Auto: EVO X
Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 232 Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-04-19
Nissek na dzien dzisiejszy wyglada tak jak na foto.
W tym tygodniu jestem umówiony z blacharzem i lakiernikiem na wycenę, wiec dostanie skubaniec nowe progi plus konserwacje profili zamkniętych. Do japfest chciałbym jeszcze wrzucić poliuretany, poprawić orurowanie IC i wymienic parę innych pierdół.
Ogólnie stoi smutny cały czas w garazu. Przez ostatnie dwa miesiące zrobiłem moze z 50-70 km.
Ze spoilerem, nakładkami na progi i innymi pomysłami musze sie wstrzymać. Stwierdziłem, ze najpierw powinna byc zrobiona blaszka
_________________ Grupa na Facebook'u
TimeAttack Project
_________________
JDMbodyshop
MegablastSpeedParts
Obawiam się że robienie samych progów może nie wystarczyć
Przyjrzyj się dokładnie podłodze wokół tylnych trójkątów pomocniczych wózka, nadkolom przednim na wysokości gdzie są pedały, nadkolom przednim na wysokości podłużnic, nadkolom w rejonie kielichów i samym kielichom ...
Ogólnie to wywal cały zawias i sprawdź dokładnie cały spód
Auto: EVO X
Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 232 Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-04-19
Tak- zapomniałem powiedzieć, ze ćwiartki na dole rowniez bedą robione choć na pierwszy rzut oka tego nie wymagają
Jeden kielich mam do ogarnięcia, natomiast w okolicach pedalow nic nie zaobserwowałem.
Dziekuje za rady, przyjrzę sie w najbliższym czasie raz jeszcze.
Rozkładam to sobie na etapy.
Koło to Tenzo-R Tracer V1 18x8.5 wszędzie
Miałem je w Lexusie i postanowiłem po chyba półtora roku je odkupić .
Jestem bardzo z nich zadowolony. Tzn w nissanie przejezdzily moze 100 km ale wczesniej w lexusie ponad rok.
Do momentu kiedy nie uciulam na cos konkretnego, bede na nich śmigał.
Chciałem sie skupić na blacharce i kwestii technicznej nyski.
Auto: EVO X
Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 232 Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-05-04
Nic sie nie dzieje, czekam na termin u blacharza bo doszły mnie słuchy ze ,, sprawdzony " robi spaw na progach w odległości co 1cm - tak sie nie bawimy
Zakupiłem sobie pykeniki do filtra. Zeby nie było, ze Up robię z jakimś psikaczem to wyszedłem przed firmę - jest ładniejsze tło. Piona
_________________ Grupa na Facebook'u
TimeAttack Project
_________________
JDMbodyshop
MegablastSpeedParts
Auto: EVO X
Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 232 Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-09-06
Długo sie nic nie działo...
Na ten sezon nie mam planów. Do wymiany poza płynami doszedł napinacz łańcucha, paski osprzętu,... tylne amorki po regeneracji niedomagają, wiec na polce czeka juz gwint D2 na tył.
Poza konserwacja, poduszkami silnika i spoilerem kouki pewnie wtopię trochę kasy w porządne semislicki
Foto z dzis
_________________ Grupa na Facebook'u
TimeAttack Project
_________________
JDMbodyshop
MegablastSpeedParts
Auto: EVO X
Dołączył: 02 Sty 2014 Posty: 232 Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-10-01
U mnie chyba nigdy nie była robiona. Zrobiłem to profilaktycznie.
Też myślałem , że nie dają nic Ale stwierdziłem, że użyje dla zasady po tym jak znajomi stosują to co wymianę w jz, rb,sr,...
Dają ( ale to nie moje zdanie ) .
_________________ Grupa na Facebook'u
TimeAttack Project
_________________
JDMbodyshop
MegablastSpeedParts
Auto: Audi S3
Dołączył: 29 Mar 2007 Posty: 297 Skąd: Bytom
Wysłany: 2017-10-03
Dziwna sprawa z tymi płukankami, u mnie po płukaniu dokładnie tym samym liqui moly pro line zaczęło kopcić na niebiesko, z czasem przestało. Ale co się nakvrwowałem, że po co i dlaczego to zalałem to moje. Prawdopodobnie płukanka została w silniku i się wypalała.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum