Witam , jest wolny dzień , to można spokojnie przedstawić mój nowy nabytek
Od niespełna pół roku rozglądałem się za zdrowym DC2 , po drodze miałem chwilę czarne DC2 z Szczecina , które to odkupił kolega z forum , a nastepnie po paru dniach byłem już w posiadaniu białego kruka
Model
Honda Integra typeR DC2 nr. #00584
Model z 1998roku , przebieg 87.000km
Silnik :
B18C6 seryjny bez ingerencji
Układ napędowy :
Seryjna skrzynia S80
Nowe sprzęgło OEM + MTF
Układ dolotowy :
-Seria
Układ wydechowy :
-Seria
-w planie zmiana na końcowy kwasiak od Hammera
Elektornika :
Seria
Koła :
-OEM Enkei
-w planie jakies 16 jdm
Zawieszenie :
-Seria
plany :
- gwint ISC w kwietniu przypłynie
Układ hamulcowy :
-Seria 282/262
- nowe OEM tarcze i klocki przód/tył
Body :
-Seria
Środek :
-Seria
- engine start button z S2K
Car-audio
- jakieś radio z wysuwanym wyświetlaczem do wymiany
-OEM głośniki przód i tył
MOC :
- Seria do zweryfikowania
Integra pochodzi z Niemieckiego salonu , najpierw była w jednej rodzinie , następnie auto odkupił sympatyczny młody chłopak z Rosji o imieniu Dimitrij razem z ojcem Sergejem, no i teraz jest w moim posiadaniu przyprowadzona z Dortmundu
Pierwszy właściciel serwisował ITRa tylko w ASO do 73.000km przebiegu.
Dimitrij miał ją półtora roku , co prawda nie serwisował jej , ale dostarczył do auta całą teczkę faktur z Hondy , wszystkie wymiany były robione w ASO Honda.
Wnętrze
Obecnie auto ma przebieg 87.000km , wnętrze utrzymane jest w świetnym stanie , nie nosi śladów uszkodzeń , tylna kanapa nie wyblakła i wygląda jak by nikt na niej nie siedział
Fotele w bardzo ładnym stanie , jedynie fotel kierowcy ma wymieniony materiał na siedzisku na podobny , reszta oryginał , prawy pasażera w b.dobrym stanie.
Ogolnie to jedyna ingerencja we wnetrzu auta , którą muszę zastąpić oryginalnym fotelem.
Zamontowany jest Engine start button z S2K , faktura z ASO
Na desce rozdzielczej były naklejone dwa czerwone paski które udało mi się usunąć , i brakuje oryginalnej gałki którą zakupię nową z czasem
Karoseria
Auto jest w pełni oryginalne , poświadczone papierami z ASO i TUV o bez wypadkowości , ja sam też niczego się nie doszukałem.
Cała karoseria ma oryginalne blachy , nie było żadnej najmniejszej ingerencji blacharza , napraw czy stłuczki
Wszystkie szyby z pierwszego montażu , uszczelki nie naruszone.
Karoseria nie ma też śladów korozji , zaglądałem w progi , profile , czy też najbardziej newralgiczny punkt jak poszycia od wewnątrz gdzie nie było pasty uszczelniającej i woda z błotem zalegała w poszyciu , tam też jest zdrowa blacha bez korozji.
Auto zawsze było garażowane i nie jezdziło w zimę , czego widać efekty , brak korozji
Z minusów , jedno wgniecenie nadkola i dwie male dziurki do wyciągnięcia , jedno nadkole było malowane do lini załamania na karoserii , oraz drzwi kierowcy były malowane.
Jestem już w trakcie poszukiwań oryginalnych drzwi w stanie do podmiany bez rys i rdzy.
Zatem jedynym naruszonym elementem karoserii jest nadkole , bez naruszenia blachy ! Tylko lakieru.
Zderzak przedni przez te lata jednak trochę pracował , i lakier popępał , zrobiły się takie pajęczynki , a tylny ma obcierkę parkingową. Zatem zderzaki będą malowane od nowa.
Całe podwozie zostanie od nowa oczyszone , zakonserwowane , a zawias cały rozebrany i poskładany na nowo z pełną regeneracja i nowymi tulejkami.
Komora silnika
Tutaj tak samo nie było żadnej ingerencji w układ napędowy.
Skrzynia po wymianie MTFu i sprzęgła na OEM
Silnik po wymianie rozrządu i regulacji zaworów w ASO
Dodam że silnik nigdy nie był otwierany i nie bierze oleju jak zapewnia poprzednik co sam z czasem sprawdzę
Przy okazji tych wymian ITR dostał nową OEM pompę ABS , przewody zapłonowe filtry , pompe wody . nowy akumulator itd
Na chwilę obecną nie ma nic do zrobienia , poza olejem , jak zawsze zostaję przy oleju Millers
Układ wydechowy od kolektora po końcowy tłumik seryjny , jedynie pierwszego właściciela poniosło i dospawał dwie wielkie zagięte rury
Całe szczęście zderzak nie ucierpiał w żaden sposów wycięciami czy przypaleniem , zatem odwracalne.
Na chwilę obecną końcowy tłumik zastąpię nowym z kwasówki od Hammera.
Z czasem myślę o kupnie oryginalnego tlumika DC2.
Zawieszenie , układ hamulcowy
Kompletnie seryjne zawieszenie , stabilizatory , wahacze nie ruszone od fabryki , wymienione były poszczególne elementy gumek tulejek.
Układ hamulcowy seryjny , nowe tarcze i klocki OEM przód i tył.
Tak więc , po tych poszukiwaniach udało się dorwać super egzemplarz , uda mi się go przywrócić do oryginału w niemal 95%
Jak się dalej sprawy potoczą zobaczymy , jednak nie planuje dużych zmian a dbać o nią i doprowadzić do stanu idealnego.
Z takich wiekszych ingerencji wpadnie zawias ISC Sport , który już jest w drodze na kwiecień.
Natomiast seryjne zawieszenie oddam do regeneracji , i w każdej chwili będę mógł przywrócić do serii
Na chwilę obecną mam kiepskie fotki , bo auto muszę doprowadzić do porządku.
Kolega HondaFan pomógł przy wyborze lustrzanki , jak się nauczę obsługiwać to będą lepsze pstryki
Karoseria była oklejona folią w jakieś wzorki , lakier wymaga korekty którą wykona Mobilek , i nałoży powłokę
Kilka podglądowych , fotka wnętrza jeszcze z ogłoszenia , jak pisałem pasków czerwonych na desce już nie ma , dywaniki jadą do mnie nowe OEM, tych ze zdjęcia też już nie ma.
Pozdrawiam !
Z drogi powrotnej z Dortmundu , moje E60 za mną w tle się schowało
Już na tym parkingu zerwałem w wolnej chwili folię z drzwi , resztę jak tylko dojechałem do domu , do ciemnego siedziałem az wszystko zeszło bo bym nie mógł spać
Poszycia , nadkola jak mówiłem sprawdzone , brak rdzy , głosniki nie ruszane nigdy
Teczka za posiadania kolegi z Rosji hehe , wszystko udokumentowane
_________________
Ostatnio zmieniony przez Karamba_DC2 2019-07-14, w całości zmieniany 5 razy
memo88, dwa razy w opisie pisałem że już ich nie ma
Zwyczajnie w świecie zabrałem się za tyle innych tematów że nie mam czasu wnętrza wypucować i fotek zrobic
Między innymi remontuje garaż dla DC2 , ale o tym za chwilę
_________________
Ostatnio zmieniony przez Karamba_DC2 2017-03-19, w całości zmieniany 1 raz
Ja tam nie upalam , bo i tak nie jedzie
Żółte ejk20 mam do upalania, tego do pieszczenia , najlepsze zetawienie , i jeszcze osobny dupowoz i auto robocze
Kobieta powoli się za głowę łapie czy ja aby normalny jestem
Auto: Ferio Access Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 2003 Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2017-03-19
Ja już swoje odczucia Ci napisałem
Szkoda, że razem z moją nową gałką od DC2 nie było drugiej to byś miał za pół darmo. Nie chciałbyś jakiegoś fajnego radyjka od Gathersa? Wychodziły takie typowo do DC2 + do tego możemy ściągnąć głośniki z najwyższej półki(na tamte lata ) które podpinasz pod oryginalne kostki i wsio gra jak należy, ba... W połączeniu z oryginalnym radiem będziesz więcej niż zadowolony
Świetna jest ta integra, po detailingu będzie wyglądała lepiej jak z fabryki
Udokumentowana przeszłość auta też wielki +! Od siebie też dorzucisz z 3x tyle faktur do tej teczki
Auto: EJ2 K20 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 1671 Skąd: Mielec
Wysłany: 2017-03-19
Super jest! Ale weź Pan daj spokój z jakimiś wydechami "od Hammera" zostaw ją w 100% w oryginale... bo tak to sie zacznie od niewinnego wydechu , przez grubsze mody...
Super jest! Ale weź Pan daj spokój z jakimiś wydechami "od Hammera" zostaw ją w 100% w oryginale... bo tak to sie zacznie od niewinnego wydechu , przez grubsze mody...
x2
Dałbym tylko oem 16x7 z fajną oponą i trzymał pod kocem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum