Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pilar
2017-06-11
CIRCUIT.CIVIC K20 EJ2
Autor Wiadomość
memo88 


Auto: FK2R K20C1
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 467
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 2019-07-30   

Nie ma za co Filip! Najważniejsze że auto już jest bezpieczne w domu ;-)

Civic wygląda i jeździ niesamowicie 8-) a ten shifter to naprawdę istne dzieło sztuki! Najchętniej to chyba trzymał bym go na półce w domu i podziwiał :mrgreen:
 
 
Jarusnet 


Auto: MR2 TypeR :)
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 67
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 2019-07-30   

Wszyscy mieli kłopoty :D
Ty Miska
Karamba kluczyki
Ja biegi
itd.
fajnie bylo sie zobaczyc i poznac F2F :) Trzymam kciuki za szybki serwis i powrot na droge.
_________________
jarusnet.pl aktualna oferta czesci
http://www.facebook.com/Jarusnet
 
 
memo88 


Auto: FK2R K20C1
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 467
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 2019-07-30   

Jarusnet napisał/a:
Wszyscy mieli kłopoty :D
Ty Miska
Karamba kluczyki
Ja biegi
itd.
fajnie bylo sie zobaczyc i poznac F2F :) Trzymam kciuki za szybki serwis i powrot na droge.


Ja dekielki :mrgreen: ale się znalazły ;)
 
 
michalkaza 


Auto: Civic EJ/EK9 K20A2 Kanarek :)
Dołączył: 05 Maj 2016
Posty: 102
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-07-30   

Po tylu latach historia zatacza koło, tak jak rozmawialiśmy spotkaliśmy się kiedyś w Grudziądzu otwarciu sezonu, obaj seryjnymi coupetami, a teraz Ty masz K20 w tej samej budzie, a ja z przyczyn losowych w innej ale również k serię :D
Dobrze było znów się zobaczyć i mam nadzieję, że za rok albo i wcześniej znów będzie okazja pogadać o starych Hondach :D

Co do auta to kozak, mega dużo dobrych gratów, teraz wjeździć się w auto, bo mocy chyba nie brakuje :D
 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2019-08-04   

z trąbkami wygląda mega !!!!!!!!!!!!!
_________________

 
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2019-12-01   

Czub kupił kolejne K20 w innej budzie :lol:
Ciekawe czy dzisiaj tu zajrzy :mrgreen:
_________________
 
 
DoSeR 


Auto: Civic EJ2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 477
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2019-12-01   

Zajrzy zajrzy :lol:
Co z tego będzie? Nie wiem :lol: :lol:
 
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2019-12-01   

Karamba_DC2 napisał/a:
Czub kupił kolejne K20 w innej budzie :lol:
Ciekawe czy dzisiaj tu zajrzy :mrgreen:


Pewnie od Ciebie :lol:
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2019-12-01   

Nie tym razem :mrgreen:
Ale też tutaj z forum :lol:
_________________
 
 
DoSeR 


Auto: Civic EJ2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 477
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2020-08-16   

Honda cierpiała na małe dolegliwości oddechowo-wydechowe. Trafiła ponownie do doktorka, który ją uleczył :lol:

Na sam początek padła decyzja o wyrzuceniu ITB OXB. Jeździło się mało przyjemnie, ciężko było wyregulować przepustnice pod cywilną jazdę. Auto też ma jeździć po ulicy więc nie była to najlepsza opcja na dłuższą metę.
Wpada Skunk ultra street po portingu u Dziaka, rozwiercie na 74mm + dorzucone powiększenie o 0,5l + przepustnica Tegiwa 74mm.


Trzeba było dać też jakąś fajną listwę wtryskową. Jako, że jestem wielkim fanem KTUNED to wybór oczywiście był prosty... :mrgreen:


Wstępne przymiarki:


Dolot zrobiony przez Drut my Style :lol: + filtr AEM, rurka 3,5". W 30°C upale, w dolocie jest 39°C:






Żeby odzyskać trochę mocy po pozbyciu się ITB, kolektor wydechowy KTuned zrobił pa pa, a w jego miejsce custom Tri-Y, wykonawca tak jak w przypadku dolotu Drut my Style:








Auto w końcu stało się ciut bardziej cywilne w trakcie normalnej jazdy, nie szarpie, nie gaśnie, płynniej oddaje moc, można bez problemu jechać na niskich obrotach. Mój tyłek mówi, że jest szybsze niż w przypadku zestawu na ITB+Ktuned. Hamowni póki co nie było. Kiedyś na pewno sprawdzimy.
VTEC odpala się przy 7k, kręcimy do 9200 :devil:

Przy okazji wymiany kolektorów wymieniliśmy chłodnicę. Wpadł szeroki chińczyk + wentylator SPAL.

Srebrne DENJI zastąpiłem czarnymi:


Finalnie pod maską jest teraz tak:


 
 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2020-08-16   

Dużo fajnych modów- to lubię 😀
_________________

 
 
Tommi01 


Auto: MRS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: tarnow
Wysłany: 2020-08-16   

wszystkie zmiany super ale jeszcze pasuje zmienić stroiciela ..

DoSeR napisał/a:
VTEC odpala się przy 7k, kręcimy do 9200


obklej sobie dolot złota taśma u mnie dużo pomogła
_________________

 
 
 
no_name21 


Auto: CIVIC V VTI
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2016
Posty: 180
Skąd: Tarnow
Wysłany: 2020-08-16   

zadziwiająco wysoko ten VTEC właśnie, czemu ?
_________________

 
 
DoSeR 


Auto: Civic EJ2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lis 2012
Posty: 477
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2020-08-16   

Tommi01 napisał/a:
wszystkie zmiany super ale jeszcze pasuje zmienić stroiciela ..

Dlaczego? :roll:

EDIT poebałem coś, VTEC jest jednak na 6200 :lol:
 
 
 
TorquedMad_Mind 


Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 5759
Skąd: Bratislava
Wysłany: 2020-08-17   

Ładniutkie spawy!
_________________

Gumka23 napisał/a:
No to Bio ma rację.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna