Po tylu latach historia zatacza koło, tak jak rozmawialiśmy spotkaliśmy się kiedyś w Grudziądzu otwarciu sezonu, obaj seryjnymi coupetami, a teraz Ty masz K20 w tej samej budzie, a ja z przyczyn losowych w innej ale również k serię
Dobrze było znów się zobaczyć i mam nadzieję, że za rok albo i wcześniej znów będzie okazja pogadać o starych Hondach
Co do auta to kozak, mega dużo dobrych gratów, teraz wjeździć się w auto, bo mocy chyba nie brakuje
Honda cierpiała na małe dolegliwości oddechowo-wydechowe. Trafiła ponownie do doktorka, który ją uleczył
Na sam początek padła decyzja o wyrzuceniu ITB OXB. Jeździło się mało przyjemnie, ciężko było wyregulować przepustnice pod cywilną jazdę. Auto też ma jeździć po ulicy więc nie była to najlepsza opcja na dłuższą metę.
Wpada Skunk ultra street po portingu u Dziaka, rozwiercie na 74mm + dorzucone powiększenie o 0,5l + przepustnica Tegiwa 74mm.
Trzeba było dać też jakąś fajną listwę wtryskową. Jako, że jestem wielkim fanem KTUNED to wybór oczywiście był prosty...
Wstępne przymiarki:
Dolot zrobiony przez Drut my Style + filtr AEM, rurka 3,5". W 30°C upale, w dolocie jest 39°C:
Żeby odzyskać trochę mocy po pozbyciu się ITB, kolektor wydechowy KTuned zrobił pa pa, a w jego miejsce custom Tri-Y, wykonawca tak jak w przypadku dolotu Drut my Style:
Auto w końcu stało się ciut bardziej cywilne w trakcie normalnej jazdy, nie szarpie, nie gaśnie, płynniej oddaje moc, można bez problemu jechać na niskich obrotach. Mój tyłek mówi, że jest szybsze niż w przypadku zestawu na ITB+Ktuned. Hamowni póki co nie było. Kiedyś na pewno sprawdzimy.
VTEC odpala się przy 7k, kręcimy do 9200
Przy okazji wymiany kolektorów wymieniliśmy chłodnicę. Wpadł szeroki chińczyk + wentylator SPAL.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum