japonskim silnikiem? To nie jest auto na ćwiartkę czy TA. Takie V8 będzie bezobsługowe przez kolejny pierdylion lat, ładnie brzmi i idzie od samego dołu. Dla mnie silnik na +
_________________

 
 
HołekTH 


Auto: EVO
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 426
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 2016-07-26   

Poszerzenia to fajna sprawa jak buda jest zgnita i trzeba reperaturki wstawiac. Wymagaja one wyciecia błotnika od spodu zeby wstawic wtedy felge ktora je wypełni. Tu buda byla barezo ladna i szkoda było ja niszczyc. Poszerzenia leza w domu.

Pomysł na silnik w tym aucie był 3uz ale auto przyjechało z fajnym v8 wiec po co go zmieniac? Dla mnie ciekawa opcja to SR bo silnik duzo lzejszy i fajnie by to sie musiało prowadzic. Bardziej kultowy to rb26, ale wolałbym chyba LS :D
_________________
Było:
- Mitsubishi Eclipse GS
- Eagle Talon TSi AWD 2g ~350ps
- Mitsubishi Lancer Evolution 4 GSR - 362HP 572Nm
- Mitsubishi Lancer Evolution 5 GSR
- Mitsubishi Lancer Evolution 5 GSR
- Mitsubishi Lancer Evolution 9 GSR
- Mitsubishi Lancer Evolution X GSR
- Mitsubishi Lancer Evolution 6.5 TME
- Mitsubishi Lancer Evolution 6 RS
- Mitsubishi Lancer Evolutio 7 GSR
- Mitsubishi Lancer Evolution 9 Wagon GT
Jest:
- Mitsubishi Lancer Evolution 8 MR
- Subaru Forester STi SG9
- Subaru Impreza STi Hawk JDM spec
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna