no Krzysiu graty
zejsc ponizej 1.50, szczegolnie w do 2.0 w NA to cel kazdego kumpel pojechal 185 konnym Clio 1.47,5 ale to raz, ze kierowca dzik, a dwa, ze Clio chociaz z moca nie szaleje, to ma swietnie zestrojone zawieszenie https://www.youtube.com/w...uxHAH7fLM&t=45s
Myślę, że na 17 bys pojechal szybciej.
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-09-06
xero napisał/a:
Myślę, że na 17 bys pojechal szybciej.
na 13 też jest grip
No STF to chyba wsmp jeździ i wogóle zna TP jak własną kieszeń.... no i wiadomo jest killer
U mnie do tej pory było total stock b18c4, kolektory nawet komputer, jedyny mod to nawiew na filtr i usunięcie zwężki z kolektora wydechowego, ybac to bo...
to już przeszłość, bo wczoraj wyjechał
w przyszłym tyg wlatuje red top
Powoli szykuje się na kolejny stage odchudzania
poli szyby
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-09-07
Hondata napisał/a:
Jaki Magnat jeśli chodzi o B serie
Moja już tylko jedna
Hondata napisał/a:
Działaj Panie w końcu z jakimś konkret aero i odchudzaniem... tak bezkompromisowo...
Bo kto jak kto ale Ty to wykorzystasz
No tak, tylko nie znam jeszcze granicy mechanicznej przyczepności, chciałbym dojść do momentu w którym stwierdzę, że więcej się nie da
Najbardziej mnie zastanawia o co kaman z tylnym stabem, z kim nie rozmawiam to albo go w ogóle wywalają, albo celowo cienki bo dupa odjeżdża. Ja mam 24mm ustawiony na max hard i do tego wrzuciłem jeszcze z tyłu springi 12kg i przez cały dzień na Poznaniu nie myśałem o tyle
I tak myślę, że skoro dupa nie chce odjechać to po co skrzydło które będzie mnie spowalniać na prostych
Z zawiasem i aero mam jeszcze parę rozkmin ale na tą chwilę chce urwać jeszcze trochę kg i dołożyć siły
to jednak zależy od obiektu
niby byłeś na Kielcach ale w niereprezentatywnych warunkach, ja z kolei na Poznaniu byłem tylko raz, ale wiem że tam balans jest kompletnie inny, dużo bardziej w kierunku podsterowności.
Zawsze możesz zacząć aero od spiltera
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-09-08
Większość dnia na Kielcach było sucho i też zero problemów, zresztą na każdym obiekcie prowadzenie było kozak, owszem jak pobadalo było już różnie, ale na deszcz mój zawias jest za twardy a teraz to już w ogóle
Przerwa zimowa będzie dosyć długa bo finał TAP na Jastrzębiu będzie raczej ostatnią imprezą w tym roku o ile pojadę. Także sporo czasu na poprawę zawiasu i wymodzeniu jakiegoś prototypu areo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum