Czyli prawie wjechałeś w sygnalizację świetlną:D? też miałem t1r i raz podczas ulewy było mokro nie tylko na dworze;p rainsport3 na deszczu trzymają b dobrze, może taki przeskok był pomiędzy 2/3.. bieżnik kompletnie inny.
_________________ www.mg-eng.net „Les lois de la concurence font qu’un moteur qui ne double pas de
puissance en 12 à 15 ans meurt et l’entreprise qui le fabrique – aussi”
Claude Daugas
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2017-03-07
Fawor napisał/a:
Cytat:
w ktorym miejscu powiedz?
oczywiście to nie był żaden pocisk - po prostu pokazanie innego punktu widzenia. Cos kojarzę Twój start na AD08 ITRem w borsku...? Musiałbym poszukać, nie chce mi się :p Jesli nie mam racji to zdementuj.
Itrem lecialem na lysych R1R. I nigdzie ich nie rownalem do ad08.
Ktoś miał yokohamy advan v103 albo bridgestone potenza adrenalin re 002 rozważam kupno jednych albo drugich,chyba że ktoś poleci coś porównywalnego lecz nie droższego,auto to ep3 odetkana seria
Ktoś miał yokohamy advan v103 albo bridgestone potenza adrenalin re 002 rozważam kupno jednych albo drugich,chyba że ktoś poleci coś porównywalnego lecz nie droższego,auto to ep3 odetkana seria
Miałem jedne i drugie tylko że advany na tyle a potenzy z przodu Potenzy ok, ale w advany bym nie szedł. Na mokrym świetne, bo esa szła jak po szynach ale na suchym duuuużo gorsza. Czasami traciła przyczepność w losowych momentach...a może to suka chciała mnie zabić? kto wie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum