Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5757 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2017-02-08 Klocki i tarcze hamulcowe.
pół dnia czytania w necie i ignorowania for BMW z opisami typu "jak chcesz mieć spokój na długie lata / przebiegi i w miare tanio tylko ASO" (serio... i ludzie chcą płacić 400-500zł za tarczę wartą ok. 120zł), zmusiło mnie do założenia tego wątku.
Pytanie dość proste: Jaki klocek i tarcza na przód?
Jakie kombinacje grają dobrze? Do E46 - daily, ale w planie jest (wreszcie) pojechać na jakiś tor.
Mile widziane, jakby ostrzejsze hamowanie nie kończyło się chmurami pyłu hamulcowego i alarmem smogowym.
Na razie widzę, że jeśli chodzi o tarcze to ATE Power Disc się lubią giąć, więc przychylnym okiem patrzę na Brembo MAX. Z drugiej strony - po cholerę mi nacinane/nawiercane tarcze?
Tych tarcz do mojego BMW nie ma, a wydawanie 1000zł na nie do daily było by wg. mnie mało rozsądne. Tak samo wydawanie ponad 500zł na klocki, których nie poczuje nawet.
Z tym torem może przesadziłem, bo 1-2 wypady, rekreacyjne, bez napinki na czasy nie wymogą uber klocków i tarcz.
Ktoś miał doświadczenie z gładkimi tarczami Zimmermana + ATE Ceramic / Ferodo Premier?
Ew. tarcza Brembo Max + klocek do tego (ATE Ceramic / EBC Gren Stuff?)
Bio, ferodo premier - zwykły, normalny klocek.
brembo max - czytałem, że bida. brembo oro to zupełnie inna bajka.
greenstuff przereklamowany.
wiele dobrego czytałem o podstawowym setup'ie ate + ferodo ds
Ktuy
Auto: Is 200
Dołączył: 11 Cze 2008 Posty: 303 Skąd: Stalowa wola
Wysłany: 2017-02-08
Zimmerman gładki i ate ceramic smiało polecam, ogólnie do ceramicznych klocków tylko gładka tarcza
Tarcza brembo gladka + klocek ate w civicu b18c4, zestaw spokojnie dawal rade nawet w malych sprawnosciowkach, dwa razy podczas nocnych wypadow swiecily na czerwono, nadal sa proste i jezdza z nastepnym kompletem klockow.
A w crxie mam tarcze ate gladka i klocki ebc, sezon przelatalem i jest narazie ok.
Bio, polecam brakes.pl, napisz do nich maila albo zadzwoń, powiedz czego oczekujesz i jaki masz budżet a oni w ciągu 24h przygotują Ci kilka zestawów z opisem dlaczego właśnie taki proponują. Ceny też mają bardzo spoko.
Miałem u siebie teraz set gładkie brembo+ferris performance nie ma się co oszukiwać szału z hamowaniem nie było ale tragedia również bym to nie nazwał. Zestaw wytrzymał całkiem sporo i dopiero po drugim wypadzie na tor poddał się zupełnie
_________________ "The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."
Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 5757 Skąd: Bratislava
Wysłany: 2017-02-26
żeby nie było - wpadły tarcze Brembo MAX i klocki ATE Ceramic.
Pomocna była też tabelka o niemców - sporo kombinacji skatowali i dzięki temu sprawdzili co z czym dobrze działa. Pewnie przyda się na przyszłość wielu
Podbije wątek, żeby nie zakładać nowego. Dużo tu upalaczy, którzy zjeździli w Hondach wiele kompletów tarcz i klocków, to chętnie posłucham mądrzejszych
Zestaw na przód do S2000 (hebel jak w CTR chyba), ulica + raz, dwa razy w roku wypad na jakiś mały tor typu Modlin/Łódź
Z wszelakich opinii, w klocek wszedłbym chyba w DS2500.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum