Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
EK4 1995
Autor Wiadomość
xero 


Auto: GTI / ST150 race car / Vespa 125 :)
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 357
Skąd: Wwa
Wysłany: 2018-04-16   

dokladnie, taki sport :) wstawiaj slupek i napie... dalej 8-)
wazyles seryjna nagrzewnice? ile mozna na tym zaoszczedzic wstawiajac sportowa, ktora wazy 0,5kg?
 
 
Bajcarek 


Auto: S2000, GT-R R35, AE86
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 2099
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2018-04-16   

Kurde, mi też S2k jakoś dziwnie podczas upalania chodziło na Millersie 5w40... przez całe zawody na Pszczółkach zjadła cały bagnet oleju, a też nie kopciła i nic się nie działo. Temperatura była kosmiczna, około 120st co sesje. Chyba na coś innego zmienie olej. :roll:
_________________
☆ ☆ ☆ S2000 AP1 ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ GT-R R35 BLACK EDITION ☆ ☆ ☆
☆ ☆ ☆ AE86 Levin '83 ☆ ☆ ☆

www.alumino24.com
 
 
KubaJDM 
Kuba


Auto: Ferio Access
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 2003
Skąd: FG-FMI-PZ
Wysłany: 2018-04-16   

Zalejcie Mobila 5W50 :mrgreen:
A tak serio to szkoda, że się zepsuło :-/
_________________
http://www.facebook.com/98ferio
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-04-16   

xero napisał/a:
dokladnie, taki sport wstawiaj slupek i napie... dalej
wazyles seryjna nagrzewnice? ile mozna na tym zaoszczedzic wstawiajac sportowa, ktora wazy 0,5kg?



sama nagrzewnica jest seryjna i wazy nie wiele, Jest poprostu wyciagnieta z tej całej zabudowy i podpiety wentylator. Nie ważyłem, na rękę 2-3kg :-P



Kamil-R napisał/a:
Kurde, mi też S2k jakoś dziwnie podczas upalania chodziło na Millersie 5w40... przez całe zawody na Pszczółkach zjadła cały bagnet oleju, a też nie kopciła i nic się nie działo. Temperatura była kosmiczna, około 120st co sesje. Chyba na coś innego zmienie olej.


kopcenie w sumie nie ma nic do panewek :-P fakt, ze dostawał ostro bo 15 min na sesje na kręciołku to męczarnia. 120 stopni na krótkim krętym torze to raczej norma.

Zegar ciśnienia i temp fakt by się przydał a najbardziej to chłodnica oleju.

Po prostu był to koniec dla tego motoru, zdarza się i tyle :roll:


Następny może więcej zniesie :-P



$$Honda Fan$$ napisał/a:
Zalejcie Mobila 5W50
A tak serio to szkoda, że się zepsuło



:P

no szkoda
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-04-16   

Coś ostatnio jest z Millersem na rzeczy. W necie już spotkałem zle opinie, a sam tylko ten olej leje do każdego auta od lat, do teraz nic się nie stało.
Ale z olejami to zawsze temat rzeka i kwestia farta jak się trafi, niezależni jakiej firmy :/
_________________
 
 
Pit 
Piotr aka Limon


Auto: FK8R
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 10097
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-04-16   

Wytestujcie Fuchs'a Titan Race Pro...nie mam porownania do Millersa, ale z tego co sie naczytalem jest swietny i tez go uzywam.
 
 
xero 


Auto: GTI / ST150 race car / Vespa 125 :)
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 357
Skąd: Wwa
Wysłany: 2018-04-16   

ja o millersie zlego slowa nie slyszalem, a leje 5w40 nt+
 
 
primox

Auto: eg6 k20
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 375
Skąd: wawa
Wysłany: 2018-04-16   

tutaj żadne zegary nic nie pomogą
jak masz 100 lat to umrzesz choćbyś sobie 2 razy dziennie mierzył temperaturę
można oczywiście poskładać cały dół na nowych częściach ale to lołbudżet ni będzie, niestety od kilku lat kupienie sensownego słupka b16 to już też lołbudżet przestaje być

będziesz musiał Krzychu iść bardziej oldschoolowo i na d16 przejść :D
_________________
Szybciej niż rynek, czyli moje EG6
 
 
Kuniu4 

Auto: ITR K20 & M3 RS
Dołączył: 10 Maj 2011
Posty: 259
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2018-04-16   

Primox, troche bzdury gadasz. Panewka pada jak brakuje smarowania albo od zlego pasowa ia. Czyli:
- olej odplywal na zakretach ( co na sliku jest b. Mozliwe)
- ktos juz tam wsadzal swoje lapy i nie zamontowal oem panewek w odpowiednim pasowaniu,
- slaby/ przegrzany olej,

Pytam bo sam mam wyremontowane B i chcial bym uniknac podobnej awarii. Wlasnie jestem na etapie wyboru oleju i zastanawialem sie nad millersem cfs 5w40 lub motulelem 300v 5w40. Po tym co tu przeczytalem chyba kupie motula ...
 
 
piroman 


Auto: DC2
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 296
Skąd: RMI
Wysłany: 2018-04-16   

Cytat:
15 min na sesje na kręciołku to męczarnia. 120 stopni na krótkim krętym torze to raczej norma.

Po 15 min. na kreciołku to tam raczej więcej jest jak 120 stopni tym bardziej w B serii gdzie jest grzejnik pod miska
120st. to nie jest jakaś kosmiczna temperatura dla dobrego oleju

Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, trza podmieniać słupek i upalać dalej ;-)
_________________

 
 
Yaca 
BlackCartel.pl


Auto: FK2R, AP1-GT, EVO9MR
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 2640
Skąd: Mielec
Wysłany: 2018-04-16   

primox napisał/a:
tutaj żadne zegary nic nie pomogą
jak masz 100 lat to umrzesz choćbyś sobie 2 razy dziennie mierzył temperaturę


ale głupoty piszesz... :ugh: , zegar to podstawa zwłaszcza na małym obiekcie gdzie jest piłowanie na niskich biegach do odcinki non stop, poza tym w Bserii kolektor grzeje dodatkowo miskę :/
_________________
"if u think Ur in a total control of a car u ain't drive it fast enough!! "
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-04-16   

Przyznaje, że mogłem sam go ubić, zanim padło poszło kilka kółek ogniem i rzeczywiście mogłem przegrzać olej, byłby zegar pewnie wczesniej bym odpuścił :roll:

padło - trudno, dogadywany jest nowy silnik i chyba będzie total seria b18c4 raczej z pewnej ręki :->

wyniki
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-04-16   

Lista rzeczy na które trzeba uważać w przypadku Bserii jest cholernie długa, dlatego Kseria kosztuje na naszym rynku 2x tyle pewnie.

Olej to najważniejsza zasada, jak i jego temperatura.
Dla przykładu miałem doprężone B18 na stg3. Ustawiłem się z kolegą na obwodnicy, rolka z 2 biegu do 5 biegu, olej 130* :shock:
Wtedy właśnie kupiłem chłodniczkę Mocala.

Generalnie dla mnie must have w Bserii:

Przegrody miski
Kolektor owinięty do samego końca konkretnym bandażem
Sprawdzona oliwa, zawsze lałem Millersa i było OK, czy to w B czy K, teraz leję też do Cupry i DC2
Zegary temperatury jak i ciśnienia z warningiem
Odcinkę rozsądnie niżej, bo jak wiadomo na trzepakach wali się pod 9krpm bez problemu
Im krótsza skrzynia i FD tym szybciej się zagotuje znowu bez tej chłodnicy oleju
U mnie głupi filtr oleju zmieniał ciśnienie oleju ! Na jałowym miałem 2,5 jak dobrze pamiętam, na upalaniu ponad 5.

To tak na szybko :mrgreen:
_________________
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-04-16   

A w K to nie trzeba tych wszystkich rzeczy? ;-)

Wsadzenie k, żeby jechało to dalej 25k na gotowo. Ja mam i będę miał seryjne B z prawie seryjnym s80. To jakieś 1/4 Kseri w 6g. A tą 1-2 s przeżyje ;)

Zegar i chłodnica oleju będą musiały wjechać
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-04-16   

Fulek, ale ja nie o tym że masz je wsadzić, tylko jak tam to zrobisz, to silnik upadlasz kilka sezonów nawet, Bserie jeden :-/
Rozumiem założenie tego auta, tak tylko porównałem sobie.
Z Bserią na regularne wypady, trzeba się liczyć i trzymać drugi w garażu na podmianę, bo wiadome jest że jebnie :mrgreen:
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna