Powrót do strony powitalnej.


Poprzedni temat «» Następny temat
EK4 1995
Autor Wiadomość
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-04-16   

Trochę przesadzasz, znam sporo które bezawaryjnie jeżdżą kilka sezonów regularnego upalania. Miałem pecha i możliwe, że sam do tego przyłożyłem rękę.
 
 
ejcz 

Dołączył: 10 Cze 2017
Posty: 29
Skąd: Podlasie
Wysłany: 2018-04-16   

Przy okazji tematu zapytam, do takiej B16 jaka chłodnica oleju będzie ok, 7-9 rzędowa? Podstawka pod filtr koniecznie z termostatem?
 
 
Krzyh00 


Auto: jest! ;)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 1631
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-04-17   

Karamba_DC2 napisał/a:

Z Bserią na regularne wypady, trzeba się liczyć i trzymać drugi w garażu na podmianę, bo wiadome jest że jebnie :mrgreen:


hmmm... a ile sezonow z B seria masz za soba? ;)
_________________
 
 
primox

Auto: eg6 k20
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 375
Skąd: wawa
Wysłany: 2018-04-17   

Karamba_DC2 napisał/a:

Z Bserią na regularne wypady, trzeba się liczyć i trzymać drugi w garażu na podmianę, bo wiadome jest że jebnie :mrgreen:


dokładnie o to mi chodziło, a nie o to, żeby nie mieć zegarów w aucie (polecam VDO), ale widać nie każdy skumał sarkazm
b16 to świetne silniki, ale coraz trudniej będzie o dobry słupek, a ze względu na homologację do A1600 ceny będą tylko rosły i to jest z nimi problem :( choć na Kielcach Adam Wojtunik jeździ już dłuższy czas z tego co wiem na jednym słupku, więc czasem się przyszczęści
_________________
Szybciej niż rynek, czyli moje EG6
 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-04-17   

Niech każdy sobie policzy ile zna Bserii które jeżdżą w każdej rundzie z grafiku przez w lata i nie jebly. A ilu osoba potrafiła się zjebac 3 razy w sezonie ? :)

Wiem że są jednostki które miały farta, i silnik 5lat katowania wytrzymal.
Ale to są właśnie jednostki, a z faktami się nie dyskutuje ;)

Tych co mają auta hobbystyczne, proszę mi tu nie liczyć ;)
_________________
 
 
adanus 


Auto: EVORA B18C4
Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 231
Skąd: SWD
Wysłany: 2018-04-17   

Panowie nie ma sensu rozpisywanie się co jest lepsze a co gorsze bo i tak budżet gra pierwsze skrzypce.

Nieważne czym ważne że Krzychu jeździ, bo kiedyś tylko modził sprzedawał i kupował :-)

Krzysiek jest większa różnica niż 1-2 sek ;)
_________________
https://www.facebook.com/EVORART
mini plus - ET-12,2
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-04-17   

Dokładnie nie ma co pisać o K bo nie będzie i koniec. Jutro jade po b18c4 które ma być w znośnym stanie, do tego wsadzam chłodnice oleju.. Generalnie już się cieszyłem, że zaczynam sezon przygotowanym autem i będę tylko nabijał km, a tu klops, znowu wyciągarka będzie odkurzona :lol:

Adrian zależy od obiektu, na łodzi i pixer brakuje około 1s do Foruriousa a myślę, że gdybym jechał do końca bałaby duża szansa na co najmniej wyrównanie czasu :) Narazie mam taki punkt odniesienia :-P Wiadomo na poznaniu i silesi będzie przepaść
 
 
adanus 


Auto: EVORA B18C4
Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 231
Skąd: SWD
Wysłany: 2018-04-17   

przyjadę na Kielce ;) :P
_________________
https://www.facebook.com/EVORART
mini plus - ET-12,2
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-04-17   

punkt odniesienia się zmieni :lol:

zacznę się już tłumaczyć, to będzie moja pierwsza wizyta na tym torze :mrgreen: :lol:
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-04-20   

Jest nowy motorek :-P


żby nie zrobić powtórki z rozrywki zestaw chłodzenia 8-)


:-P





 
 
Karamba_DC2


Auto: DC2/S2K/Cupra300/Abarth
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 5986
Skąd: Bydgoszcz/Bremen
Wysłany: 2018-04-20   

O kurde, pomarańcza EMG :mrgreen:
_________________
 
 
eithray 


Auto: CRX EE8 1.8i-VT
Dołączył: 18 Kwi 2012
Posty: 762
Skąd: PL
Wysłany: 2018-04-20   

Masz zawrotne tempo prac nad Civicami :mrgreen:
_________________
CRX CybeR EE8 1.8i-VT
 
 
Shingo 

Auto: B16A
Dołączył: 15 Lut 2018
Posty: 143
Skąd: JDM
Wysłany: 2018-04-20   

Zmieniając na B18 w jakiej klasie wylądujesz? Wczesniej byłeś do 1600cc teraz bedziesz w klasie do -2000 ?
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-04-21   



Cytat:
Masz zawrotne tempo prac nad Civicami


:mrgreen:

silnik wyjechał, parę pierdół trzeba po przekładać do b18 i za chwilę będzie śmigał ;-)

Shingo napisał/a:
     
Zmieniając na B18 w jakiej klasie wylądujesz? Wczesniej byłeś do 1600cc teraz bedziesz w klasie do -2000 ?


No właśnie w TAP jest tak, że pojemność nie ma znaczenia, b18c4 zostaje narazie total seria, z seryjnymi kolektorami więc moc będzie podobna jak odetkanego b16 :) klasy są robione na podstawie stosunku mocy do wagi, więc zostaję w swojej klasie sport ;)

Na przyszły sezon kolektory, strojenie, waga 850kg i wchodzę do klasy Club :-P
 
 
fulek 


Auto: TypeS na ropę
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 2730
Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-04-30   

B18 siedzi i już jeździ. Jest trochę przyjemniej z dołu :-P



Nikt nie chciał ATS GTR więc chyba zostaną ;)




Start up :)

https://youtu.be/6LPxlNsC_X4
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel // modified v.0.2 by warna