Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5759 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2016-10-19
No i nadeszła ta chwila, kiedy oddaję w Wasze ręce ostatnią, dziesiątą część Poradnika Przyczepności. Mam nadzieję, że bawiliście się tak dobrze jak ja, a ta wiedza Wam się przyda. Dzięki wszystkim za feedback.
http://tqmm.pl/2016/10/19/bump-steer-toe-steer/
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2730 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-01-27
Ciekawe jak ma się twardość sprężyn do stosowania stabilizatora. W JP widzę, że żaden z najszybszych civicow nie ma tylnego staba, Work, Aslan, YellowFactory itd..... za to sprężyny betony. A przy tych wydmuszkach poniżej 800kg taki gruby stab to już spory balast
Ciekawe jak ma się twardość sprężyn do stosowania stabilizatora. W JP widzę, że żaden z najszybszych civicow nie ma tylnego staba, Work, Aslan, YellowFactory itd..... za to sprężyny betony. A przy tych wydmuszkach poniżej 800kg taki gruby stab to już spory balast
Bio, weź dopisz jeszcze jedną część
W sumie patrzac na to logicznie to ma to sens. Biorac pod uwagę seryjne sprężyny stab ma zmniejszać różnice w ugieciu sprężyn między kolami od środka i na zewnątrz łuku, czyli zmniejszyć przechylanie auta. W tych wydmuszkach gdzie tył waży tyle co nic + całość jest mocno kompresowana przez areo kity betonowe sprężyny zapobiegają bujaniu bo nie bedzie praktyczne ugięcia - stabilizator nie za bardzo ma co robić. Ale to tylko takie teoretyczne biadolenie
_________________ "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2730 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-01-27
lukas4 napisał/a:
fulek napisał/a:
Ciekawe jak ma się twardość sprężyn do stosowania stabilizatora. W JP widzę, że żaden z najszybszych civicow nie ma tylnego staba, Work, Aslan, YellowFactory itd..... za to sprężyny betony. A przy tych wydmuszkach poniżej 800kg taki gruby stab to już spory balast
Bio, weź dopisz jeszcze jedną część
W sumie patrzac na to logicznie to ma to sens. Biorac pod uwagę seryjne sprężyny stab ma zmniejszać różnice w ugieciu sprężyn między kolami od środka i na zewnątrz łuku, czyli zmniejszyć przechylanie auta. W tych wydmuszkach gdzie tył waży tyle co nic + całość jest mocno kompresowana przez areo kity betonowe sprężyny zapobiegają bujaniu bo nie bedzie praktyczne ugięcia - stabilizator nie za bardzo ma co robić. Ale to tylko takie teoretyczne biadolenie
no też w ten sposób sobie to tłumacze... i przy moich 16kg na tyle i też już dosyć lekkim tyle tylny stab mógłby wyjechać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum