No rdzy jest mega mało jak na takiego zgnilasa jakim jest AE
I taka ciekawostka: zastanawialiśmy się czemu drzwi z japońskiej wersji sa dużo lżejsze niz te od wersji USA sr5 odpowiedz niżej, Nie ważyłem tego wzmocnienia ale spokojnie 5 kg będzie
Amerykanie to w ogóle byli walnięci w kwestii bezpieczeństwa w tamtych latach. Mimo, że auta składały się jak puszki, to mimo wszystko ładowali zbędne kilogramy złomu. Taki Civic dla przykładu belki pod zderzak miał tylko w wersji USDM. Ważyły kupę kg a ich zadaniem było deformowanie przodu auta w prostej linii przy wypadku Nawet dawali blaszkę zwaną stiffenerem na śruby zderzaka od góry, bo miało to niby zmieniać sposób łamania zderzaka przy uderzeniu
Minęło sporo czasu od ostatniego wpisu ale zapewniam że z toyką jest progres Auto zostało naprawione blacharsko, następnie została wspawana klatka w TRELA MOTORSPORT. Teraz pozostało zabezpieczyć spód auta i przygotować do malowania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum