Auto poszło i wróciło od mojego mechanika Hega. Grany był mały przedsezonowy serwis.
Wpadło:
-magiel mb6 po regeneracji
-nowe drążki
-nowe końcówki drążków
-wspomaganie zalane OEM PSF
-wypiaskowane i pomalowane prochem wahacze przód + sanki
-poliuretany w wahacze przód + stab + tył do zbieżności
-poliuretany w wybieraki
-regulacja zaworów + nowa uszczelka dekla OEM
-wymiana oleju w skrzyni, Motul 10w40
-wymiana oleju w silniku, Motul 5w40
-wymiana filtra oleju OEM
-zegarki od ciśnienia i temperatury oleju
a i Advan powiedział pa pa, a jego miejsce zastąpiły Buddy Cluby P1:
Klasowo siedzi z brembo, ale się nie mieści tak jakbym chciał Jak brembo się niesprzeda to chyba po sezonie będzie trzeba poszukać szerszych błotników na przód
Póki co szukam lakiernika z wolnym terminem żeby pomalować felgi i rollbara. W międzyczasie dokręcam śrubki i ogarniam pierdoły, jakieś braki plasticzków, śrubek itd.
-ciężkie, ponad 9kg sztuka
-brak przelotowego otworu centrującego czyli problem z wyważeniem, jak już dorwałem firmę u mnie w mieście co to robią, to raz, że cena x2 względem normalnych felg, dwa tydzień czekania bo mają takie kolejki
-głębokie osadzenie wentyli, mimo zastosowania króciutkich gumowych i tak wadziły o zacisk. Trzeba by dać jakieś ukryte
-brak dekli, a jak już znalazłem to kosztowałyby więcej niż dałem za felgi, można by dać do stoczenia tą "śrubę" na dekiel i dać kapsel, ale już miałem dosyć tych kół
Na BC chyba poleci mag blue. Na razie jeszcze szukam jakiś ciekawych kolorów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum