Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
Toyota Corolla AE86 TRUENO
Autor Wiadomość
Hikiel 


Auto: Skyline R33 / Maxima A32 3.0
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 4470
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2018-03-16   

Sztos!
_________________

 
 
 
sebeck_ 


Auto: EG6
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 702
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-03-16   

Matko :serce: :zawstydzony: To jakie felgi są lepsze od tych? :-)
_________________
Honda Civic EG6 B16 Milano Red '92 | CIVIC EG --> https://www.facebook.com/...f_type=bookmark
 
 
 
KubaJDM 
Kuba


Auto: Ferio Access
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 2003
Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2018-03-16   

Ożesz Ty lukas4 chodź tu szybkooo :shock:
_________________
http://www.facebook.com/98ferio
 
 
Sylwek


Auto: Japońskie
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 615
Skąd: Białystok
Wysłany: 2018-03-16   

CIVIC EG napisał/a:
Matko :serce: :zawstydzony: To jakie felgi są lepsze od tych? :-)


Felgi fajne ale przy tej mocy musi być o cal więcej i i 2 szerzej, ale spokojnie, stylówa będzie zachowana 8-)
 
 
Shingo 

Auto: B16A
Dołączył: 15 Lut 2018
Posty: 143
Skąd: JDM
Wysłany: 2018-03-16   

Troche szkoda ze nie zostajesz przy silniku Toyoty, dzwięk itb na 5 zaworach w takiej 86... :oops:
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2018-03-16   

Miazga! 8-)

Koła szkoda bo super siedzi. Masz już docelowe fele?
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2018-03-16   

Shingo napisał/a:
Troche szkoda ze nie zostajesz przy silniku Toyoty, dzwięk itb na 5 zaworach w takiej 86... :oops:


+1. Tylko z tym mi się AE kojarzy. 8-) Masz jeszcze czas Sylwek, nie zepsuj tego. :mrgreen:
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
Sylwek


Auto: Japońskie
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 615
Skąd: Białystok
Wysłany: 2018-03-17   

lukas4 napisał/a:
Miazga! 8-)

Koła szkoda bo super siedzi. Masz już docelowe fele?



Będą to 15 calowe watanaby
 
 
lukas4


Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 1812
Skąd: gfx
Wysłany: 2018-03-17   

A milem pisac ze moze wlasnie watanabe :mrgreen:

Bedzie pieknie!
_________________
"The value of life can be measured by how many times your soul has been deeply stirred."

Soichiro Honda
 
 
Qban 

Auto: Rx7 FB, is, golf7r
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 383
Skąd: Gorzów
Wysłany: 2018-03-17   

Pełna profeska :-)
 
 
Shingo 

Auto: B16A
Dołączył: 15 Lut 2018
Posty: 143
Skąd: JDM
Wysłany: 2018-08-16   

Jeździ? :->
 
 
Driftek97 

Auto: Low Civic EJ9
Dołączył: 09 Cze 2017
Posty: 13
Skąd: Radom
Wysłany: 2018-09-07   

Na jakim etapie jest autko ? Ogólnie Toyotka marzenie, zabezpieczony lepiej jak fabryka 😀 A tak z ciekawości jak z częściami do tego, idzie ogarnąć w PL czy tylko USA i Japonia ?
 
 
broski0909 

Dołączył: 05 Sie 2018
Posty: 1
Skąd: Wójcice
Wysłany: 2018-09-10   

Driftek97 napisał/a:
Na jakim etapie jest autko ? Ogólnie Toyotka marzenie, zabezpieczony lepiej jak fabryka 😀 A tak z ciekawości jak z częściami do tego, idzie ogarnąć w PL czy tylko USA i Japonia ?


Nie tylko USA i Japonia, spora część siedzi także na Irlandii - 86Fest Mondello Park.

A co do tematu to bryka-cud, nie mogę się doczekać zobaczyć ją jak jeździ :D Jeśli pojawi się na JapFeście 2k19, Car of The Event będzie jej. :-D
 
 
Sylwek


Auto: Japońskie
Dołączył: 23 Lip 2014
Posty: 615
Skąd: Białystok
Wysłany: 2018-09-10   

Elo ! Części to nie problem w uk jest tego dużo, hmm przy aucie wiele się nie działo oprócz kompletowania części, jest już prawie wszystko łącznie ze zmianą silnika :) miało być sr20 Ale trafiilo się grubo pomodzone 4age 16v na te chwilę wstawiam spec obecnego silnika który docelowo na 1000% wjedzie do trueno ;)

Enjoy

Modyfikacje silnika na bazie wzmocnionego bloku tzw. "7-rib 4AGE"

- Wał nominalny, czopy korbowe 42mm (grubsza wersja), zmodyfikowane otwory
olejowe na tzw. "tear drop"
- Grube OEM korbowody ze sworzniem 20mm
- Wałki CatCams 7105138 26 7*/262*
- Regulowane kółka rozrządu T3 Techno Toy
- Sprężynki/talerzyki zaworowe Supertech SPRK-TC25s
- Wzmacniany pasek rozrządu Mitsuboshi czerwony HNBR Made in Japan
- Nowe uszczelniacze zaworowe OEM z Vitonu
- Wszystkie Simmeringi nowe, oryginalne NOK z Vitonu
- Zmienione popychacze zaworowe na tzw "under bucket shims"
- Customowy, aluminiowy kolektor dolotowy wykonany pod ITB z Hayabusy 99-07
na motylach 46mm
- Customowy, wycinany laserowo airbox z filtrem K&N
- Wtryskiwacze 260 cc/min Keihin
- Ustawiany regulator ciśnienia Paliwa D1Spec
- Wzmocniona uszczelka głowicy
- Nowe śruby głowicy
- Nowe śruby korbowodów ARP
- Panewki główne/korbowe ACL Race, osiowe DAIDO pasowane z użyciem
plastigage
- Nowa, zmodyfikowana, pompa oleju AISIN OPT-036, najwydajniejsza generacja
pompy oleju silników 4AGE
- Customowa miska olejowa o zwiększonej pojemności z 3,6L na ~5L, z
przegrodami
- Nowe kompletne sprzęgło AISIN, łożysko oporowe Koyo
- Nowa pompa wody GMB
- Irydowe, zimniejsze "22" (z racji wysokiego stopnia sprężania) świece
DENSO
- Przewody wysokiego napięcia Magnecor KV85, nowe podzespoły układu
zapłonowego TEC/FACET
- Docisk/koło zamachowe/wał/koło rozrządu/koło pasowe wyważane
dynamicznie w zakładzie Krasnobrodzka Racing
- Planowanie głowicy/bloku, honowanie gładzi cylindrowych wykonane w
zakładzie Krasnobrodzka Racing
- Nowe, oryginalne pierścienie tłokowe Teikoku Pistons
- Planowanie głowicy/bloku, tłoki, grubość uszczelki pod głowicą
dobrane pod statyczny stopień sprężania ~12.0:1, zmierzona kompresja
~14,5 bara na każdym z cylindrów
- Pełna obróbka komory spalania, kanałów ssących i wydechowych,
wykonany porting kolektorów
- Customowy kolektor wydechowy 4-2-1 ze stali nierdzewnej, w oplocie
taśmą DEI
- Wykonany od początku układ wydechowy ze stali nierdzewnej na 2
tlumikach MAGNAFLOW o średnicy wewnętrznej 60,5mm
- Niezależne ECU Microsquirt z wystrojoną mapą paliwa/zapłonu (na
hamowni) i wszystkich parametrów pracy silnika w zależności od
warunków
- Silnik zalany syntetycznym olejem MOTUL 300V 15W50, na bieżąco
"monitorowana" jest jego temperatura oraz ciśnienie
 
 
eser 


Auto: EVO X
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 232
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-11-08   

Jest moc ! :D
_________________
Grupa na Facebook'u
TimeAttack Project
_________________
JDMbodyshop
MegablastSpeedParts
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna