Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2017-06-11 EK4 1995
MODEL:
EK4 1995
SILNIK:
blok B18C4 rozwiercony na 82mm
Tłoki p73 z B18C
Głowica z B18C6
szpilki ARP
Wałki z B18C4
Kolektor ssący Edelbrok Performnce X rozwiercony na 70mm
Przepustnica 70
przegrody miski
Kolektor wydechowy Toda od Nouda
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2017-06-11
YacaJackowski napisał/a:
Pojebany...
Limon napisał/a:
jesteś chory
Yaca napisał/a:
wariat!
Cytat:
Mógłbym chorować na taką chorobę
bonczek napisał/a:
Jaka mieszanka? 200/580/15?
185/580/15 medium
Cytat:
z ciekawosci, czy 5g nie bylo lepsza baza ? jaka jest przewaga 6g?
w sumie różnica w wadze nie jest duża jeżeli idziemy w pełen pakiet plastików i cięcie blachy... 5g troche lepiej wyjdzie pod tym względem. 6g z racji, że nowsza buda z kolei powinna być sztywniejsza... Ja wole EK
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum