Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Pilar
2017-06-07
Honda S2000 '04 AP2
Autor Wiadomość
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2018-01-28   

Król prestiżu 8-)

Piękne graty
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
gaseb 


Auto: FN2 & SB3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 7432
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-29   

Zaciski mistrzostwo! Pieknie siądą do tego koloru felg i budu :)
_________________

 
 
YacaJackowski 


Auto: Passeratti
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 3029
Skąd: Chełmża
Wysłany: 2018-01-30   

O kurva, jaki koks :krzyk:
_________________

 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2018-01-30   

Oglądanie Twoich up'ów Marcel, to czysta przyjemność. :) Graty najgrubsze z możliwych... jak zawsze... 8-)
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
clark 


Auto: Infiniti Fx35
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 3110
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2018-01-30   

:shock: :shock:
Ale UP!! Gratulacje :-)
_________________

 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2640
Skąd: Mielec
Wysłany: 2018-02-04   

jak zwykle jest petarda! 8-) :ok:
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Emre
Panicz!


Auto: GTI+, R20
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 11144
Skąd: zerodwadwa
Wysłany: 2018-02-25   

ten temat powinien być dostępny tylko po 22... :shock:
_________________
JDMO Shop -> Ramki pod tablice JDMO oraz Naklejki Forumowe.

- Kredyty firmowe od pierwszego dnia działalności
- Leasing
- Faktoring

Info -> priv
 
 
MarceLL 


Auto: S2K AP2, Accord CS1, CBR 600RR
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 224
Skąd: Wallington, NJ
Wysłany: 2018-09-02   

Powitać po krótkiej, a jakże długiej nieobecności w temacie. Jak już wspominałem na tym, czy innym forum, prace trochę przystopowały przy eSce w ostatnim czasie, ale powoli znowu wszystko rusza. Miałem kilka przeprowadzek przez ostatni rok, aż w końcu znalazłem sobie miejsce, gdzie mam nadzieję chwilę pomieszkam. Co najważniejsze udało się znaleźć mieszkanie z garażem pod domem, z czego jestem najbardziej zadowolony (w końcu można modzić o każdej porze dnia i nocy :cool: ) A jak już znalazłem to mieszkanko z garażem to przyszła myśl, żeby tą szopę trochę odremontować, bo tak plus minus to cała konstrukcja oprócz nowych drzwi, ma może z 50 lat spokojnie, jak nie więcej. W środku ogólnie sodoma i gomora, musiałem trochę wzmocnić ściany, co by ta szopa nie poleciała przy większym wietrze, niestety takie uroki hameryki, większość konstrukcji z drzewa, trafiają się fajne murowane garaże, no ale nie tym razem...

Tak oto prezentuję się z zewnątrz, wygląda na duży, ale tak na prawdę w środku jest ciasnota, jednak eska jakoś się mieści i coś tam można podziałać...



W środku było troszkę gorzej, gołe ściany, stare suche drzewo, ogólnie masakra...







Ale wersalkę już sobie wniosłem na posiadówki hehe



No i powoli zacząłem działać, na pierwszy rzut poszły ściany, obiłem wszystko dookoła nowymi płytami







Okno przerobiłem sobie na półeczki









Obecnie jakoś tak to mniej więcej wygląda, trochę jeszcze zagracone, ale powoli do celu, wymarzony garaż może to jeszcze nie jest, ale trzeba się cieszyć tym co jest ;)











Na próbę zamówiłem 2 plakaty co by zobaczyć jak to siądzie i wyszło nawet spoko, do tego wpadną plakaty z torami od Pilara'a, narazie nie mogę dobrać odpowiedniej ramki do ich rozmiaru i będę musiał podłożyć coś pod nie, bo na około widać karton... a no i lipa ze szkłem, a raczej plastykiem, przydałby się antyrefleks, bo wszystko się teraz odbija w tych szybach... oszukałem się i nic konkretnego nie znalazłem narazie...

















Jeszcze dużo pracy przede mną, ale już przyjemniej się wjeżdża do środka, muszę zająć się teraz posadzką i trochę ją poprawić, jeszcze jakiś sufit pasuje zrobić i będzie już milusio ;)



Garaż był już troszkę poprawiony, to w końcu zabrałem się za wymianę hebla, bo już mnie nosiło, że to wszystko leży w paczkach dobre pół roku...

Zaopatrzyłem się w końcu w narzędzia, które od dawna mi się marzyły i teraz nie wyobrażam sobie już działać przy aucie bez tego, mega ułatwiają sprawę, przy niektórych śrubach, no i nie trzeba się tyle omachać co zwykłym kluczem...





Do tego radlerek na gorące wieczory i działamy







Na przód jak wiadomo wleciał zacisk Spoon'a z tarczą 330mm, do tego adaptery od BalladeSports coby odsunąć zacisk wystarczająco od tak dużej tarczy, wszystko plug&play, jak się później okazało, nie do końca...









Za nim wybrałem Spoon'a to długo myślałem co robić, czy brać kit od Stoptecha, czy brać sam zacisk Spoon'a na seryjną tarczę i w końcu Ballade Sports wyskoczyło, z big brake kitem pod spoon'a, dlatego od razu się na to rzuciłem, myślę duża tarcza, będzie ładniej wizualnie, jak z seryjną, a do tego będę miał wymarzony zacisk... będąc jednym z pierwszych, którzy kupili tę dużą tarczę nie miałem pojęcia, że tak na prawdę spoon tak dużej tarczy nie ogarnie... :/ bo oczywiście sam wykonawca, adapterów nic o tym nie wspomniał, jak i nie było jeszcze osób, które by to przetestowały... dopiero przy montażu okazało się, że klocek nie obejmuje całością tarczy, wystaje do tyłu około 3-6 mm, na zdjęciu wydaje się więcej, ale uwierzcie, aż tak źle nie jest heh





No i dupa, trochę mi w tym momencie macki opadły, zacząłem, szukać czy przypadkiem czegoś na odwrót nie założyłem, ale wszystko wydawało się ok... od razu mail do producenta zestawu pod ten zacisk i szybka konsultacja z prof. Hondatą no i okazało się, że tak już musi być, bo zacisk bliżej tarczy już nie będzie, a co za tym idzie i klocek nie wsunie się głębiej na tarczę... chłopaki zapewniali mnie, że wszystko było sprawdzane w torowych warunkach i że wszystko działa jak należy i żeby się tym zbytnio nie przejmować... jak się później okazało na testach, rzeczywiście wszystko działa jak należy, żadnych wibracji, nic niepokojącego... pozostała tylko myśl w głowie, że nie jest idealnie, no i klocek będzie się zużywał nierównomiernie, ale przy przebiegach tego POMNIKA to w sumie nie gra większej roli... koniec końców trochę żałuję, że nie poszedłem w Stoptech'a, ale może kiedyś jak się znudzi ten setup to wpadnie coś innego, zresztą jak dla mnie to i tak przerost formy nad treścią, ale przynajmniej jakieś tam marzenia się spełnia o fajnych gratach...





Wpadł też dystans H&R, żeby kółeczko odsunąć od zacisku, luzu teraz jest aż za dużo, gorsza sprawa była z inną sprawą, ale o tym za chwilę...





Klocki przód tył Stoptech Street



I przewody Stoptech





Plus brakujący uchwyt przewodu hamulcowego z jednej strony (ktoś kiedyś musiał zapomnieć założyć :kwasny: )



Zacisk od tylca



Wago też porażka, jak zacisk Spoon'a lżejszy od OEM...

Spoon


OEM


Tak tarcza nadrabia wagą :/

Stara



Nowa



Także "zmniejszenie momentu bezwładności poprzez zredukowanie masy elementów wirujących" nie wyszło tym razem :D Za to główki cięgła w Ohlinsie redukują tę masę :D



Przymiarka Volka





I OEM v1





Jak się później okazało, po założeniu opon na OEM koło, odważniki za ciula nie przeszły by nad zaciskiem, dobrze, że w porę się pokapowałem i nie ruszyłem autem, bo byłaby piękna ryska na spoonie



Na szczęście odważniki w Volku kryją zacisk z luzem, także to mnie najbardziej cieszy, OEM to tylko tak, żeby był w razie czego, po konsultacjach z wulkanizatorem, wywaliliśmy odważniki wewnątrz felgi całkowicie, gość mówił, że komp tak małą wartość pokazuje, że i tak tego nie odczuję... no i po testach rzeczywiście, jedzie spoko, także jak na zapasową felgę może być takie rozwiązanie.

Teraz tylny hebel, na tył wleciała też tarcza 330mm, adapter do zacisku, klocki i przewody stoptech







Po rozebraniu tyłu, stwierdziłem, że fajnie byłoby odświeżyć też zacisk, już byłem bliski renowacji zacisku, ale znowu po pogawędce z Hondatą padło na to, że zamówiłem nowy OEM zacisk na tył... tydzień oczekiwania i przyleciał :wub:





















Przez chwilę jarałem się bardziej tym zaciskiem jak Spoonem, taki piękny i nowy, że aż żal go zakładać ;)

Nowy vs Stary



Waga też ciekawa nowy vs stary hehe :D





Ale to pewnie przewód na starym zacisku i syf zrobił różnicę :D

I najlepsza część składanie





Osłony ręcznego trochę zmęczone życiem, próbowałem czyścić, ale efekt słaby, żałuję, że od razu nie zamówiłem też nowych, ale jeszcze będzie okazja...







śrubeczki :D









No i z tyłu przymiarka felgi i odważnik w OEM kole jest blisko, ale na szczęście przechodzi z luzem, uffff...



Chciałem przymierzyć Volka, zakładam koło i widzę takie oto coś na oponie :kwasny:



Przecięte aż do drutów, jakim cudem to nie strzeliło, nie wiem, nie wiem też jak to się stało, ale widocznie coś ostrego najechałem :kwasny:

Zamówiłem więc oponki na tył i przy okazji zestaw na OEM kółko



Volk dostał Bridgestone POTENZA RE-71R



A OEM Falken AZENIS











I przymiarka obu kółek już z oponą, OEM wypada słabiej jak Volk, może jakby obniżyć auto tak jak było kiedyś, byłoby lepiej, ale w tej chwili słabo to wygląda... to samo tyczy się nakrętek, za pstrokato i już niedługo je zmienię...

















Muszę zmienić naklejki na Volkach :kwasny: bo narazie jest Racin'











Do odpowietrzenia układu, użyty płyn ATE Typ 200



I takie oto ustrojstwo, zanim nauczyłem się dobrze tym posługiwać, to rozlałem z litrę płynu, ale jak już ogarnąłem sprawę to nie wyobrażam sobie inaczej odpowietrzać hebli, przede wszystkim można to robić samemu, a to już mega zaleta...









Przy okazji prac na heblem, rzucił mi się w oczy zawór VTEC, zdrowo ubrudzony, więc przy okazji trochę poczyściłem plus wpadły nowe uszczelki i na to coverek od Password'a















Wymiana oleju i przy okazji założyłem w końcu Oil Filter Stopper od Roberta :cheers: uchwyt poszedł w kolor auta, chociaż wyszło chyba trochę za ciemno









Kiedyś udało mi się też załapać na zakup grupowy Short Shifter'a by Renegade Motosport (dzieło sztuki) powoli zabieram się za montaż :D















Trochę już potestowałem hebel i jak narazie jest pięknie... może nie czuć jakiejś wielkiej różnicy względem OEM, ale większa tarcza, czterotłoczek z przodu i nowy zacisk z tyłu coś na pewno polepszyły...









Porównanie stary hebel vs nowy







I na koniec parę fotek o niczym













Otwarte drzwi na OTOMOTO :D



Mały zlocik (Si uturbione, lata pięknie)



















Następny w kolejce czeka zawias, kompletuję graty i wszystko idzie do wymiany, nie mogę już patrzeć na te styrane wahacze i inne pierdoły, dodatkowo gumki w zawiasie też już swoje przeszły i pasuje je wymienić. Dodatkowo eSka pewnie po wszystkim znowu pójdzie w dół, a może i wcześniej... jednak wysokość, która jest teraz nie robi wizualnie, kiedyś narzekałem na obniżenie za duże, ale teraz jest znowu koza i musi ciut pójść w dół. Pozdro

PS. Postimages.org padło i znowu wszystkie fotki z tematu odeszły w siną dal, teraz niby zmienili nazwę domeny, ale co z tego jak trzeba by wszystko od nowa podlinkować, ręce już opadają do tych serwisów z fotkami...
_________________

 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-09-02   

I to była idealna lektura na niedzielny wieczór, za co dzięki ! :-D :-D

Auto faktycznie zbliża się do stanu "pomnik", żal tym jezdzić itd hehe

Graty rewelacja 8-)
_________________
 
 
Hondata


Auto: EJ2 K20
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 1671
Skąd: Mielec
Wysłany: 2018-09-02   

No co powiem Panie....
.... Ameryka :hurra: :super:
_________________
Jeżdżę serią... K serią... ===> Check It!! <===
 
 
antek 


Auto: Motonóg & TSI & TDI
Dołączył: 26 Lis 2007
Posty: 3009
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-09-03   

Piękny up! :super:
 
 
 
gaseb 


Auto: FN2 & SB3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 7432
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-09-03   

Troche dziwnie wygląda kiedy klocek "zjada" tak mało tarczy hamulcowej. Zacisk i tarcze oraz podejście do tematu rewelka!
_________________

 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2640
Skąd: Mielec
Wysłany: 2018-09-03   

kufffa zawsze jak tutaj zaglądam to kopara mi opada :shock: powtórzę się po raz kolejny ale strasznie Ci zazdroszczę dostępności tych wszystkich części :-P garaż super klimat! zazdro re71r :ok: tylny zacisk z nową tarczą kozacko wygląda, koszty spore? propo adaptera i przedniego zacisku to jestem w szoku że ballade zdecydowało się cos takiego wypuszczać na rynek nie informując klienta :shock: w sumie nawet jak by informowali to nie wiem po co takie coś robić, zestaw jest cięższy, powierzchnia klocka z tarczą mniejsza no i dodatkowo ciekaw jestem jak ten klocek będzie sie zachowywał gdy będzie zużyty w 70%, ciekawe jak z generowaniem ciepła przy takim ułożeniu klocka ... kuffa strasznie dziwny pomysł :shock:


ps. znów zapomniałem o łącznikach staba ale zaraz jade na garaż i dostaniesz info ! sorry! :-|
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
Tomac 


Auto: V8 BiTurbo
Dołączył: 29 Lis 2006
Posty: 2676
Skąd: że
Wysłany: 2018-09-03   

Dobry patent z tymi antyramami w garażu :ok:
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=CfjPbOqnxps
 
 
MarceLL 


Auto: S2K AP2, Accord CS1, CBR 600RR
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 224
Skąd: Wallington, NJ
Wysłany: 2018-09-03   

Karamba_DC2 napisał/a:
I to była idealna lektura na niedzielny wieczór, za co dzięki ! :-D :-D

Auto faktycznie zbliża się do stanu "pomnik", żal tym jezdzić itd hehe

Graty rewelacja 8-)


Nie ma sprawy, polecam się na przyszłość, też lubię Tw up'y poczytać, także vice versa, podziękował ;)

Co do "pomnika" to fakt, jeszcze moment i będzie żal to ruszać, ale tak to już jest z tymi modami, człowiek marzy o fajnych gratach, a później jak już są to szkoda z tego korzystać zgodnie z przeznaczeniem, chociaż są ludzie, którzy korzystają i tego zazdroszczę... najlepiej byłoby mieć drugą eSkę do chłosty, a tą trzymać pod kocem... pewnie kiedyś jak ściągnę auto do kraju to będzie okazja w końcu przetestować to wszystko gdzieś na torze, będę gotowy sprzętowo, trzeba będzie tylko podszlifować umiejętności heh :D

Hondata napisał/a:
No co powiem Panie....
.... Ameryka :hurra: :super:


Haha a jak! Dzięki jeszcze raz za wyjaśnienie wielu spraw, trochę czasu dzięki temu zaoszczędziłem, no i człowiek trochę mądrzejszy teraz w paru kwestiach! :zdrowko:

antek napisał/a:
Piękny up! :super:


;)

gaseb napisał/a:
Troche dziwnie wygląda kiedy klocek "zjada" tak mało tarczy hamulcowej. Zacisk i tarcze oraz podejście do tematu rewelka!


To prawda, lipa z tym jest lekka, ale jak już pisałem, nie przeskoczę tematu, myślałem nawet już chwilę nad seryjną tarczą, ale znowu bieda by była względem tyłu, jest jeszcze taka opcja żeby znaleźć lekko mniejszą tarczę, jak np. w Stoptechu te 328 mm które podają i klocek już by ciutkę więcej zjadał, tylko wysokość tarczy odpowiednio dobrać i można by potestować. Narazie musi zostać chyba tak jak jest.

Yaca napisał/a:
kufffa zawsze jak tutaj zaglądam to kopara mi opada :shock: powtórzę się po raz kolejny ale strasznie Ci zazdroszczę dostępności tych wszystkich części :-P garaż super klimat! zazdro re71r :ok: tylny zacisk z nową tarczą kozacko wygląda, koszty spore? propo adaptera i przedniego zacisku to jestem w szoku że ballade zdecydowało się cos takiego wypuszczać na rynek nie informując klienta :shock: w sumie nawet jak by informowali to nie wiem po co takie coś robić, zestaw jest cięższy, powierzchnia klocka z tarczą mniejsza no i dodatkowo ciekaw jestem jak ten klocek będzie sie zachowywał gdy będzie zużyty w 70%, ciekawe jak z generowaniem ciepła przy takim ułożeniu klocka ... kuffa strasznie dziwny pomysł :shock:


ps. znów zapomniałem o łącznikach staba ale zaraz jade na garaż i dostaniesz info ! sorry! :-|


Części wiadomo, co sobie nie wymyślisz to wszystko praktycznie na miejscu, albo można ściągnąć w krótkim czasie... RE71R mega opona, strasznie mi się podoba ogólny wygląd tych opon, wcześniej miałem RE11 i twarda boczna ścianka, super wyglądała na feldze, dlatego teraz jak się poddała jedna RE11 a już ich nie produkują to zdecydowałem się na RE71R, w sumie ja nigdy do końca nie wykorzystam możliwości tej opony na ulicy, ale przynajmniej ładnie wygląda heh :D

Co do tylnego zacisku to cały kit od Balladesports to $399 https://www.balladesports...-rotor-kit-rear taki adapter można by ogarnąć samemu mając dostęp do odpowiedniej maszyny i do tego odpowiednio dłuższe śruby, żeby przymocować zacisk, a sama tarcza to sam jestem ciekaw, jak to ogarnęli, czy dobrali coś z jakiejś innej marki, czy specjalnie produkowana na potrzeby tego adaptera, bo tył jest moim zdaniem dobrany idealnie, klocek łapie całą powierzchnią i wszystko siedzi jak należy... Project Mu już od dawna miał takie coś w swojej ofercie, tyle, że z dwuczęściową tarczą no i o odpowiednio kosmicznej cenie :D http://www.evasivemotorsp...de=S2000-BRAKES

Co do przodu to tak jak piszesz trochę lipa, że od początku nie informują o tym, wtedy nigdy bym się na to nie zdecydował, brałbym Stoptecha Trophy i byłoby jeszcze bardziej kozacko, tylko znowu ten nieszczęsny Spoon zawsze mi się marzył i jak pojawiła się opcja większej tarczy do tego zacisku to od razu mnie to przekonało... pisałem do nich i zapewniali że to było chłostane wszystko na torze i nie ma z tym żadnych problemów, nawet proponowali żeby przyszlifować trochę uszy klocka co by głębiej siadł, ale wtedy znowu tylny uchwyt w spoonie, który trzyma klocek na miejscu nie dociskał by klocków do końca i co wtedy? Także jak zaczęli mi dawać takie propozycje to już kompletnie zmieniłem zdanie o tej firmie, taka trochę fuszerka, żeby było... druga sprawa jest taka, że ten spoon to nie do końca ich wina... początkowo pracowali nad tym, żeby tarczę 330 mm zaadoptować pod OEM zacisk https://www.balladesports...rotor-kit-front i myślę, że z tymi adapterami, podobnie jak z tyłem klocek obejmuję całą powierzchnią tarczę... później pewnie pracowali nad najbardziej popularnym aftermarketowym zaciskiem do eski czyli spoonem i zrobili tulejki co by go odpowiednio odsunąć do dużej tarczy jednak nie mogli już przeskoczyć tego, że Spoon po prostu nie jest stworzony aż do tak dużej tarczy, sam Spoon podaje, że zacisk jest pod OEM tarczę i większe, ale nie podaje ile większe...
Niedawno wypuścili wersję pod zacisk z FK8/FK2 i patrząc po fotach widać, że klocek już więcej zbiera, widocznie zacisk może pomieścić odpowiednio większą tarczę, ale tam w serii chyba jest coś koło 350mm https://www.balladesports...o-big-brake-kit

Ciekawe jakby to siadło na takiej tarczy, też piszą, że pod spoona, a że wymiar ten sam to może podobna stuacja jest jak tutaj, że klocek nie obejmuje całej tarczy, lecz cena taka, że raczej nie będę sprawdzał :D Ciekawi mnie strasznie jakie wymiary ma dokładnie tarcza która przychodzi w zestawie z BBK Stoptech'a jakby wysokość się zgadzała i podeszła by pod zacisk spoona to myślę, że ta średnica 328 mm trochę by uratowała sytuację, szkoda, że nie ma jak tego przetestować, bo jakby to zagrało to było by kozak z dwuczęściową tarczą...

Jakbyś mógł sprawdzić te łączniki byłoby git, nie pali się jakoś specjalnie z tym, ale powoli zaczynam kompletować cały zawias, trochę wahaczy będzie OEM, trochę będzie od Hardrace i nie wiem co robić z tymi łącznikami, jeżeli są takich samych wymiarów jak OEM to biorę Hardrace, jeżeli na odwrót to pójdę w oem, bo chcę uniknąć tego tarcia o amorek, który się pojawił przy zamienniku...

Tomac napisał/a:
Dobry patent z tymi antyramami w garażu :ok:


Dzięki, też mi się to widzi, to w sumie tak dla testów, wydrukowałem 2 lepsze foty, żeby ogólnie przetestować firmę jak z jakością itp. jedynie te ramki ze zwykłą szybką trochę nie teges, antyrefleks musi być.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna