Nie znam tego forum , jeszcze kolejna rejestracja hehe
Teraz i tak nie mam na to czasu , auto nie ucieknie , jak znajde czas wolny to będę szukać fruktów
Jeśli ten egzemplarz jest taki jak mówisz, to na koziołki, pod kołderkę i drzwi do garażu zaspawaj, bo chyba wartość tego ITRa już będzie tylko rosnąć.
Grzesieek, dokładnie tak staram sie do tego podchodzić, nie podejmuje zmian nie odwracalnych
Pankracy, prognozy wskazuja ze wartość ITRa w kraju wzrosnie do okolo 60tys w przeciągu najbliższych lat
Nie ma sie czemu dziwić, w DE udalo mi sie urwać na nim z 11.800 na 10.700 i to byl juz i tak sukces, aby tyle utargowac tutaj.
Widać doskonale jak ceny za granicą poszły w górę. Polska to trochę inny rynek ale nie ma to dla mnie znaczenia hehe.
Co do trzymania pod kocem , będzie stale garażowany i po wszystkich zaplanowanych zabiegach używany tylko w ladna pogode.
W tym roku przewiduję pojawić sie nim w kraju dwa , moze ewentualnie trzy razy i na tym koniec.
W przyszłym roku juz raczej tylko raz na jakis fajny zlot
Jakis dobry aftermarket OK, ale wyspawany u mietka w warsztacie na NIE. Kazda zmiana odbegajaca od oryginalu obniza wartosc, wiec trzeba modzic z glowa.
wydechy w PL są lepszej jakości niż te szumne 'aftermarkety'. Czym one się róznią od wydechu robionego na aucie? Tym, że spawał je jakiś chińczyk na stole spawalniczym ułożonym pod dane auto do produkcji małoseryjnej i wyszlifował spawy? A tłumiki mają watę wypalającą się po 5k km..no ale to Wasze zdanie, nie mnie je zmieniać
_________________ doloty, wydechy i Hondy Turbo/NA na życzenie - NGS-R
Jakis dobry aftermarket OK, ale wyspawany u mietka w warsztacie na NIE. Kazda zmiana odbegajaca od oryginalu obniza wartosc, wiec trzeba modzic z glowa.
wydechy w PL są lepszej jakości niż te szumne 'aftermarkety'. Czym one się róznią od wydechu robionego na aucie? Tym, że spawał je jakiś chińczyk na stole spawalniczym ułożonym pod dane auto do produkcji małoseryjnej i wyszlifował spawy? A tłumiki mają watę wypalającą się po 5k km..no ale to Wasze zdanie, nie mnie je zmieniać
Sam mam u siebie wydech zrobiony w Polsce i nie mam z tym problemu.
Ale jak chcesz budowac klasyka, to jesli juz odchodzic od OEMu, to tylko i wylacznie na markowych gratach. Po prostu w papierach musi sie zgadzac i metka musi byc - takie moje zdanie.
Przyznaje, ze lubie ori markowe graty, bo niestety prawda jest taka, ze zazwyczaj sa wyzszej jakosci niz jakis no-name czy inny fake z chin.
Custom oczywiscie, ze jest spoko, sami wtedy jestesmy kontrolerem jakosci i idziemy/zamawiamy u goscia, ktory profi ogarnia temat.
Ale do klasyka czesci powinny byc z rodowodem.
Zamiast tego gwintu ISC tez bym wolal cos z japonii, ale to akurat dosc latwo mozna przywrocic do stanu oryginalnego.
Ale pisalem juz ze to jedyne dwie wieksze zmiany i na dodatek odwracalne
Jak uwine sie z garazem , musze remontowac swoje przyszle mieszkanie ( tak tak auto na 1 miejscu ) to wracam do dopieszczania ITRa.
Mam na to wiele czasu wiec nie musze zrobić wszystkiego na juz
Zreszta pierwsze paczki w drodze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum