pojechał w innej lidze, nawet w TV było widać różnicę w prędkości w stosunku do innych przejazdów, kozak
btw. Fiesta R5 to dla mnie najładniejsze auto w swojej kategorii
a co powiesz o wczoraj pokazanej fiescie wrc spec 2017?
_________________ www.mg-eng.net „Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”
Claude Daugas
Jak tak teraz będą wyglądać auta WRC to jaram się.
z testow yarisa wrc
_________________ www.mg-eng.net „Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”
Claude Daugas
To są WURCE? myślałem że jakieś peakes peak. Kurde, troche to z jednej strony futurystyczne, z drugiej strony przypomina grupę B, podoba mi się! Dajcie więcej.
na sezon 2017 zmienił się nieco regulamin, żeby zwiększyć widowiskowość rajdów.
testy yarisa:
hyundai i20
taki miało wyglądać polo wrc, niestety VW się wycofał
c3 wrc
_________________ www.mg-eng.net „Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”
Claude Daugas
Ktoś wyżej wspomniał, że regulamin się nieco zmienił? Najważniejsza zmiana to chyba moc, z 300 na ok. 380 (?), no i to co widać czyli o wiele bardziej rozbudowane aero. Chyba jedna z niewielu dyscyplin motorsportu ostatnio, która poszła po rozum do głowy i sprawia, że będzie szybciej, mocniej, lepiej Dokładnie to czego oczekiwali kibice, którzy z utęsknieniem wspominali grupe B i 500konne potwory. Patrząc na obecne trendy w motorsporcie, gdzie musi być coraz taniej, ciszej, bardziej eko, oszędniej, i coraz mniejsze silniczki to jest to mega odważna decyzja. Włodarze F1 przy nich to janusze motorsportu Już dawno nie śledziłem wrc ale od tego sezonu maja nowego kibica
Ktoś wyżej wspomniał, że regulamin się nieco zmienił? Najważniejsza zmiana to chyba moc, z 300 na ok. 380 (?)
No ja tutaj rewolucji nie widzę. Samo FIA mówi, że to ewolucja przepisów 2014-2016.
Moc nie jest definiowana regulaminem. Silnik jest ograniczany zwężką, pojemnością, maksymalnym ciśnienie doładowania, maksymalną prędkością obrotową, stopniem sprężania.
Z czego (w konfiguracji WRC) zwężka ma największy wpływ na ograniczenie maksymalnej mocy i to tutaj nastąpiła zmiana średnicy. Z fi33 do fi36.
Zgodnie zregulaminem 2014-2016
M-sport się chwali, że ich fiesta RS WRC ma:
300 bhp/6000 rpm
450 Nm/4000 rpm
VW opublikował dane Polo WRC:
318 hp/6250 rpm
430 Nm/5000 rpm
Citroen DS3 WRC na citroenracing.com bylo tylko tyle:
300 bhp
Hyundai motorsport chwali się już specem na 2017:
380hp /6500 RPM
450Nm /5,500 RPM
Msport wszystko co mówi o spec 2017 to 380 bhp i 450 NM
Aero urosło, bo FIA dopuściła dodatkową przestrzeń do zagospodarowania dookoła samochodu.
_________________ www.mg-eng.net „Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”
Claude Daugas
Kiedyś by to była ewolucja i coś naturalnego, że chcą żeby te auta były szybsze i bardziej widowiskowe dzisiaj to mimo wszystko pozytywne zaskoczenie. Nie bylo chyba aż tak znaczących zmian od 97r.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Game 2016-12-12, w całości zmieniany 1 raz
Dołączył: 13 Maj 2007 Posty: 9054 Skąd: ____________________
Wysłany: 2016-12-12
honda mogłaby wystawić civica bez zmian w wyglądzie
rajdy od zawsze były najlepszym motosportem, wyścigi na torach to nuda i aż dziw, że ktoś to ogląda
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum