Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2730 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-12-27
qureku napisał/a:
Dobrze widzę, że to są unibole ?
Gdzie je kupiłeś ?
Pytam, bo też będę chciał u siebie wsadzic
tak, to są końcówki drążków na łożysku HardRace, do tego przedłużony dolny sworzeń
tak to wygląda po montażu
Karamba_DC2 napisał/a:
Ale co, że Civic jednak został czy już się buduje powoli kolejny?
był chętny na ek4 ale ostatecznie się wycofał a już miałem dogadanego zastępce w postaci pomarańczowego crxa
nic z tego nie wyszło i 2019 nadal upalane będzie aktualne ek4 z b18
I dobrze, masz obadane już to auto i wjeżdżony w nie jesteś, jakieś drobne poprawki i w końcu może ruszysz z zabawa aero i czasy będą się nagle robić coraz lepsze.
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2730 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-12-29
Zgadza się, z tym autem mam wrażenie, że jestem już na wyższym levelu jeżeli chodzi o jazde niż w poprzednich (może za często zmieniałem ) i myślę, że wiem co mam dalej robić, żeby jeszcze szybciej jeżdziło po curvach.
Z areo mnie blokuje sposób jazdy na zawody, przy sztywnym holu trzeba by to jakoś zrobić odpinane
Hmm, a jakby zrobić jakiś konkret splitter, zintegrowany ze zderzakiem i ściągać go jak drifterzy, na zapinki? Jakaś delikatna konstrukcja rurkowa pod zderzakiem i jechane z tematem.
No właśnie też to miałem pisać. Żeby kupić może drugi zderzak z zintegrowanym spliterem albo taka konstrukcja rurowa. Są różne szybko złączki żeby można było sprawnie zamienić zderzak
A mi sie podoba tak jak jest, Takie cichociemne to to Jak bylem w tym roku na Nurbugringu podobaly mi sie na hondach naklejki typu "No spliter" Mody zawieszenia na plus ::) zaniedlugo sam sie w to uzbrajam
ps. nie jestem jakims tam przeciwnikiem aero, zeby nie bylo, al;e mysle ze u Fulka to nie ten etap budowy samochodu, zeby walczyc o sekundy z aero
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2730 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-12-30
Kamil-R napisał/a:
Hmm, a jakby zrobić jakiś konkret splitter, zintegrowany ze zderzakiem i ściągać go jak drifterzy, na zapinki? Jakaś delikatna konstrukcja rurkowa pod zderzakiem i jechane z tematem.
Cytat:
No właśnie też to miałem pisać. Żeby kupić może drugi zderzak z zintegrowanym spliterem albo taka konstrukcja rurowa. Są różne szybko złączki żeby można było sprawnie zamienić zderzak
Spoko, tylko ja to raczej jak już pójde w areo to na zderzaku to się nie utrzyma musi być do podłużnic
i
Exiu napisał/a:
mysle ze u Fulka to nie ten etap budowy samochodu, zeby walczyc o sekundy z aero
jest jeszcze do zrobienia/sprawdzenia w zawiasie by przejśc do areo
Exiu napisał/a:
Mody zawieszenia na plus ::) zaniedlugo sam sie w to uzbrajam
no ciekawe czy wogóle jakaś róznica będzie
Exiu napisał/a:
Tommi01 napisał/a:
w jakiej teraz klasie będziesz jezdzić ?
w clubie raczej chyba ,ze Szymon cos pozmienia w sporcie
no tak wychodzi, no ciekawe czy nadążę
Cytat:
Daj znac jak sie ten yellow spisuje
Czekam za paczka do mojej MR'ki
Po pierwszych km po zwykłej drodze stwierdzam, że na drogę to to nie jest Choć na soft da się jakoś jeździć... Na hard jest sztywny jak dyszel i dużo bardziej czuły się zrobił na ruchy kierownicą, zero przechyłu. Myślę, że spełni moje oczekiwania na Poznaniu
Tak, tylko wersje normalna czyli DYNAMIC PRO i do tego springi 4/6.
U mnie mimo wszystko OEM look, wiec bez hardkorow poki co i tak zeby dalo sie uzytkowac spokojnie na ulicy
Hmm, a jakby zrobić jakiś konkret splitter, zintegrowany ze zderzakiem i ściągać go jak drifterzy, na zapinki? Jakaś delikatna konstrukcja rurkowa pod zderzakiem i jechane z tematem.
Cytat:
No właśnie też to miałem pisać. Żeby kupić może drugi zderzak z zintegrowanym spliterem albo taka konstrukcja rurowa. Są różne szybko złączki żeby można było sprawnie zamienić zderzak
Spoko, tylko ja to raczej jak już pójde w areo to na zderzaku to się nie utrzyma musi być do podłużnic
Sam splitter da się zrobić np. tak jak tutaj. 4 śruby i go nie ma
Auto: TypeS na ropę Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 2730 Skąd: Kalisz/Kluczbork
Wysłany: 2018-12-31
Jarusnet napisał/a:
Tak, tylko wersje normalna czyli DYNAMIC PRO i do tego springi 4/6.
U mnie mimo wszystko OEM look, wiec bez hardkorow poki co i tak zeby dalo sie uzytkowac spokojnie na ulicy
Wydaje się być całkiem spoko zawiasem, mimo betonu u mnie nie jest to pingpong. Wersja stretowa będzie pewnie bardzo spoko
nikesonmyfeet napisał/a:
fulek napisał/a:
Kamil-R napisał/a:
Hmm, a jakby zrobić jakiś konkret splitter, zintegrowany ze zderzakiem i ściągać go jak drifterzy, na zapinki? Jakaś delikatna konstrukcja rurkowa pod zderzakiem i jechane z tematem.
Cytat:
No właśnie też to miałem pisać. Żeby kupić może drugi zderzak z zintegrowanym spliterem albo taka konstrukcja rurowa. Są różne szybko złączki żeby można było sprawnie zamienić zderzak
Spoko, tylko ja to raczej jak już pójde w areo to na zderzaku to się nie utrzyma musi być do podłużnic
Sam splitter da się zrobić np. tak jak tutaj. 4 śruby i go nie ma
Mam to w głowie jednak jest to gdzieś na końcu modów... a robić, żeby była modna ostatnio timeatackowa stylówka to nie dla mnie A WORK EK4 jest jednym z moich wzorów 6g
Cytat:
Ja się cieszę że nie sprzedałeś. Przynajmniej będzie widać progress w kolejnym sezonie, mając punkty odniesienia z poprzedniego
to fakt... w sumie to czuje ulge, że nic z tego nie wyszło...
Gdzie jest produkowany ten zawias YellowSpeed? To jakaś półka wyżej niż np. ISC?
cenowo półka ISC/BC, więc i jakościowo pewnie podobnie
zgadza się, wybór padł na ten konkretny model ponieważ fabrycznie dają taki zestaw springów i jest raczej dedykowany tylko do torowania a nie road&track
podstawowy model ma springi 10/6 i kosztuje około 3k
Tak też myślałem, bo stylistycznie bardzo podobny do ISC/D2 itd. Ciekawe jak to się będzie sprawowało.
Przy takiej twardości sprężyn to już chyba tylko płaskie tory wchodzą w grę? Bo jakoś nie wyobrażam sobie jazdy na płytach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum