dokładnie, nie wiem skąd obawy przed ceną - najtańsze masz 13 (wiadomo), ale zaraz po nich 17. Nie ma dramatu, a wybór opon nieporównywalnie lepszy.
Sprawdzę również na sobie jak będzie się jeździło na 17, ale jestem optymistyczny.
Auto: EJ2 K20 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 1671 Skąd: Mielec
Wysłany: 2018-10-26
Nie zdążyłem miałem wkleić właśnie
Chłopaki z Speed Academy chyba specjalnie dla Fulka przetestowali
Polecam kanał. Obserwuje już dobre 3 lata i bardzo dobrze się ogląda
Auto: jest! ;) Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2011 Posty: 1631 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2018-10-26
akurat ten material na moje nie mowi zupelnie nic, no moze poza tym ze odczucia z jazdy sa pozytywne na nizszym profilu, no ale to chyba nikogo nie dziwi?
mamy sredniego, nieregularnego kierowce, ktory jadac na 15" wszedzie w łukach bez sensu wklepuje opór mimo ze widac ze guma nie klei i pluzy jak poyebany (szczegolnie na 3:43 to widac), po czym przesiada sie na 17" widac ze jedzie bardziej zachowawczo, ma lepsza linie i w sumie urywa tylko pol sekundy. osobiscie bym sie klocil czy zmiana na 17 w czymkolwiek mu pomogla.
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-10-26
Według mnie to krok do przodu i jeden z elementów rozwoju fury który będzie się łączył z kolejnymi modami puzzle są więc teraz to poskładać i ładnie upchać w nadkolach. Mam jeszcze wątpliwości co do tyłu. Mam 4felgi 8.5 i opony 240 oraz 230 i czy pchać to, czy jednak na tył 7 cali i opona 200
qureku
Auto: EH2 B16A
Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 150 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-26
fulek napisał/a:
Według mnie to krok do przodu i jeden z elementów rozwoju fury który będzie się łączył z kolejnymi modami puzzle są więc teraz to poskładać i ładnie upchać w nadkolach. Mam jeszcze wątpliwości co do tyłu. Mam 4felgi 8.5 i opony 240 oraz 230 i czy pchać to, czy jednak na tył 7 cali i opona 200
JA bym zaczął od 200. Jak nie będzie zamiatać dupą, to bym przy tej szerokości został.
kozel
Auto: same nienormalne
Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 20 Skąd: z tąd!!
Zaskakuje mnie ciągły argument na opony w 13 calach.
oczywiście jest to fajna sprawa że jeden element moze być tani ale to nie jest główny argument...
czy myslicie że czołówki klas na kręciolach jezdzą na tych oponach bo jest tania otóż nie jezdzą bo jest najszybsza i nawet gdyby kosztowała 4 razy tyle co kosztuje to konkurencja sama na sobie wymusi zakup droższych opon.
wybór opon i mieszanek też jest ogromny...
17 cali na poznan i silesie to najlepszy wybór uważam nawet że górska opona jest szybka równiesz w bednarach gdzie jest połaczenie bardzo szybkich partii z kręciołem
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2728 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-11-05
Jest w koncu płytka jaram się i już się nie mogę doczekać kiedy ją wypróbuje
ejcz napisał/a:
fulek napisał/a:
tak mam b18 około 210-220km
Jaka cena za ten silnik?
narazie zostaje
adanus napisał/a:
Zaskakuje mnie ciągły argument na opony w 13 calach.
oczywiście jest to fajna sprawa że jeden element moze być tani ale to nie jest główny argument...
czy myslicie że czołówki klas na kręciolach jezdzą na tych oponach bo jest tania otóż nie jezdzą bo jest najszybsza i nawet gdyby kosztowała 4 razy tyle co kosztuje to konkurencja sama na sobie wymusi zakup droższych opon.
wybór opon i mieszanek też jest ogromny...
17 cali na poznan i silesie to najlepszy wybór uważam nawet że górska opona jest szybka równiesz w bednarach gdzie jest połaczenie bardzo szybkich partii z kręciołem
Są tanie i dobre, ale 17 okazuje się, że wcale nie jest jakaś dużo droższa po wniknięciu w temat
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum