Na jakim etapie jest autko ? Ogólnie Toyotka marzenie, zabezpieczony lepiej jak fabryka 😀 A tak z ciekawości jak z częściami do tego, idzie ogarnąć w PL czy tylko USA i Japonia ?
broski0909
Dołączył: 05 Sie 2018 Posty: 1 Skąd: Wójcice
Wysłany: 2018-09-10
Driftek97 napisał/a:
Na jakim etapie jest autko ? Ogólnie Toyotka marzenie, zabezpieczony lepiej jak fabryka 😀 A tak z ciekawości jak z częściami do tego, idzie ogarnąć w PL czy tylko USA i Japonia ?
Nie tylko USA i Japonia, spora część siedzi także na Irlandii - 86Fest Mondello Park.
A co do tematu to bryka-cud, nie mogę się doczekać zobaczyć ją jak jeździ Jeśli pojawi się na JapFeście 2k19, Car of The Event będzie jej.
Elo ! Części to nie problem w uk jest tego dużo, hmm przy aucie wiele się nie działo oprócz kompletowania części, jest już prawie wszystko łącznie ze zmianą silnika miało być sr20 Ale trafiilo się grubo pomodzone 4age 16v na te chwilę wstawiam spec obecnego silnika który docelowo na 1000% wjedzie do trueno
Enjoy
Modyfikacje silnika na bazie wzmocnionego bloku tzw. "7-rib 4AGE"
- Wał nominalny, czopy korbowe 42mm (grubsza wersja), zmodyfikowane otwory
olejowe na tzw. "tear drop"
- Grube OEM korbowody ze sworzniem 20mm
- Wałki CatCams 7105138 26 7*/262*
- Regulowane kółka rozrządu T3 Techno Toy
- Sprężynki/talerzyki zaworowe Supertech SPRK-TC25s
- Wzmacniany pasek rozrządu Mitsuboshi czerwony HNBR Made in Japan
- Nowe uszczelniacze zaworowe OEM z Vitonu
- Wszystkie Simmeringi nowe, oryginalne NOK z Vitonu
- Zmienione popychacze zaworowe na tzw "under bucket shims"
- Customowy, aluminiowy kolektor dolotowy wykonany pod ITB z Hayabusy 99-07
na motylach 46mm
- Customowy, wycinany laserowo airbox z filtrem K&N
- Wtryskiwacze 260 cc/min Keihin
- Ustawiany regulator ciśnienia Paliwa D1Spec
- Wzmocniona uszczelka głowicy
- Nowe śruby głowicy
- Nowe śruby korbowodów ARP
- Panewki główne/korbowe ACL Race, osiowe DAIDO pasowane z użyciem
plastigage
- Nowa, zmodyfikowana, pompa oleju AISIN OPT-036, najwydajniejsza generacja
pompy oleju silników 4AGE
- Customowa miska olejowa o zwiększonej pojemności z 3,6L na ~5L, z
przegrodami
- Nowe kompletne sprzęgło AISIN, łożysko oporowe Koyo
- Nowa pompa wody GMB
- Irydowe, zimniejsze "22" (z racji wysokiego stopnia sprężania) świece
DENSO
- Przewody wysokiego napięcia Magnecor KV85, nowe podzespoły układu
zapłonowego TEC/FACET
- Docisk/koło zamachowe/wał/koło rozrządu/koło pasowe wyważane
dynamicznie w zakładzie Krasnobrodzka Racing
- Planowanie głowicy/bloku, honowanie gładzi cylindrowych wykonane w
zakładzie Krasnobrodzka Racing
- Nowe, oryginalne pierścienie tłokowe Teikoku Pistons
- Planowanie głowicy/bloku, tłoki, grubość uszczelki pod głowicą
dobrane pod statyczny stopień sprężania ~12.0:1, zmierzona kompresja
~14,5 bara na każdym z cylindrów
- Pełna obróbka komory spalania, kanałów ssących i wydechowych,
wykonany porting kolektorów
- Customowy kolektor wydechowy 4-2-1 ze stali nierdzewnej, w oplocie
taśmą DEI
- Wykonany od początku układ wydechowy ze stali nierdzewnej na 2
tlumikach MAGNAFLOW o średnicy wewnętrznej 60,5mm
- Niezależne ECU Microsquirt z wystrojoną mapą paliwa/zapłonu (na
hamowni) i wszystkich parametrów pracy silnika w zależności od
warunków
- Silnik zalany syntetycznym olejem MOTUL 300V 15W50, na bieżąco
"monitorowana" jest jego temperatura oraz ciśnienie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum